Przetargi.pl
Rekultywacja składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w Hrubieszowie przy ul. Gródeckiej

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 22500 Hrubieszów, ul. Krucza
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 846 962 607 , fax. 84 696 26 08
  • Data zamieszczenia: 2018-09-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o.
    ul. Krucza 20
    22500 Hrubieszów, woj. lubelskie
    tel. 846 962 607, fax. 84 696 26 08
    REGON: 95028897100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka prawa handlowego ze 100% udziałem gminy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rekultywacja składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w Hrubieszowie przy ul. Gródeckiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest rekultywacja składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w Hrubieszowie przy ul. Gródeckiej. 1. Rekultywacja składowiska obejmuje techniczny sposób zamknięcia składowiska, oraz właściwą rekultywację, składającą się z rekultywacji technicznej i biologicznej. 2. Rekultywacja techniczna składowiska obejmuje wykonanie następujących prac: 2.1. Ukształtowanie bryły składowiska – przemieszczenie odpadów i uformowanie kształtu czaszy; 2.2. Wykonanie studni odgazowania wraz z montażem pochodni do ujmowania gazu składowiskowego; 2.3. Wykonanie okrywy rekultywacyjnej, tj: 2.3.1. przykrycie ukształtowanej czaszy składowiska wyrównującą warstwą piasku o grubości 0,1 m maksymalnie do rzędnej 154,10 m n.p.m; 2.3.2. przykrycie warstwy wyrównawczej uszczelniającą warstwą zasadniczą z gruntu słabo przepuszczalnego o grubości 0,35 m; 2.3.3. wykonanie biologicznej okrywy rekultywacyjnej o grubości ok. 0,15 m z wykorzystaniem humusu; 2.4. Nawożenie mineralne biologicznej okrywy rekultywacyjnej; 2.5. Wysianie traw i roślin motylkowych, a następnie nasadzeń drzew i krzewów; 3. Rekultywacja biologiczna składowiska obejmuje wykonanie następujących prac: 3.1. obsiew (zadarnienie) okrywy rekultywacyjnej mieszanką nasion traw; 3.2. wyrównanie odkształceń zrekultywowanej bryły składowiska powstałych w wyniku osiadania; 3.3. nawożenie mineralne rekultywowanej powierzchni składowiska; 3.4. nasadzenia krzewów średniowysokich na skarpach: zachodniej, wschodniej i południowej oraz wierzby wiciowej na skarpie północnej; 4. Szczegółowy zakres oraz technologię robót określa dokumentacja projektowa wraz z STWiORB stanowiąca załącznik nr 13 do SIWZ. UWAGA: Przedmiar robót stanowiący załącznik nr 14 do SIWZ jest opracowaniem wtórnym w stosunku do projektu budowlanego i pełni funkcję pomocniczą obrazując skalę zamierzenia budowlanego. Cena podana w ofercie jest CENĄ RYCZAŁTOWĄ dlatego zaleca się szacowanie ceny na podstawie przedmiarów dokonanych osobiście. Nie wykonanie przedmiaru jest ryzykiem Wykonawcy. 5. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z warunkami określonymi w Decyzji pozwolenia na budowę (Decyzji nr 81/2017 z dnia 18.04.2017 r.) 6. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności: 6.1. ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016r., poz. 290 z późn.z m.); 6.2. ustawie z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz.U. z 2016r., poz. 672 z późn.zm); 6.3. Ustawa z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (Dz.U. z 2015r. poz. 469 z późn.zm); 6.4. Ustawa z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2016r. poz. 1987); 6.5. Ustawa z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (Dz.U. z 2015r. poz. 1651 z późn.zm); 6.6. Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 30 kwietnia 2013 r. w sprawie składowisk odpadów (Dz.U. z 2013 r. poz. 523 z późn.zm.); 6.7. ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny (Dz.U. z 2016 r., poz. 380 z późn.zm.); 6.8. ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 1579 z późn.zm.); 7. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy PZP Zamawiający wymaga od Wykonawcy zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę (o ile dotyczy) na podstawie umowy o pracę osób wykonujących przedmiot zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn.zm.), w szczególności kierownika budowy, osób wykonujących prace fizyczne przy realizacji roboty budowlanej, operatorów sprzętu. Obowiązek ten nie dotyczy sytuacji, gdy prace te będą wykonywane samodzielnie i osobiście przez osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą na zasadzie tzw. samozatrudnienia, jako podwykonawcy. 8. Zatrudnienie, o którym mowa powyżej powinno trwać przez cały okres realizacji zamówienia; 9. Wymagania w zakresie sposobu dokumentowania zatrudniania osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy PZP oraz sankcje z tytułu niespełniania tych wymagań, szczegółowo określono we wzorze umowy (Załącznik nr 12 do SIWZ). 10. Przed złożeniem oferty zaleca się dokonać wizji terenowej i wnikliwie zapoznać się ze wszystkimi dostępnymi materiałami związanymi z przedmiotem zamówienia oraz z SIWZ. 11. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w dniu odbioru końcowego inwestycji przekazał Zamawiającemu w szczególności geodezyjną inwentaryzację powykonawczą, atesty na wbudowane materiały, książki obiektów budowlanych, specyfikację - syntetyczny wykaz (zbiorówkę) wszystkich obiektów na rekultywowanym składowisku, DTR.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112320-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 25 000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 5 października 2018 r. do godz. 14.00 3. Wadium można wnieść w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu na konto Zamawiającego Wschodni Bank Spółdzielczy w Chełmie nr konta: 37 8187 0004 2009 0191 0818 0001 z dopiskiem „wadium do przetargu PGKiM/ZP/02/08/2018” – o wniesieniu wadium decyduje moment wpływu wadium na rachunek Zamawiającego. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42 poz. 275, z późn. zm.) 4. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach, do oferty należy dołączyć oryginalny dokument gwarancji/poręczenia. Oryginał gwarancji/poręczenia powinien być umieszczony w ofercie w sposób umożliwiający jego zwrot. 5. Wniesienie wadium musi obejmować okres związania ofertą i nie może zawierać żadnych ograniczeń niezgodnych z ustawą prawo zamówień publicznych, w szczególności ograniczających możliwość zrealizowania praw przysługujących Zamawiającemu zgodnie z zapisami Ustawy Prawo zamówień publicznych - art. 46 ust. 4a oraz ust. 5. 6. Niewniesienie wadium w wymaganym terminie (także na przedłużony okres związania ofertą) w wymaganej wysokości lub innej niż dopuszczalna formie skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 7. Wadium, z wyjątkiem przelewu pieniężnego, składa się w oryginale w siedzibie Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Wskazane jest, aby kopia wniesienia wadium, potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, była dołączona do oferty. 8. W przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, w treści dokumentu powinno zostać zawarte zobowiązanie odpowiednio podmiotu udzielającego gwarancji lub poręczyciela do bezwarunkowej wypłaty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy PZP. 9. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt 3 rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Wskazane jest, aby kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, stanowiącą dowód wniesienia wadium była dołączona do oferty. 10. Wadium wniesione przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wnoszone w formie innej niż pieniężna musi być wystawione na wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (a nie na jednego czy kilku spośród nich). 11. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Zwrot wadium 1. Zamawiający zwraca wadium, jeżeli: 1) Upłynął termin związania ofertą; 2) Zawarto umowę w sprawie zamówienia i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; 3) Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia; 2. Zamawiający zwraca wadium na wniosek Wykonawcy: 1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 2) który został wykluczony z postępowania; 3) którego oferta została odrzucona. 3. Złożenie przez Wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczona z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne z zrzeczeniem się przez Wykonawcę prawa do wniesienia protestu. 4. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je pomniejszone o koszty prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) Odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia na warunkach określonych w ofercie; 2) Nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) Zawarcie umowy w sprawie zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie wymagane od Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych z art. 13 lub art. 14 RODO

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach