Przetargi.pl
Rekonstrukcja klatki schodowej budynku przy ul. Cynkowej 14 b oraz remont klatki schodowej budynku przy ul. Warszawskiej 25.

Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 40-126 Katowice, ul. Grażyńskiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 258 20 21-25 , fax. 32 258 20 25, 41 63 167
  • Data zamieszczenia: 2018-07-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
    ul. Grażyńskiego 5
    40-126 Katowice, woj. śląskie
    tel. 32 258 20 21-25, fax. 32 258 20 25, 41 63 167
    REGON: 000515780
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kzgm.katowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rekonstrukcja klatki schodowej budynku przy ul. Cynkowej 14 b oraz remont klatki schodowej budynku przy ul. Warszawskiej 25.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest rekonstrukcja klatki schodowej budynku przy ul. Cynkowej 14 b oraz remont klatki schodowej budynku przy ul. Warszawskiej 25. 2. Zamówienie podzielone jest na 2 części: Część 1 – Rekonstrukcja klatki schodowej budynku mieszkalnego przy ul. Cynkowej 14 b. Roboty obejmują klatkę schodową, WC na klatce schodowej, dach oraz piwnicę. Prace będą polegać na malowaniu farbą akrylową i olejną tynków, malowaniu elementów metalowych, wymianie drzwi do piwnicy oraz drzwi wejściowych, malowaniu balustrad i stopni schodów, malowaniu stolarki drzwiowej, naprawie posadzek i schodów betonowych, wymianie stolarki okiennej, wymianie opraw oświetleniowych na LED, wymianie domofonu, pokryciu papą dachu nad klatką oraz daszku nad wejściem, uzupełnieniu tynków wewnętrznych oraz naprawie posadzki i wymianie ustępu oraz wykonaniu posadzki z wykładzin podłogowych. Część 2 – Remont klatki schodowej budynku mieszkalnego przy ul. Warszawskiej 25. Roboty obejmują elewację frontową, klatkę schodową, dach oraz piwnicę. Prace będą polegać na naprawie i malowaniu tynków, malowaniu elementów metalowych, malowaniu balustrad i stopni schodów, malowaniu i drobnych naprawach stolarki drzwiowej i okiennej, balustrad, czyszczeniu posadzek z lastrico oraz posadzek ceramicznych, wymianie opraw oświetleniowych na LED, wymianie domofonu, naprawie tynków i malowaniu elewacji frontowej, robotach wykonywanych od strony podwórza obejmujących demontaż balustrad, rozebranie ścianki z cegieł, izolacji murów, wykonaniu nawierzchni z kostki brukowej oraz licowaniu ścian. Uwaga: Kolorystykę wszystkich wymalowań oraz szczegółowy sposób wykonania robót należy uzgodnić z Inspektorem Nadzoru wg wytycznych konserwatora zabytków. Budynek znajduje się w Gminnej Ewidencji Zabytków pod numerem 1024; UWAGA! Zamawiający na podstawie art. 36aa ust. 2 ustawy określa, że jeden Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części zamówienia. 3. Zamawiający dla każdej części zamówienia wymaga aby osoby wykonujące czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie były przez Wykonawcę lub podwykonawcę zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. 2018, poz. 917). Wymóg ten dotyczy pracowników fizycznych, którzy wykonują roboty budowlane opisane w przedmiarze robót w szczególności związane z: dla części 1: malowaniem tynków, malowaniem elementów metalowych, wymianą drzwi, malowaniem balustrad i stopni schodów, malowaniem stolarki drzwiowej, naprawą posadzek i schodów betonowych, wymianą stolarki okiennej, wymianą opraw oświetleniowych na LED, wymianą domofonu, pokryciem papą dachów, uzupełnieniem tynków wewnętrznych oraz naprawą posadzki i wymianą ustępu oraz wykonaniem posadzki z wykładzin podłogowych. dla części 2: naprawą i malowaniem tynków, malowaniem elementów metalowych, malowaniem balustrad i stopni schodów, malowaniem i drobnymi naprawami stolarki drzwiowej i okiennej, balustrad, czyszczeniem posadzek z lastrico i ceramicznych, wymianą opraw oświetleniowych na LED, wymianą domofonu, naprawę tynków i malowanie elewacji frontowej, demontażem balustrad, rozebraniem ścianki z cegieł, izolacją murów, nawierzchnią z kostki brukowej, licowaniem ścian. Wymóg nie dotyczy m.in. osób kierujących robotami, dostawców materiałów, usług transportowych, osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej, w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście roboty na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy. Sposób kontroli oraz sankcje związane z niespełnieniem ww. wymogu opisane są we wzorze umowy odpowiednio dla każdej części (Załącznik nr 4 do SIWZ). 4. Jeżeli STWIOR'y lub przedmiary robót wskazywałby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, znaki towarowe lub pochodzenie Zamawiający zgodnie z art. 29 ust 3 ustawy dopuszcza składanie produktów równoważnych. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, by spełnić wymagania stawiane przez zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis minimalnych wymagań parametrów jakościowych zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak, więc posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie w trakcie badania oferty. 5. Tam, gdzie w STWIOR-ach lub przedmiarach robót przedmiot zamówienia został opisany za pomocą wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, norm, aprobat, specyfikacji technicznej i systemów referencji, o których mowa w art. 30 ust. 1 i 3 ustawy zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie w trakcie badania oferty. 6. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia dla każdej części osobno określa: Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) - Załącznik nr 5 do SIWZ, przedmiary robót - Załącznik nr 6 do SIWZ oraz dokumentacja zdjęciowa – Załącznik nr 7 do SIWZ. UWAGA! Przedmiary w formacie ATH załączone są pomocniczo. W przypadku wystąpienia rozbieżności pomiędzy przedmiarami zamieszczonymi w formacie PDF a przedmiarami w formacie ATH wiążące są zapisy przedmiarów robót zamieszczonych w formacie PDF .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia określonych przez Zamawiającego w Rozdziale VIII pkt 2 SIWZ do oferty należy dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia zgodnie ze wzorem (Załącznik nr 2 do SIWZ). 2. W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca składa dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. Ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach