Przetargi.pl
Reklama prasowa/ogłoszenie/artykuł w dzienniku ogólnopolskim, dzienniku regionalnym i czasopiśmie branżowym (branża: gospodarka morska/ transport/spedycja i logistyka) projektu pn: „Budowa publicznego terminalu promowego w Porcie Gdynia", współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej.

Zarząd Morskiego Portu Gdynia S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 81-337 Gdynia, ul. Rotterdamska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 6274036 , fax. 58 6274578
  • Data zamieszczenia: 2019-01-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Morskiego Portu Gdynia S.A.
    ul. Rotterdamska 9
    81-337 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. 58 6274036, fax. 58 6274578
    REGON: 19192057700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://port-gdynia.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Port Morski

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Reklama prasowa/ogłoszenie/artykuł w dzienniku ogólnopolskim, dzienniku regionalnym i czasopiśmie branżowym (branża: gospodarka morska/ transport/spedycja i logistyka) projektu pn: „Budowa publicznego terminalu promowego w Porcie Gdynia", współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest reklama prasowa/ogłoszenie/artykuł w dzienniku ogólnopolskim, dzienniku regionalnym i czasopiśmie branżowym (branża: gospodarka morska/ transport/spedycja i logistyka) projektu pn: „Budowa publicznego terminalu promowego w Porcie Gdynia", współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej. Przedmiot zamówienia podzielono na trzy części (zamówienia częściowe): 1) Reklama/ogłoszenie/artykuł w dzienniku ogólnopolskim; • Jednokrotna emisja reklamy prasowej/ogłoszenia/artykułu w dzienniku ogólnopolskim o charakterze ogólnopublicystycznym i średnim nakładzie jednorazowym powyżej 40.000 egzemplarzy, • Dystrybucja: cały kraj, • Wymiary: 165x246 mm lub porównywalne (tzw. Junior Page), • Moduł pionowy, • Wersja full color, • Publikacja reklamy prasowej/ogłoszenia/artykułu w wybranym dniu od poniedziałku do piątku, • Projekt reklamy prasowej/ogłoszenia/artykułu wykonany przez Wykonawcę (z wyłączeniem opcji umieszczenia gotowego projektu ogłoszenia, który zostanie dostarczony przez Zamawiającego) , • Lokalizacja: prawa strona redakcyjna, • Termin ukazania się: jednokrotna emisja – w uzgodnionym z Zamawiającym terminie – w I kwartale roku 2019, • Jednoczesne umieszczenie materiału promocyjnego w wersji elektronicznej gazety/ na portalu wydawcy. 2) Reklama/ogłoszenie/artykuł w dzienniku regionalnym: • Dwukrotna emisja reklamy prasowej/ogłoszenia/artykułu w dzienniku regionalnym o charakterze ogólnopublicystycznym i średnim nakładzie jednorazowym powyżej 15.000 egzemplarzy, • Dystrybucja: region pomorski, • Wymiary: 165x246 mm lub porównywalne (tzw. Junior Page), • Moduł pionowy, • Wersja full color, • Publikacja reklamy prasowej/ogłoszenia/artykułu w wybranym dniu od poniedziałku do piątku, • Projekt reklamy prasowej/ogłoszenia/artykułu wykonany przez Wykonawcę (z wyłączeniem opcji umieszczenia gotowego projektu ogłoszenia, który zostanie dostarczony przez Zamawiającego), • Lokalizacja: prawa strona redakcyjna, • Termin ukazania się: jednokrotna emisja – w uzgodnionym z Zamawiającym terminie – w I kwartale roku 2019 oraz jednokrotna emisja – w uzgodnionym z Zamawiającym terminie w II kwartale 2019 roku. • Jednoczesne umieszczenie materiału promocyjnego w wersji elektronicznej gazety/na portalu wydawcy. 3) Reklama/ogłoszenie/artykuł w czasopiśmie branżowym – branża gospodarka morska/ transport/ spedycja i logistyka: • Jednokrotna emisja reklamy prasowej/ogłoszenia/artykułu (wybór formuły każdorazowo zależy od Zamawiającego), • 1 cała, dowolna prawa strona czasopisma (w przypadku czasopism o formacie innym niż A4 lub zbliżonym – reklama o formacie A4 lub porównywalnym), • Wersja full color, • Projekt reklamy prasowej/ogłoszenia/artykułu wykonany przez Wykonawcę (z wyłączeniem opcji umieszczenia gotowego projektu ogłoszenia, który zostanie dostarczony przez Zamawiającego); w przypadku artykułu prasowego treść oraz materiał zdjęciowy/graficzny zostanie dostarczony przez Zamawiającego, natomiast projekt rozmieszczenia elementów na stronie zostanie przygotowany przez Wykonawcę i przedstawiony Zamawiającemu do akceptacji – z możliwością wprowadzenia przez Zamawiającego korekty • Termin ukazania się: jednokrotna emisja – w uzgodnionym z Zamawiającym terminie – w I kwartale roku 2019. • jednoczesne umieszczenie materiału promocyjnego w wersji elektronicznej gazety/na portalu wydawcy. Projekt reklamy prasowej/ogłoszenia/artykułu wykonany przez Wykonawcę (z wyłączeniem opcji umieszczenia gotowego projektu ogłoszenia, który zostanie dostarczony przez Zamawiającego) musi być przygotowany zgodnie z wytycznymi zawartymi w Podręczniku wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji znajdującym się pod linkiem: https://www.funduszeeuropejskie.gov.pl/media/2358/Wytyczne_w_zakresie_informacji_i_promocji.pdf Uwaga; w przypadku zmian zapisów w powyższych dokumentach Wykonawca zobowiązany będzie do dostosowania działań informująco-promocyjnych do wymogów wg zasad obowiązujących w dniu świadczenia usług.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79970000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach