Przetargi.pl
Rekreacja nad lubuską wodą – remont toalet (dz. 448/27) na OW Głębokie

Gmina Międzyrzecz ogłasza przetarg

  • Adres: 66300 Międzyrzecz, ul. Rynek
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 957 426 930 , fax. 957 426 979
  • Data zamieszczenia: 2018-10-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Międzyrzecz
    ul. Rynek 1
    66300 Międzyrzecz, woj. lubuskie
    tel. 957 426 930, fax. 957 426 979
    REGON: 21096684600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miedzyrzecz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rekreacja nad lubuską wodą – remont toalet (dz. 448/27) na OW Głębokie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. Rekreacja nad lubuską wodą – remont toalet (dz. 448/27) na OW Głębokie. 1. Zakres inwestycji obejmuje: a) roboty rozbiórkowe – rozebranie starych posadzek oraz okładzin ściennych z płytek ceramicznych, dokonanie demontażu istniejących kabin sanitarnych odbicie tynków wewnętrznych ścian, demontaż urządzeń sanitarnych: umywalki fajansowe wraz z bateriami, demontaż urządzeń ustępowych, demontaż wyeksploatowanych opraw elektrycznych oraz demontaż osprzętu elektrycznego podlegającego wymianie, częściowy demontaż sieci wod – kan, demontaż stolarki okiennej i drzwiowej; b) rozbiórka istniejącej opaski budynku (wraz z wywiezieniem i utylizacją); c) roboty murarskie i tynkarskie, wewnętrzne wyprawy tynkarskie wykonać jako tynki cementowo – wapienne kat. II, podkłady tynkarskie pod płytki ścienne jako tynki kat. II cementowo - wapienne, wykonanie gładzi gipsowych; d) izolacje przeciwwodne – pionowe ścian, uszczelnienie pomieszczeń mokrych i wilgotnych (łazienki, kuchnie, pralnie itp.) pod okładziną ceramiczną masą uszczelniającą – folia izolacyjna w płynie; e) licowanie ścian płytkami glazurowanymi o wym. 60x30 cm – pomieszczenia sanitarne; f) roboty posadzkowe: w pomieszczeniach sanitarnych posadzki wykonać z płytek ceramicznych – podłogowych gres 30x30 cm (odpornych na odbarwienia i mało nasiąkliwe); g) roboty malarskie: malowanie wykonać (po wymianie instalacji elektrycznej) farbami emulsyjnymi do malowań wewnętrznych w kolorze białym; h) dostawa i montaż stolarki:  okiennej (PCV): jednoskrzydłowe uchylne, kolor biały, współczynnik przenikania K=1,1, profil 5-cio komorowy o szerokości ramy min. 70 mm wykonany z tworzywa o grubości ścianki nie mniejszej niż 3 mm, szyby zespolone ze szkłem niskoemisyjnym, uszczelki dociskowe i przyszybowe w kolorze czarnym, maskownice na zawiasy, skrzydło okienne uchylone), izolacyjność akustyczna: klasa izolacji akustycznej w stopniu ochrony „2” tj. w przedziale Rw-30-34 dB, okucia w kolorze białym. Mocowanie na kotwy stalowe z uszczelnieniem;  drzwiowej zewnętrznej: aluminiowa, jednoskrzydłowa, pełna (tzw. ciepła) z ościeżnicą + zamek wpuszczany z wkładką patentową, samozamykacz; i) roboty sanitarne: wymiana niezbędnych urządzeń instalacji w pomieszczeniach sanitarnych ( miski ustępowe, umywalki fajansowe, bidety wraz z osprzętem); j) dostawa i montaż kabin sanitarnych (płyta LPL) oraz kabin natryskowych (płyta HPL); k) roboty elektryczne: wymiana części przewodów i osprzętu instalacji elektrycznej. Obwody gniazdowe wykonać przewodem YDY 3x2,5 mm2 a oświetleniowe przewodami 4x1,5 mm2, 3x1,5 mm2, wymiana wyeksploatowanych opraw oświetleniowych na przykręcane hermetyczne OPK 2x36W, opraw plafon led 230V 12W IP 66- okrągła); l) ocieplenie ścian budynków płytami styropianowymi + ręczne wykonanie cienkowarstwowej wyprawy z tynku SS grub. 2 mm; m) wykonanie nowej opaski wokół budynku: wykonać izolacje pionowe ścian fundamentowych z folii kubełkowej z gruntowaniem powierzchni, nawierzchnię opaski stanowi kostka betonowa grub. 6 cm. Przed wejściem do budynku zamontować wycieraczki do obuwia o wym. 60x40 (podstawa z polimerobetonu + krawędź ze stali ocynkowanej + ruszt stalowy); n) pokrycie dachu: wykonać izolacje poziome – docieplenie połaci dachu – styropapa 20 cm – mocowana mechaniczne – układanych na wierzchu konstrukcji na sucho jednowarstwowo + pokrycie dachu papą termozgrzewalną jednowarstwowe – papa wierzchniego krycia ( wywinięciem na murek ogniowy); o) montaż rynien i rur spustowych, opierzeń i obróbek dekarskich z blachy tytan – cynk grubość 0,6 mm; p) wywóz odpadów (gruz mieszany, stolarka okienna i drzwiowa, blacha nie nadająca się do użytku) wraz z utylizacją; q) po zakończeniu robót instalacyjnych i ogólnobudowlanych (wykończeniowych w tym malarskich), należy wykonać pomiary instalacji elektrycznej (izolacji, ochrony przeciwpożarowej) oraz pomiary natężenia oświetlenia ogólnego i ewakuacji. Pomiary i badania należy wykonać zgodnie z normą PN-HD 60364-6:2008 – instalacje elektryczne niskiego napięcia cz. 6 Sprawdzenia odbiorcze. Protokół pomiarów oświetlenia powinien zawierać również siatkę punktów pomiarowych zgodnie z algorytmem zawartym w normach. 2. W cenie ryczałtowej zadania należy ująć wszystkie koszty niezbędne do terminowego i prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia w tym również: koszty transportu materiałów i urobku oraz wszelkie inne koszty niezbędne do prawidłowego i kompletnego wykonania zadania. Wywóz ziemi i materiałów rozbiórkowych nienadających się do dalszego wykorzystania wraz z ich utylizacją w miejsce wskazane staraniem i na koszt Wykonawcy, zgodnie z ustawą o odpadach. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia, na każdym etapie realizacji, przedmiotu zamówienia. Ograniczenie przedmiotu zamówienia skutkować będzie pomniejszeniem wynagrodzenia należnego Wykonawcy adekwatnym do zakresu ograniczonych przez Zamawiającego robót. 4. Wykonawca udziela gwarancji i rękojmi za wady robót na zrealizowany przedmiot umowy na okres minimum 36 miesięcy licząc od następnego dnia od daty odbioru końcowego. Odpowiedzialność Wykonawcy za teren budowy rozpoczyna się z dniem przekazania terenu budowy przez Zamawiającego i trwa do dnia dokonania odbioru końcowego. Wykonawca zobowiązany jest posiadać przez cały okres trwania umowy ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem umowy na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 250 000,00 zł. W terminie 7 dni od dnia podpisania umowy Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu kopię polisy ubezpieczeniowej odpowiedzialności cywilnej OC. W razie wygaśnięcia ubezpieczenia w trakcie realizacji umowy, Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego przedłożenia Zamawiającemu, dokumentu potwierdzającego kontynuację ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej wraz z dowodem potwierdzającym opłatę wymagalnych składek. W przypadku wystąpienia z roszczeniami bezpośrednio do Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się niezwłocznie zwrócić Zamawiającemu wszelkie koszty przez niego poniesione, w tym kwoty zasądzone prawomocnymi wyrokami łącznie z kosztami zastępstwa procesowego. 5. Wykonawca ma obowiązek ująć wszystkie niezbędne koszty aby przedmiot zamówienia był wykonany zgodnie z projektem oraz wiedzą i zasadami sztuki budowlanej. Zamawiający do niniejszej specyfikacji załączył przedmiar robót, który stanowi jedynie pomoc dla potencjalnych Wykonawców przy sporządzeniu oferty cenowej. Wykonawca ma obowiązek sporządzenia oferty cenowej na podstawie załączonej dokumentacji projektowej oraz SIWZ. 6. Zaleca się, aby Wykonawca przed złożeniem oferty zapoznał się z miejscem prowadzenia robót. 7. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia wymienione w pkt. 3 ust. 2 SIWZ, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1* ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy. Zamawiający wymaga, aby wskazane niżej osoby, realizujące przedmiot zamówienia, które wykonywać będą czynności faktycznie związane z przedmiotem zamówienia opisane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia zostały zatrudnione na podstawie umowy o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy, tj.: pracownicy fizyczni wykonujący czynności wymienione w pkt. 3 SIWZ, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy. Wykonawca lub podwykonawca zatrudni wyżej wymienione osoby na okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określa projekt umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty i oświadczenia wymagane od każdego wykonawcy składającego ofertę: 1) Wypełniony formularz oferty wg załącznika nr 1 do niniejszej SIWZ. 2) Pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik wykonawcy. Pełnomocnictwo zgodnie z działem VI rozdział II ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny winno być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 3) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 4) Pisemne zobowiązanie lub inne dokumenty, o których mowa w pkt 5.3. SIWZ, o ile wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów za zasadach określonych w art. 22a ustawy pzp. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie o którym mowa w pkt 6.1.3) niniejszej SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. 3. Zamawiającego żąda aby wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieścił informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 6.1.3) niniejszej SIWZ. 4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenie o którym mowa w pkt 6.1.3) niniejszej SIWZ dotyczące tych podmiotów. 5. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z sesji otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach