Urząd Gminy w Załuskach ogłasza przetarg
- Adres: 09-142 Załuski, Załuski
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 236 619 013, , fax. 23 6619013 wew. 114
- Data zamieszczenia: 2020-05-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Załuskach
Załuski 67
09-142 Załuski, woj. mazowieckie
tel. 236 619 013, , fax. 23 6619013 wew. 114
REGON: 55127200000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zaluski.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Redukcja emisji zanieczyszczeń powietrza w Gminie Załuski poprzez wymianę urządzeń grzewczych-etap 2. Redukcja emisji zanieczyszczeń powietrza - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest „Redukcja emisji zanieczyszczeń powietrza w Gminie Załuski poprzez wymianę urządzeń grzewczych-etap 2. Redukcja emisji zanieczyszczeń powietrza”. Przedsięwzięcie będzie realizowane w ramach projektu pn. „Ograniczenie zanieczyszczenia powietrza przez wymianę czynników grzewczych w Gminie Załuski” Regionalny Program Operacyjny Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020 Działanie 4.3 - Redukcja emisji zanieczyszczeń powietrza Poddziałanie 4.3.1 - Ograniczanie zanieczyszczeń powietrza i rozwój mobilności miejskiej. Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Szczytnie (nowa szkoła) wraz z wymianą systemu grzewczego - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 12500,00 PLN (słownie: dwanaście tysięcy pięćset zł 00/100). 2. Forma wadium: Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: • pieniądzu; • poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; • gwarancjach bankowych; • gwarancjach ubezpieczeniowych; • poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2017 r. poz. 1257)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi wykazać, że on sam lub współpracujący z Wykonawcą podmiot, który – w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 11 września 2015 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz. U. z 2015, poz. 1688) – dokonuje wprowadzenia do obrotu modułów elektronicznych i elektrycznych, jakie Wykonawca zamierza użyć do wykonania przedmiotu zamówienia, wypełnia swoje obowiązki w zakresie prowadzenia ewidencji wprowadzonego do obrotu sprzętu elektrycznego, określone w ww. ustawie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełnione oświadczenie w spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wg wzoru na załączniku nr 2 do SIWZ. wypełnione oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – wg wzoru na załączniku nr 3 do SIWZ. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (zał. nr 10 do SIWZ). wykaz robót budowlanych / dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane / dostawy zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty - wg wzoru stanowiącego Załącznik do SIWZ wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wg wzoru stanowiącego Załącznik do SIWZ Dowód wniesienia wadium dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 300 000,00 zł. oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności wg załącznika do SIWZ; oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne wg załącznika do SIWZ nr 9.; odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Parafowany załącznik istotne postanowienia umowy zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- SVA/U/4620-16/2024 Remont sieci c.o., budowa przyłącza bud. nr 3 kompleks wojskowy Rzeszów oraz budowa przyłącza c.o. bud. nr 10 kompleks wojskowy Dębica.
Dodano: 2024-05-17 - Przebudowa sali gimnastycznej (małej) w budynku LXII Liceum Ogólnokształcącego przy ul. Konwiktorskiej 5/7 w Warszawie (numer postępowania UD-IX-ZP-19-2024)
Dodano: 2024-05-10 - Modernizacja ZS 1 w Piasecznie, ul. Szpitalna 10 wraz z przebudową i rozbudową o windę zew. i modernizacja ZS 2 w Piasecznie, Al. Brzóz 26
Dodano: 2024-04-26 - Dostępna przestrzeń publiczna - likwidacja barier architektonicznych budynku przy ul. Piłsudskiego 23.
Dodano: 2024-04-24 - Rozbudowa budynku kas na potrzeby toalet dla zwiedzających wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną
Dodano: 2024-04-17 - Modernizacja budynku leśniczówki Policzna
Dodano: 2024-04-10 - Przebudowa budynku gospodarczego na świetlicę wiejską w msc. Obierwia.
Dodano: 2024-04-05 - Wymiana dachu w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 1 w Przysusze
Dodano: 2024-03-29 - ZP/CZD/050/24 ADAPTACJA POMIESZCZEŃ DLA POTRZEB STWORZENIA BIOBANKU i PEDIATRYCZNEGO CENTRUM MEDYCYNY CYFROWEJ na terenie Instytutu „Pomnik – Centrum Zdrowia Dziecka” w trybie „zaprojektuj i wybuduj”
Dodano: 2024-03-28 - Wykonanie projektu remontu budynku „TB” wraz z wykonaniem robót budowlanych na terenie działki ew. nr 2 z obrębu 20604.
Dodano: 2024-03-20