Przetargi.pl
Regulacja stanu prawnego na rzecz Skarbu Państwa działek zajętych pod drogi w oparciu o Kodeks Napoleona - 5 części

Powiat Częstochowski ogłasza przetarg

  • Adres: 42-200 Częstochowa, ul. Jana III Sobieskiego 9
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3229100, 3229126 , fax. 034 3229111
  • Data zamieszczenia: 2015-07-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Częstochowski
    ul. Jana III Sobieskiego 9 9
    42-200 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. 034 3229100, 3229126, fax. 034 3229111
    REGON: 15218083700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.powiat.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Regulacja stanu prawnego na rzecz Skarbu Państwa działek zajętych pod drogi w oparciu o Kodeks Napoleona - 5 części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie polega na: a)Porównaniu planów parcelacyjnych z mapami ewidencji gruntów i budynków w zakresie przebiegu dróg: CZĘŚĆ 1: Zadanie nr 1 - Gmina Mstów,Zadanie Nr 2 - gmina Kruszyna,Zadanie Nr 3 - gmina Mykanów,Zadanie Nr 4 - gmina Kłomnice,Zadanie Nr 5 - gmina Rędziny. CZEŚĆ 2: Zadanie Nr 1 - gmina Olsztyn, Zadanie Nr 2 - gmina Konopiska, Zadanie Nr 3 - gmina Kamienica Polska, Zadanie Nr 4 - gmina Janów, Zadanie Nr 5 - gmina Blachownia, Zadanie Nr 6 - gmina Starcza, Zadanie Nr 7 - gmina Poczesna. CZĘŚĆ 3:Zadanie Nr 1 - gmina Przyrów, Zadanie Nr 2 - gmina Dąbrowa Zielona, Zadanie Nr 3 - gmina Koniecpol. CZĘŚĆ 4:Zadanie Nr 1 - gmina Lelów. b)Wykazanie, że w/w działki ewidencyjne odpowiadają działkom drogowym na planach parcelacyjnych, a ich przebieg i położenie, nie zmieniły się od 1946r. Plany parcelacyjne w zasobie PODGiK są w wersji analogowej lub elektronicznej. c)Dokonanie analizy zapisów rejestrów ewidencji gruntów i budynków od założenia ewidencji do chwili obecnej w zakresie w/w działek, w celu wykazania władającego tymi gruntami. Do wykonywanego opracowania należy dołączyć kserokopie rejestru gruntów lub protokołu stanu posiadania z założenia ewidencji gruntów (jako część operatu technicznego). d)Wykonanie oceny archiwów pod kątem własnościowym z wykorzystaniem opracowań znajdujących się u Zamawiającego, w celu wykazania, że dla w/w działek nie zostały urządzone księgi wieczyste, Rep. hip. czy zbiory dokumentów. e)Sporządzenie wykazu synchronizacyjnego zawierającego uwagę o tożsamości dróg zawierającego wyniki analizy przeprowadzonej w pkt. 1. b, c i d wytycznych technicznych oraz mapy. Przygotowując powyższe dokumenty Wykonawca uzgodni dane opisowe z kartograficznymi ewidencji gruntów i budynków, wyjaśniając ewentualne rozbieżności, a opis mapy ustali z inspektorem ds. weryfikacji operatów w PODGiK. f)Złożenie wniosków do Sądu Rejonowego o założenie księgi wieczystej w parciu o przepis Kodeksu Napoleona art. 538 lub art. 713. W przypadku wezwania Sądu do usunięcia braków, Wykonawca zobowiązany jest, we wskazanym terminie, do przygotowania poprawionej dokumentacji, udzielenia wyjaśnień w sprawie oraz dołączenia innej niezbędnej dokumentacji. Powyższe może mieć miejsce zarówno w trakcie trwania umowy jak i po jej zakończeniu. Pozostałe szczegółowe wytyczne techniczne znajdują się w SIWZ. CZĘŚĆ 5: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi dot. regulacji stanu prawnego na rzecz Skarbu Państwa działek zajętych pod drogi w oparciu o Kodeks Napoleona lub poprzez odłączenie z Rep. Hip (dwa warianty). Zadanie nr 1 - Gmina Janów, Zadanie nr 2 - Gmina Kruszyna Pozostałe szczegółowe wytyczne techniczne znajdują się w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 700000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-czestochowski.4bip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach