Gmina Piła ogłasza przetarg
- Adres: 64-920 Piła, Pl. Staszica 10
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 067 2126210 , fax. 067 2123566
- Data zamieszczenia: 2012-08-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Piła
Pl. Staszica 10 10
64-920 Piła, woj. wielkopolskie
tel. 067 2126210, fax. 067 2123566
REGON: 00063833000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.pila.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rekultywacja terenów zdegradowanych- pola irygacyjne w rejonie ulic Walki Młodych - Wawelska w Pile na działce nr 66 obręb 35. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Rekultywację terenu o powierzchni ok. 13,57 ha w skład, którego wchodzi likwidacja: - 29 ogroblowanych kwater - zbiornika rozprężnego konstrukcji ziemno- betonowej - umocnionych koryt/kanałów służących do rozprowadzania ścieków o dł ok 1520mb - nieczynnej sieci kanalizacji sanitarnej (Ks 350- Ks 400) - nieczynnego przewodu energetycznego 2. Powyższy obszar podzielono na trzy strefy, które Wykonawca winien wydzielić w terenie: a) obszar ok 3 ha ze skażoną ziemią ( oznaczony w części rysunkowej cyframi 1,2,3) 1. Na obszarze ok. 3 ha (oznaczonym w części rysunkowej cyframi 1,2,3 )planuje się wybranie skażonej ziemi oraz jej wywóz. Teren wybranej ziemi - uzupełnić materiałem sypkim, zatwierdzonym przez Inżyniera Kontraktu, zagęścić. Ilości i obszary zgodne z rys. Nr 01. Skażoną ziemię należy wywieźć do właściwego zakładu unieszkodliwiania bądź odzysku odpadów, posiadającego stosowne dopuszczenia uprawnienia w tym zakresie, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Koszty unieszkodliwiania i utylizacji skażonej gleby - po stronie wykonawcy. Wykonawca winien prowadzić szczegółową dokumentacje w tym zakresie, okazać ją na każde żądanie Zamawiającego lub jego przedstawiciela podczas realizacji robót. Całość dokumentacji należy dołączyć do dokumentacji powykonawczej. 2. Roboty rozbiórkowe i wyburzeniowe elementów betonowych (np. koryt rozprowadzających) 3. Oczyszczenie terenu z gruzu i innych zbędnych materiałów pochodzących z demontażu 4. Rozścielenie ziemi urodzajnej i wykonanie trawników na obszarze ok. 3 ha, oraz pielęgnacja trawników przez okres 3 miesięcy 5. Wykonanie nasadzeń zastępczych Zamawiający informuje, że ma zawartą umowę na dotację z Narodowym Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej na rekultywację w/w 3 ha b) zbiornik rozprężny konstrukcji ziemno- betonowej Zbiornik konstrukcji ziemno- betonowej zaznaczony na części rysunkowej, umiejscowiony pomiędzy obszarem 2 i 3 terenu skażonego. Zbiornik należy zburzyć, gruz załadować, wywieźć oraz rozładować na miejscu składowania, teren oczyścić, zaślepić nieczynne elementy sieci. c) pozostały obszar ok. 10 ha - roboty rozbiórkowe i wyburzeniowe elementów betonowych ( np. koryt rozprowadzających) - oczyszczenie terenu z gruzu i innych zbędnych materiałów pochodzących z demontażu - ukształtowanie terenu ( makroniwelacja terenu poprzez likwidację grobli) - odcięcie i zaślepienie nieczynnych sieci kanalizacyjnych Zamawiający bezwzględnie wymaga podania wartości robót oraz prowadzenia szczegółowego rozliczania i fakturowania oddzielnie dla robót w podziale na : a) obszar ok 3 ha ze skażoną ziemią ( oznaczony w części rysunkowej cyframi 1,2,3) b) zbiornik rozprężny konstrukcji ziemno- betonowej c) pozostały obszar ok. 10 ha. Uwaga. Na rekultywowanym terenie zostaną zamontowane piezometry do badania wód gruntowych, należy dochować staranności aby ich nie uszkodzić. Zamawiający wymaga, aby na terenie budowy było biuro oraz zapewniony dozór placu budowy. Wykonawca winien: a) wykonać na swój koszt i ryzyko wszelkie niezbędne prace i roboty przygotowawcze oraz zabezpieczające; b) właściwie oznakować teren wykonywanych robót, a w razie konieczności i potrzeby wykonać na swój koszt tymczasowe drogi dojazdowe, c) zapewnić codzienne oczyszczanie drogi publicznej (ul. Wawelska) z pozostałości po budowie; d) zapewnić bieżącą obsługę geodezyjną, geologiczną (w razie konieczności), oraz rozliczeniową. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z załączoną do SIWZ dokumentacją techniczną - załącznik do SIWZ. Zamawiający wymaga aby wybrany Wykonawca wykonał, dostarczył i ustawił na każdym terenie placu budowy tablicę informacyjną o wymiarach 2 m x 1 m (wzór poglądowy - załącznik nr 8 do SIWZ), zawierającą: - tytuł zadania: ............................................ - wartość zadania, w zaokrągleniu do liczb całkowitych - logotyp Miasta Piły Projekt należy uzgodnić i uzyskać akceptację Zamawiającego. Tablica winna być wykonana w trwałości zapewniającej jej istnienie podczas czasu realizacji zadania. Umocowanie stabilne, na wysokość zapewniającą jej czytelność. Koszt zrealizowania tablic należy uwzględnić w kosztach ogólnych realizowanych robot. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451123307
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 35 000,00 zł (słownie: Trzydzieści pięć tysięcy zł)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pila.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja boiska sportowego w Witaszycach
Dodano: 2016-07-22 - Budowa fit-parku wraz ze skateparkiem i elementami placu zabaw w Czarnkowie
Dodano: 2015-09-02 - Prace przy zbiornikach wodnych w Łaziskach i Ochodzy, obejmujące: Część 1. Rekultywacja stawu wraz z zagospodarowaniem terenu we wsi Łaziska Część 2. Zagospodarowanie terenu wokół zbiornika wodnego w Ochodzy
Dodano: 2014-07-31 - Prace przy zbiornikach wodnych w Łaziskach i Ochodzy, obejmujące Część 1. Rekultywacja stawu wraz z zagospodarowaniem terenu we wsi Łaziska, Część 2. Zagospodarowanie terenu wokół zbiornika wodnego w Ochodzy
Dodano: 2014-07-15 - Renowacja stawu i terenu przyległego przy ulicy Długiej w Damasławku
Dodano: 2014-03-25 - Rewitalizacja stawu w Łubowie
Dodano: 2014-03-07 - REKULTYWACJA GMINNYCH SKŁADOWISK ODPADÓW W RAMACH PROJEKTU PN: UPORZĄDKOWANIE GOSPODARKI ODPADAMI NA TERENIE SUBREGIONU KONIŃSKIEGO
Dodano: 2014-02-06 - Rekultywacja składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne zlokalizowanego w obrębie Anielin, Gmina Okonek, powiat złotowski
Dodano: 2013-09-19 - Rekultywacja składowiska odpadów w Niemczynie
Dodano: 2013-06-28 - Rekultyuwacja i rozbudowa ziemnego stawu wiejskiego w Szczodrochowie
Dodano: 2012-11-22