Wojewódzki Urząd Pracy w Lublinie ogłasza przetarg
- Adres: 20092 Lublin, ul. Obywatelska
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 814 635 300 , fax. 814 635 305
- Data zamieszczenia: 2018-02-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Urząd Pracy w Lublinie
ul. Obywatelska 4
20092 Lublin, woj. lubelskie
tel. 814 635 300, fax. 814 635 305
REGON: 43012391300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://wuplublin.praca.gov.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Reklamy w autobusach komunikacji miejskiej oraz ścianki ekspozycyjne w ramach Kampanii informacyjno-promocyjnej Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 prowadzonej w województwie lubelskim w 2018 roku - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Kampania informacyjno-promocyjna Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 prowadzona w województwie lubelskim w 2018 roku w zakresie: • Cześć 1 – Działania informacyjno-promocyjne Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 w autobusach komunikacji miejskiej w Lublinie; • Cześć 2 – Działania informacyjno-promocyjne Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 w autobusach komunikacji miejskiej w Chełmie; • Cześć 3 – Działania informacyjno-promocyjne Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 w autobusach komunikacji miejskiej w Białej Podlaskiej; • Cześć 4 – Działania informacyjno-promocyjne Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 w autobusach komunikacji miejskiej w Zamościu; • Cześć 5 – Ekspozycje plansz plenerowych rozlokowanych w 20 miastach województwa lubelskiego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79341400-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Każdy z wykonawców ma obowiązek wpłacić – przed upływem terminu składania ofert – wadium przetargowe w wysokości kwot wskazanych dla części, na które wykonawca składa ofertę, odpowiednio na kwotę: • Część 1: 1170,00 PLN • Część 2: 270,00 PLN • Część 3: 380,00 PLN • Część 4: 290,00 PLN • Część 5: 960,00 PLN Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku PKO BP SA 1 Oddział w Lublinie, ul Krakowskie Przedmieście 14, 20-002 Lublin nr rachunku 49 1020 3147 0000 8302 0111 5591, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu ZP.342-2/MKA/18 – Część …”. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. VIII. pkt 4 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: a) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; b) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określają przepisy ustawy PZP.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: a) wypełnione formularze ofertowe złożone na poszczególne części z wykorzystaniem wzorów stanowiących Załączniki nr 2.1-2.5 do SIWZ b) oświadczenia wymienione w rozdziale VI. 1-4 niniejszej SIWZ c) pełnomocnictwo do reprezentowania: • wymagane w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje w postępowaniu osoba bądź osoby, których uprawnienie do reprezentowania nie wynika bezpośrednio z innych załączonych do oferty dokumentów. • wymagane w przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (dotyczy również spółki cywilnej). UWAGA. pełnomocnictwa muszą zawierać zakres umocowania i być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie (treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do których Pełnomocnik jest upoważniony.) d) pisemne uzasadnienie odnośnie charakteru zastrzeżonych w ofercie informacji – tajemnica przedsiębiorstwa (jeżeli wykonawca zastrzega w ofercie tajemnicę przedsiębiorstwa). e) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór ww. oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup usługi polegającej na zaplanowaniu, przygotowaniu projektów oraz wdrożeniu kampanii outdoorowej Lubelskiego Convention Bureau
Dodano: 2019-09-26 - Świadczenie usługi reklamy outdoor eventów organizowanych przez MOSiR „Bystrzyca” w Lublinie Sp. z o.o. w 2019r, wg zad. 1-8.
Dodano: 2019-04-02 - Przeprowadzenie akcji promocyjno-informacyjnej z zakresu popularyzacji owoców wyprodukowanych na terenie Województwa Lubelskiego poprzez ich sprzedaż w ogólnopolskich sieciach handlowych w ramach promocji gospodarczej Województwa Lubelskiego. [OP-IV.272.129.2018.LK]
Dodano: 2018-10-30 - świadczenie usługi reklamy outdoor eventów organizowanych przez MOSiR „Bystrzyca” w Lublinie Sp. z o.o. w 2018r, wg zad. 1-6: Zadanie 1 – Billboardy - kampania letnia nr 1 Zadanie 2 – Billboardy - kampania letnia nr 2 Zadanie 3 – Billboardy - kampania jesienna Zadanie 4 – Oklejenie autobusu Mercedes N405 oraz dwóch samochodów Dacia Dokker Zadanie 5 – Reklama mobilna Zadanie 6 – Wykonanie i montaż wkładów/tablic z plexi wraz z oświetleniem.
Dodano: 2018-05-10