Powiat Częstochowski ogłasza przetarg
- Adres: 42-200 Częstochowa, ul. Jana III Sobieskiego 9
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 034 3229100, 3229126 , fax. 034 3229111
- Data zamieszczenia: 2015-07-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Częstochowski
ul. Jana III Sobieskiego 9 9
42-200 Częstochowa, woj. śląskie
tel. 034 3229100, 3229126, fax. 034 3229111
REGON: 15218083700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.powiat.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Regulacja stanu prawnego na rzecz Skarbu Państwa działek zajętych pod drogi w oparciu o Kodeks Napoleona - 5 części - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zadanie polega na: a)Porównaniu planów parcelacyjnych z mapami ewidencji gruntów i budynków w zakresie przebiegu dróg: CZĘŚĆ 1: Zadanie nr 1 - Gmina Mstów,Zadanie Nr 2 - gmina Kruszyna,Zadanie Nr 3 - gmina Mykanów,Zadanie Nr 4 - gmina Kłomnice,Zadanie Nr 5 - gmina Rędziny. CZEŚĆ 2: Zadanie Nr 1 - gmina Olsztyn, Zadanie Nr 2 - gmina Konopiska, Zadanie Nr 3 - gmina Kamienica Polska, Zadanie Nr 4 - gmina Janów, Zadanie Nr 5 - gmina Blachownia, Zadanie Nr 6 - gmina Starcza, Zadanie Nr 7 - gmina Poczesna. CZĘŚĆ 3:Zadanie Nr 1 - gmina Przyrów, Zadanie Nr 2 - gmina Dąbrowa Zielona, Zadanie Nr 3 - gmina Koniecpol. CZĘŚĆ 4:Zadanie Nr 1 - gmina Lelów. b)Wykazanie, że w/w działki ewidencyjne odpowiadają działkom drogowym na planach parcelacyjnych, a ich przebieg i położenie, nie zmieniły się od 1946r. Plany parcelacyjne w zasobie PODGiK są w wersji analogowej lub elektronicznej. c)Dokonanie analizy zapisów rejestrów ewidencji gruntów i budynków od założenia ewidencji do chwili obecnej w zakresie w/w działek, w celu wykazania władającego tymi gruntami. Do wykonywanego opracowania należy dołączyć kserokopie rejestru gruntów lub protokołu stanu posiadania z założenia ewidencji gruntów (jako część operatu technicznego). d)Wykonanie oceny archiwów pod kątem własnościowym z wykorzystaniem opracowań znajdujących się u Zamawiającego, w celu wykazania, że dla w/w działek nie zostały urządzone księgi wieczyste, Rep. hip. czy zbiory dokumentów. e)Sporządzenie wykazu synchronizacyjnego zawierającego uwagę o tożsamości dróg zawierającego wyniki analizy przeprowadzonej w pkt. 1. b, c i d wytycznych technicznych oraz mapy. Przygotowując powyższe dokumenty Wykonawca uzgodni dane opisowe z kartograficznymi ewidencji gruntów i budynków, wyjaśniając ewentualne rozbieżności, a opis mapy ustali z inspektorem ds. weryfikacji operatów w PODGiK. f)Złożenie wniosków do Sądu Rejonowego o założenie księgi wieczystej w parciu o przepis Kodeksu Napoleona art. 538 lub art. 713. W przypadku wezwania Sądu do usunięcia braków, Wykonawca zobowiązany jest, we wskazanym terminie, do przygotowania poprawionej dokumentacji, udzielenia wyjaśnień w sprawie oraz dołączenia innej niezbędnej dokumentacji. Powyższe może mieć miejsce zarówno w trakcie trwania umowy jak i po jej zakończeniu. Pozostałe szczegółowe wytyczne techniczne znajdują się w SIWZ. CZĘŚĆ 5: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi dot. regulacji stanu prawnego na rzecz Skarbu Państwa działek zajętych pod drogi w oparciu o Kodeks Napoleona lub poprzez odłączenie z Rep. Hip (dwa warianty). Zadanie nr 1 - Gmina Janów, Zadanie nr 2 - Gmina Kruszyna Pozostałe szczegółowe wytyczne techniczne znajdują się w SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 700000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania zamówienia
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-czestochowski.4bip.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sporządzenie operatu szacunkowego określającego wartość nieruchomości gruntowych nr: 2664/362 (KW KA1M/00071229/3), 2628/360 (KW KA1M/00077405/3), 2666/183 (KWKA1M/00077678/7) zajętych przez powierzchniowe wody płynące cieku Ornontowickiego - wł. Gmina Ornontowice
Dodano: 2016-07-27 - Modernizacja ewidencji gruntów i budynków w tym założenie ewidencji budynkowej i lokalowej dla obrębu ewidencyjnego Podzamcze jednostka ewidencyjna Ogrodzieniec
Dodano: 2016-07-27 - usługi wyceny nieruchomości dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej (MGR.271.24.2016.DG)
Dodano: 2016-07-26 - usługi wyceny nieruchomości dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej (MGR.271.27.2016.DG)
Dodano: 2016-07-26 - Budowa, nadbudowa i przebudowa obustronnych obwałowań przeciwpowodziowych wraz z odbudową cieku Goławieckiego, od ujścia (do rz. Wisły) do ul. Wawelskiej w m. Bieruń, Nowy, gm. Bieruń sporządzenie operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości gruntowych
Dodano: 2016-07-25 - Wykonywanie operatów szacunkowych w 2016r. na potrzeby aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego gruntów
Dodano: 2016-07-21 - Wykonanie prac geodezyjnych w zakresie 2 części.
Dodano: 2016-07-19 - usługi wyceny nieruchomości dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej (MGR.271.21.2016.DG)
Dodano: 2016-06-27 - Ustalenie wartości nieruchomości zabudowanych i niezabudowanych - 7 zadań
Dodano: 2016-06-24 - Wykonanie wycen nieruchomości z podziałem na zadania: Zad. 1: Wykonanie maksymalnie do 30 wycen nieruchomości gruntowych. Zad. 2: Wykonanie wycen nieruchomości do różnych celów.
Dodano: 2016-06-23