Polskie Radio S.A. Biuro Zamówień Publicznych ogłasza przetarg
- Adres: 00-977 Warszawa, Al. Niepodległości
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. +48 22 645 36 90, , fax. +48 22 645 39 57
- Data zamieszczenia: 2019-03-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Polskie Radio S.A. Biuro Zamówień Publicznych
Al. Niepodległości 77/85
00-977 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. +48 22 645 36 90, , fax. +48 22 645 39 57
REGON: 10420591000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.prsa.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Reklama Programu 1 Polskiego Radia i Pikniku Naukowego na autobusach - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na ekspozycji reklam Polskiego Radia na miejskich autobusach, obejmującej następujące działania: a) druk oraz montaż reklam na tyłach autobusów tzw. „Fullback” tylna burta i/lub szyba i lub dolna burta (zwanych dalej „powierzchnią reklamową”) zgodnie z projektem graficznym przesłanym przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza łączenie formatów w ramach jednego miasta, jednak z zastrzeżeniem, że reklama Polskiego Radia S.A. będzie jedyna na danym pojeździe. b) ekspozycję materiałów reklamowych, c) stały monitoring, serwisowanie materiałów reklamowych na powierzchni reklamowej, w tym dokonywanie niezbędnych napraw, d) raportowanie przebiegu ekspozycji do Zamawiającego, e) demontaż i utylizację materiałów reklamowych po okresie ekspozycji - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79341000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 10.2. Poza oświadczeniem własnym, o którym mowa w pkt III.3 niniejszego ogłoszenia i 10.1 SIWZ, wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: 10.2.1. Wypełniony formularz oferty – według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ, 10.2.2. pełnomocnictwo – w przypadku, gdy ofertę w imieniu wykonawcy składa pełnomocnik oraz w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, które powinno określać zakres umocowania i być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy. B. Wymagane do złożenia po upływie terminu składania ofert 10.3. W celu wykazania braku podstawy do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy, wykonawcy zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy, po otwarciu ofert, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej podanej w pkt 1 SIWZ, informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, zobowiązani są przedłożyć oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ. Wykonawcy wraz ze złożeniem przedmiotowego oświadczenia, mogą przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłóceń konkurencyjności w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Udostępnienie pakietu 3 minut czasu emisyjnego na ekranach LCD w pojazdach Tramwajów Warszawskich
Dodano: 2024-03-07 - Udostępnienie pakietu 3 minut czasu emisyjnego na ekranach LCD w pojazdach Tramwajów Warszawskich
Dodano: 2024-02-21 - Kampania video, której przedmiotem są działania promujące obiekty z Listy Światowego Dziedzictwa UNESCO oraz z listy Pomników Historii
Dodano: 2023-12-21 - Opracowanie media kit wraz z przeprowadzeniem działań marketingowych mających na celu promocje turystyki kulinarnej w kontekście rekomendacji Michelin Guide.
Dodano: 2023-12-19 - Przeprowadzenie kampanii wizerunkowej we współpracy z narodowym przewoźnikiem promującej Polskę jako destynację atrakcyjną turystycznie na rynku zagranicznym.
Dodano: 2023-12-19 - „Realizacja działań reklamowych w podziale na 2 części.”
Dodano: 2023-12-13 - Umieszczanie plakatów w gablotach reklamowych w wiatach przystankowych na terenie m.st. Warszawy w ramach realizacji kampanii reklamowych
Dodano: 2023-12-01 - Przeprowadzenie działań aktywizujących seniorów w obszarze turystyki społeczno-senioralnej
Dodano: 2023-10-19 - „Opracowanie i przeprowadzenie kampanii społecznej zwracającej uwagę na osoby z niepełnosprawnościami..."
Dodano: 2023-10-04 - Opracowanie media kit wraz z przeprowadzeniem działań marketingowych mających na celu promocje turystyki kulinarnej w kontekście rekomendacji Michelin Guide.
Dodano: 2023-09-22