Przetargi.pl
„Rekultywacja składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne – kwatery nr II w Zakładzie Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych Zoniówka w Zakopanem”

TESKO Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 34500 Zakopane, ul. Szymony
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 20 25 614 , fax. 18 20 25 637
  • Data zamieszczenia: 2018-04-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: TESKO Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Spółka z o.o.
    ul. Szymony
    34500 Zakopane, woj. małopolskie
    tel. 18 20 25 614, fax. 18 20 25 637
    REGON: 49002384300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.tesko.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Komunalna Spółka Prawa Handlowego.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Rekultywacja składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne – kwatery nr II w Zakładzie Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych Zoniówka w Zakopanem”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie okrywy rekultywacyjnej składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne – kwatery nr II w Zakładzie Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych Zoniówka w Zakopanem ul. Gawlaki 25 2.Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawiera: a) Projekt budowlany stanowiący Załącznik nr I do SIWZ, b) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (dalej: STWiORB), stanowiąca Załącznik nr II do SIWZ. c) Przedmiar robót stanowiący Załącznik nr III do SIWZ.  Dokumentacja: Załączniki od I do III niniejszej SIWZ stanowią jej integralną część. 2.1. Przedmiar robót (przedmiar robót stanowi załącznik nr III do SIWZ): a) Załączony do niniejszej SIWZ przedmiar robót ma charakter poglądowy i stanowi materiał pomocniczy do sporządzenia kalkulacji ceny przez Wykonawcę. Zamawiający wyjaśnia, iż stanowiący załącznik do niniejszej SIWZ przedmiar robót ma charakter pomocniczy dla Wykonawcy i nie należy utożsamiać go z kosztorysem ofertowym , który Wykonawca ma obowiązek przedłożenia wraz z ofertą. Kosztorys ofertowy przedłożony wraz z ofertą przez potencjalnego Wykonawcę może zawierać inne pozycje niż przedmiar robót lub też nawet inne ilości niż te wskazane w przedmiarze robót. Wykonawca zgodnie z postanowieniami SIWZ ma możliwość dokonania rekonesansu terenu prowadzenia przyszłych prac budowalnych oraz składnia wniosku o wyjaśnienie treści SIWZ, które mogą mieć zasadniczy wpływ na kształt kosztorysu ofertowego. Dodatkowo Zamawiający informuje, iż żądając przedłożenia kosztorysu ofertowego wraz z ofertą Wykonawcy czyni z niego istotną merytoryczna część oferty (a następnie załączniki do umowy), którą potencjalny Wykonawca chcąc wziąć udział w postepowaniu musi złożyć i która musi być złożona zgodnie z wymaganiami niniejszej SIWZ. Poprzez żądanie przedłożenia kosztorysu ofertowego sporządzonego w oparciu o całość dokumentacji przetargowej tj. projekt budowlany, Specyfikacje Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (dalej: STWiORB), przedmiar robót oraz w szczególności postanowienia SIWZ w tym w szczególności dotyczące zakresu prac wykonanych przez samego Zamawiającego (pkt. 5.4. SIWZ) „TESKO” Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Sp. z o.o. jako inwestor pragnie zweryfikować założenia jakie Wykonawca przyjął przy dokonywaniu wyceny realizacji przedmiotu zamówienia. b) Wykonawca nie może powoływać się na ewentualne pominięcie niektórych robót w dostarczonym przez Zamawiającego przedmiarze, który ma charakter pomocniczy, a jego treść nie może być podstawą jakichkolwiek roszczeń. Podstawą kalkulacji zamówienia jest dokumentacja projektowa i pozostałe dokumenty przetargowe tworzące SIWZ, a wynagrodzenie ma charakter ryczałtowy, zdefiniowany w art. 632 kodeksu cywilnego. 3.Zakres rzeczowy zadania obejmuje: a) Zamknięcie powierzchni kwatery przesłoną z geomembrany – folii PEHD o grubości 1,5 mm dwustronnie uszorstnioną. Geomembrana będzie połączona przez zgrzewanie i zakotwiona w sposób określony w projekcie. b) Ułożenie na gromembranie warstwy ochronnej ze żwiru sortowanego o grubości 0,10m. c) Ułożenie na warstwie żwirowej geowłókniny filtracyjnej g-400. d) Wykonanie warstwy biologicznej okrywy rekultywacyjnej w następujący sposób: - ułożenie warstwy 50 cm ziemi lub odpadu o kodzie 17 05 04, 17 05 06 lub 20 02 02, - ułożenie warstwy humusu o grubości 5 cm, a następnie obsianej mieszanką traw. e) Wykonanie rowów opaskowych odprowadzających wody opadowe do istniejącego rowu oraz: - obsługę geodezyjną przedmiotu zamówienia, w tym sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej przedmiotu umowy, - urządzenie zaplecza budowy, - zasilanie placu budowy w energię elektryczną i wodę wraz z opomiarowaniem, - uzyskanie stosownych pozwoleń na dojazd na teren budowy, - zabezpieczenie robót pod względem bhp i p.poż. - wykonanie prób i sprawdzeń przewidzianych warunkami technicznymi wykonania i obioru robót, - wszelkie inne prace konieczne dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. 4. Zakres rzeczowy objęty projektem i wykonany przez Zamawiającego – poniższego zakresu nie należy ujmować do wyceny: a) Ukształtowano powierzchnię składowiska w taki sposób, aby otrzymać spadki terenu gwarantujące swobodny odpływ powierzchniowy wód opadowych i roztopowych. b) Zakończono budowę systemu odgazowania składowiska, który składa się z 7 studni odgazowujących. Prowadzone jest spalanie gazu w pochodniach. c) Wykonano żwirową warstwę odgazowującą o grubości 0,30 m. 5.Do wykonania warstwy biologicznej okrywy rekultywacyjnej Zamawiający posiada odpad o kodzie 17 05 04 – gleba i ziemia, w tym kamienie, inne niż wymienione w 17 05 03 - w ilości 3 752,00 m3 ww. odpadu. Pozostałą ilość niezbędną do wykonania okrywy musi określić i zapewnić Wykonawca. 6. Zamawiający informuje, że posiada zezwolenie na przetwarzanie odpadów w procesie odzysku, wykorzystywanych do wykonania okrywy rekultywacyjnej składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne – kwatery nr II w Zakładzie Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych Zoniówka w Zakopanem ul. Gawlaki 25 – Decyzja znak SR-III.7244.2.12.2017.DS z dnia 23.11.2017 rok. Skan decyzji stanowi Załącznik nr IV do SIWZ. 6.1. Rodzaje odpadów objęte zezwoleniem: - odpad o kodzie 17 05 04 – gleba i ziemia, w tym kamienie, inne niż wymienione w 17 05 03, - odpad o kodzie 17 05 06 – urobek z pogłębiania inny niż wymieniony w 17 05 05, - odpad o kodzie 20 02 02 – gleba i ziemia, w tym kamienie. 6.2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przedłożył kwity wagowe dotyczące przywiezionego odpadu o kodzie 17 05 04 (i innych wymienionych w pkt. 5.6.1 powyżej) wraz z kartami przekazania odpadów. Zamawiający informuje, że posiada legalizowaną wage mieszcząca się w PSZOK przy ul. Wojdyły 25 w Zakopanem z której Wykonawca może nieodpłatnie korzystać w celu ważenia opadu o kodzie 17 05 04 (i innych wymienionych w pkt. 5.6.1 powyżej). 7. Na terenie ZUOK Zoniówka a w szczególności na kwaterze Nr II należy zachować wszelkie środki ostrożności związane z wydobywającym się gazem składowiskowym. 8. Wykonawca wraz z ofertą jest obowiązany przedłożyć Projekt organizacji robót wraz z wskazaniem metody badania szczelności i wytrzymałości foli PEHD. Ponadto potencjalny Wykonawca obowiązany jest wskazać sposób realizacji robót budowlanych tak, aby nie uszkodzić ułożonej już ogazowującej warstwy żwirowej oraz nie uszkodzić geomembrany – folii PEHD która będzie układana przez Wykonawcę oraz nie uszkodzić 10 cm żwirowej warstwy odwadniającej którą należy pokryć geowłókniną. Zamawiający informuje, iż ww. projekt będzie podlegać zatwierdzeniu przez Zamawiającego na etapie podpisywania umowy oraz będzie stanowił załącznik do umowy. 9. Istotne postanowienia związane z realizacją przedmiotu zamówienia: a) Wykonawca gwarantuje realizacje pełnego zakresu przedmiotu zamówienia, który jest konieczny z punktu widzenia dokumentacji przetargowej oraz dokumentacji projektowej określonej w pkt. 5.2 SIWZ, przepisów prawa, wiedzy technicznej i sztuki budowlanej - w tym zgodnie ze wskazaniami nadzoru inwestorskiego - dla uzyskania końcowego efektu określonego w przedmiocie zamówienia, a więc wykonać zadanie bez względu na występujące trudności i nieprzewidziane okoliczności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia. a) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wykonanie przedmiotu zamówienia z należytą starannością właściwą dla zawodowego charakteru prowadzonej przez Wykonawcę działalności. b) Wykonawca na własną odpowiedzialność i ryzyko zdobędzie wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. c) Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia kompleksowo, w całości, koordynując wszelkie działania związane z jego wykonaniem. d) Wykonawcy winni zapoznać się z należytą starannością z treścią dokumentacji przetargowej oraz uzyskać wiarygodne informacje odnośnie warunków i zobowiązań, które w jakikolwiek sposób mogą wpłynąć na wartość, charakter oferty lub realizację zamówienia. W sytuacji, kiedy Wykonawca wygra przetarg, reklamacje dotyczące zmiany wartości oferty w świetle zobowiązań Wykonawcy określonych powyżej nie będą rozpatrywane. e) Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i przedłożeniem swojej oferty oraz wszelkich dokumentów z tym związanych. f) Zaleca się, aby Wykonawca przed złożeniem oferty zapoznał się na miejscu z warunkami terenu objętego zakresem realizacji oraz jego otoczenia i dokonał pełnego rozeznania przedmiotu zamówienia w celu prawidłowej oceny warunków wykonania zamówienia a także wszystkich czynników koniecznych do przygotowania rzetelnej oferty. Zamawiający na wniosek Wykonawcy, udostępni teren przyszłych robót budowlanych. Z przeprowadzonego rekonesansu terenu przyszłych prac budowalnych zostanie sporządzona notatka służbowa przez pracownika Zamawiającego która zostanie udostępniona na stronie internetowej Zamawiającego . g) W przypadku dostrzeżenia rozbieżności pomiędzy poszczególnym elementami dokumentacji projektowej Wykonawca zobowiązany jest wystąpić do Zamawiającego o ich wyjaśnienie przed złożeniem oferty, ponieważ w ramach wynagrodzenia podanego w ofercie Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszystkich niezbędnych robót przewidzianych w którymkolwiek z dokumentów składających się na SIWZ, bez względu na top czy zostały one ujęte w przedmiarze robót. h) Wykonawca zobowiązany jest znać wszystkie przepisy wydane przez władze centralne i miejscowe oraz inne przepisy i wytyczne, które są w jakikolwiek sposób związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia i będzie w pełni odpowiedzialny za przestrzeganie tych praw i wytycznych podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. i) Oferta złożona przez Wykonawcę musi zawierać wszelkie koszty inwestycji. j) W ramach wynagrodzenia umownego określonego w ofercie Wykonawca będzie ponosił koszty m.in.: - przygotowania kompletnej dokumentacji powykonawczej z uwzględnieniem ewentualnych prac geodezyjnych i inwentaryzacji powykonawczej w 2 egz., - opracowania i uzgodnienia z Zamawiającym projektu organizacji ruchu na czas wykonywania robót oraz koszty ustawienia i utrzymania oznakowania związanego z czasową organizacją ruchu, - urządzenia i utrzymania zaplecza budowy, - uporządkowania i przywrócenia terenu magazynowania do stanu pierwotnego, - pomiarów w zakresie wynikającym z dokumentacji projektowej i SIWZ. - ubezpieczenia budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku ze zdarzeniami losowymi, odpowiedzialności cywilnej oraz następstw nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich, które mogą powstać w związku z prowadzonymi robotami, - ubezpieczenia mienia otaczającego, - uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót, - pozostałych czynności niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy. k) Wszelkie materiały do realizacji zamówienia zapewnia Wykonawca. l) Materiały budowlane muszą być zgodne z dokumentacją projektową oraz ze STWiORB. m) Użyta przez Wykonawcę geomembrany – folia PEHD winna spełniać wymagania ST8 pkt. 2 ppkt. 2.2.1 STWiORB. n) Wykonawca do Oferty zobowiązany jest dołączyć atest, certyfikat bądź inny dokument potwierdzający dopuszczenie geomembrany – folii PEHD - do zastosowania na składowiskach odpadów komunalnych. o) Składowanie materiałów budowlanych poza terenem kwatery musi być wcześniej uzgodnione ze Zamawiającym, p) Zamawiający nie zapewnia miejsca magazynowania ziemi lub odpadu o kodzie 17 05 04, 17 05 06 lub 20 02 02. q) Zamawiający informuje, iż na drodze dojazdowej do składowiska odpadów Zarządca Drogi (Gmina Miasto Zakopane) ustanowił ograniczenie tonażu pojazdów do 5 t. W związku z powyższym Zamawiający pragnie zwrócić uwagę potencjalnych Wykonawców na prawidłowe ujęcie kosztów transportu/dostawy wszelkich niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia tj. materiałów, urządzeń itp.. Oznacza to, że potencjalny Wykonawca w swojej ofercie musi uwzględnić koszty transportu na drodze z ograniczeniem tonażu zgodnie z uzyskanym pozwoleniem oraz koszty pozwolenia. Do obowiązków Wykonawcy w okresie od ogłoszenia informacji o wyborze najkorzystniejszej oferty do wyznaczonego dnia podpisania umowy będzie należało uzyskanie wszelkich koniecznych pozwoleń/ zezwoleń dot. poruszania się na drodze do terenu prowadzenia robót pojazdów o tonażach większych niż 5 t, a następnie przedłożenie kopii uzyskanych pozwoleń Zamawiającemu. r) Dojazd na teren budowy może być realizowany przez teren ZUOK , po wcześniejszym uzgodnieniu wszelkich szczegółów dotyczących dojazdu w tym dostaw materiałów z Zamawiającym, s) Wykonawca zobowiązuje się do zorganizowania terenu i zaplecza budowy, w tym między innymi: zorganizowania stanowiska p.poż, wykonania właściwego oznakowania terenu budowy zgodnie z Ustawą Prawo budowlane. t) Wykonawca zobowiązany jest do: utrzymania ładu i porządku na terenie budowy, ochrony mienia i terenu, sprawowania nadzoru nad bezpieczeństwem i higieną pracy, zapewnienia zabezpieczenia przeciwpożarowego, zabezpieczenia terenu budowy przed dostępem osób trzecich, usuwania awarii związanych z prowadzeniem budowy, wykonania odpowiednich zabezpieczeń w rejonie prowadzenia robót, jak również w trakcie i po zakończeniu robót doprowadzenia do należytego stanu terenu budowy, terenu magazynowania materiałów, a także – w razie korzystania – dróg, ulic. u) Wykonawca zapewni w trakcie wykonywania umowy: środki, maszyny i urządzenia oraz wykwalifikowany personel, w tym posiadający niezbędne dla realizowanych robót uprawnienia do wykonywania funkcji technicznych w budownictwie we wszystkich specjalnościach wymaganych przez Zamawiającego oraz zgodnie z odpowiednimi przepisami prawa – w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia (w tym zapewni ciągłą obecność niezbędnych osób nadzoru w trakcie wykonywania robót budowlanych). Jeśli Wykonawca uzna, iż do prawidłowej i pełnej realizacji przedmiotu umowy jest konieczny dodatkowy wykwalifikowany personel, zatrudni takie osoby na własny koszt. v) Wykonawca przed przystąpieniem do robót szczególnie niebezpiecznych jest obowiązany do przedłożenia dokumentów potwierdzających, iż jego pracownicy uczestniczyli w instruktażach BHP na temat realizacji robót, wymaganych sposobów postępowania, zakresu wymaganych osłon osobistych oraz zabezpieczenia budynku w trakcie prac wyburzeniowych. Instruktaże zostaną przeprowadzone przez kierownika lub mistrza budowy. 10. Zamawiający informuje, że ilekroć przedmiot zamówienia określony w SIWZ, dokumentacji projektowej i STWiORB opisany jest przez wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne tzn. posiadające cechy, parametry techniczne i eksploatacyjne, zastosowanie, nie gorsze niż opisane w SIWZ, dokumentacji projektowej i STWiORB. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. W sytuacji, gdy Wykonawca zamierza zastosować równoważne materiały lub urządzenia zobowiązany jest dołączyć do oferty wykaz oferowanych odpowiedników wraz z charakterystykami i dokumentami potwierdzającymi taką samą lub lepszą ich jakość np. specyfikacje jakościowe, świadectwa kontroli jakości, certyfikaty, itp., które potwierdzą w sposób niebudzący wątpliwości równoważność zaproponowanych materiałów lub urządzeń. 11. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez cały okres trwania umowy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 z późn. zm., dalej: „KP”) pracowników fizycznych bezpośrednio wykonujących roboty budowalne oraz operatorów maszyn budowalnych. 12. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy lub Podwykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 5.12 SIWZ czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 13. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie nie krótszym niż 7 dni kalendarzowych, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wszystkie lub wybrane przez Zamawiającego wymienione poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt. 5.12 SIWZ czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wymienione w pkt. 5.12 SIWZ, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy, b) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy, c) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922). d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922). tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL, pracowników. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. 14. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazanych w pkt. 5.12 powyżej, Zamawiający przewiduje sankcję w postaci kary umownej w wysokości określonej We wzorze umowy (będącym załącznikiem nr 8 do SIWZ). 15. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 5.12 SIWZ czynności. 16. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania przepisów Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy. (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 z późn. zm.) przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 17. W związku z realizacją przedmiotu zamówienia Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego na okres minimum 36 miesięcy. Uwaga! Okres wydłużenia gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert. 17.1. Zaoferowany okres wydłużenia gwarancji nie może n być dłuższy niż 24 miesiące. 17.2. Oferty mające okres wydłużenia gwarancji równy lub dłuższy niż 24 miesięcy otrzymają maksymalną liczbę punktów obliczoną zgodnie z pkt. 19.2.2 SIWZ. 17.3. Oferty w których wykonawca nie określi ilości miesięcy wydłużenia okresu gwarancji zostaną odrzucone. 18. Wykonawca po zakończeniu realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie wydać wszystkie dokumenty gwarancyjne do wszystkich wykorzystanych przez siebie w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia urządzeń i materiałów. Wykonawca zobowiązany jest wydać dokumenty w języku polskim, w przypadku dokumentów w języku obcym wykonawca zobowiązany jest wydać dokumenty wraz z tłumaczeniami 19. W celu dokonania oceny zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z treścią niniejszej SIWZ, Wykonawca musi dołączyć do Oferty: - atest dla geomembrany – folii PEHD zawierający informacje, że zaoferowana geomembrana – folia PEHD jest obustronnie uszorstniona, - projekt organizacji robót wraz z metodą badania szczelności i wytrzymałości folii PEHD (zgodnie z pkt. 5.8 SIWZ), - kosztorys sporządzony w oparciu o przedmiar robót (na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 A do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112330-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 37 000,00 zł (słownie: trzydzieści siedem tysięcy złotych i 00/100) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku BGŻ BNP Paribas S.A. O/ZAKOPANE nr 83 1600 1042 0002 0141 8134 7151 w tytule przelewu należy wpisać: „Wadium w postępowaniu nr 4-ZP/2018” 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt. 12.3 SIWZ przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: a) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; b) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 6. Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4 a oraz art. 46 ust. 5 Ustawy PZP. 7. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), nazwę beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), nazwę gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/ poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia, c) kwotę gwarancji/poręczenia, d) termin ważności gwarancji/ poręczenia, e) zobowiązanie gwaranta/ poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/ poręczenia na pierwsze pisemne żądania Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a Ustawy PZP oraz art. 46 ust. 5 Ustawy PZP. 7.1. Postanowienia pkt. 12.7 stosuje się odpowiednio do poręczeń, określonych powyżej w pkt. 12.2 lit. b) i e). 8. Wadium musi zabezpieczać ofertę na całość przedmiotu zamówienia przez cały okres związania ofertą. Wykonawca, który nie wniesieni wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną forma wadium w wyznaczonym terminie, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa art. 46 Ustawy PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy wobec których nie zachodzą podstawy wykluczenia z postępowania o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 12 – 23 Ustawy PZP oraz w pkt. 10.2 SIWZ oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w pkt. 22 ust. 1 b Ustawy PZP dotyczące: a) posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej, c) posiadania zdolności technicznej lub zawodowej. 2. Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę spełnienia następujących warunków określonych w art. 22 ust. 1 b Ustawy PZP, dotyczących: 2.1.kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: W zakresie powyższego warunku Zamawiający odstępuje od opisywania sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Ocena spełniania tego warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia sporządzonego zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z SIWZ, kompletna oferta musi zawierać: a) Wypełniony Formularz Ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. b) Oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postepowaniu określone przez Zamawiającego oraz nie podlega Wykluczeniu w okolicznościach o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 12-23 i art. 24 ust. 5 pkt 1), 2), 4), 5), 6) i 8) do oferty należy dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 2 i 3 do SIWZ. c) Zobowiązanie innego podmiotu o oddaniu Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. d) Pełnomocnictwo w przypadku podpisania oferty przez Pełnomocnika oraz w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. e) Atest dla geomembrany – folii PEHD zawierający informacje, że zaoferowana geomembrana – folia PEHD jest obustronnie uszorstniona, f) Projekt organizacji robót wraz z metodą badania szczelności i wytrzymałości folii PEHD (zgodnie z pkt. 5.8 SIWZ), g) Kosztorys sporządzony w oparciu o przedmiar robót (na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 A do SIWZ). h) Potwierdzenie wniesienia wadium. i) Uzasadnienie zastrzeżenia informacji jaki tajemnicy przedsiębiorstwa – jeżeli dotyczy. j) inne dokumenty wymagane przez przepisy ustawy, np. oświadczenie o powierzeniu podwykonawcom części zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach