Przetargi.pl
Rearanżacja pomieszczeń biurowych na 2 piętrze w budynku Wydziału Inżynierii Mechanicznej i Okrętownictwa Politechniki Gdańskiej

Politechnika Gdańska ogłasza przetarg

  • Adres: 80-233 Gdańsk, ul. Gabriela Narutowicza 11/12
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-02-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Gdańska
    ul. Gabriela Narutowicza 11/12
    80-233 Gdańsk, woj. pomorskie
    REGON: 000001620
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://wimio.pg.edu.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rearanżacja pomieszczeń biurowych na 2 piętrze w budynku Wydziału Inżynierii Mechanicznej i Okrętownictwa Politechniki Gdańskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest rearanżacja pomieszczeń biurowych na 2 piętrze w budynku Wydziału Inżynierii Mechanicznej i Okrętownictwa Politechniki Gdańskiej przy ul. Do Studzienki 16a w Gdańsku.2. Modernizacja pomieszczeń na II piętrze budynku numer 30 Politechniki Gdańskiej wraz z modernizacją instalacji oraz aranżacją wnętrz. 3. Na realizację zadania składa się:a) Realizacja robót budowlanych i wykończeniowych, zgodnie z projektem architektoniczno-budowlanym oraz aranżacją wnętrz.b) Realizacja robót budowlanych branży elektrycznej i teletechnicznej, zgodnie z projektem branży elektrycznej.c) Realizacja robót budowlanych branży sanitarnej, zgodnie z projektem modernizacji systemu wentylacji , modernizacji grzejników i pionów CO, montażu przyłączy wody.d) Realizacja robót uzupełniających zgodnie z wykazem.e) Dokumentacja projektowa i STWiORB dotyczące branży budowlanej i sanitarnej i elektrycznej określają i obejmują w całości przedmiot zamówienia, dając Wykonawcom pełną wiedzę o zamówieniu i umożliwiając złożenie kompletnej oferty.Dokumentacja projektowa, STWiORB znajdują się w załączniku nr 4 do SWZ o nazwie „Dokumentacja”. Wraz z SWZ Zamawiający przekazuje przedmiary robót, znajdujące się również w załączniku 4 do SWZ. Przedmiary robót dla branż budowlanej, elektrycznej, sanitarnej pełnią rolę wyłącznie pomocniczo - informacyjną i nie stanowi opisu przedmiotu zamówienia. Przedmiar zawiera zestawienie przewidywanych robót i jest przekazany wyłącznie w celu ułatwienia Wykonawcom oszacowania kosztów realizacji przedmiotu zamówienia i sporządzenia kosztorysu ofertowego4. Zamawiający wymaga gwarancji:nie krótszej niż 3 lata, okres gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert.5. W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę krótszego okresu gwarancji, oferta zostanie odrzucona jako niespełniająca wymagań Zamawiającego.6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SWZ.7. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 15 000 zł brutto (słownie: piętnaście tysięcy 00/100)2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:a) pieniądzu;b) gwarancjach bankowych;c) gwarancjach ubezpieczeniowych;d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2023 r. poz. 462).3. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w PEKAO S.A., II O. W GDAŃSKU UL. GARNCARSKA 23 80-894 GDAŃSK nr 91 1240 6292 1111 0011 0582 9419, z dopiskiem: „WADIUM – Rearanżacja pomieszczeń biurowych na 2 piętrze w budynku Wydziału Inżynierii Mechanicznej i Okrętownictwa Politechniki Gdańskiej, ZP/18/005/R/24.Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć, najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający będzie uważał za skuteczne wniesienie wadium tylkowówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert.4. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż w pieniądzu, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu wraz z ofertą oryginał dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia) w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez uprawnionego pracownika gwaranta/poręczyciela.5. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie poręczenia lub gwarancji, dokument ten powinien być sporządzony zgodnie z obowiązującym prawem i winien zawierać w swej treści:1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją (dokładne określenie nazwy zamówienia),3) kwotę zobowiązania,4) termin ważności gwarancji,5) mieć formę oświadczenia bezwarunkowego płatnego na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego,6) być nieodwołalny7) zobowiązanie gwaranta do zapłaty kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano:a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lubb) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lubc) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.d) w odpowiedzi na wezwanie do złożenia lub uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych lub do uzupełnienia podmiotowych środków dowodowych, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zamawiający na podstawie art. 112 ustawy Pzp określa następujące warunki udziału w postępowaniu:1) zdolność do występowania w obrocie gospodarczymZamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.2) uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisówZamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.3) sytuacja ekonomiczna lub finansowaZamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowejZamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże:4.1 Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada niezbędne doświadczenie do realizacji zamówienia na odpowiednim poziomie jakości, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej jedno zamówienie (potwierdzone dowodami, że te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone) polegające na:1) przebudowie lub budowie lub remoncie budynku użyteczności publicznej lub budynku mieszkalnego lub budynku zamieszkania zbiorowego lub,2) przebudowie lub remoncie pomieszczeń w budynku użyteczności publicznej lub budynku mieszkalnym lub budynku zamieszkania zbiorowego o wartości co najmniej 700 000,00 zł brutto*.4.2. Zamawiający określa niżej wymieniony warunek w zakresie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia:Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia następujące osoby, legitymujące się odpowiednimi kwalifikacjami zawodowymi, wykształceniem i doświadczeniem, niezbędnymi do wykonania zamówienia:4.2.1 co najmniej jedną osobą skierowaną przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, pełniącą funkcję kierownika robót branży budowlanej, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w nieograniczonym zakresie,4.2.3 co najmniej jedną osobą skierowaną przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, pełniącą funkcję kierownika robót branży elektrycznej posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w nieograniczonym zakresie,4.2.4 co najmniej jedną osobą skierowaną przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, pełniącą funkcję kierownika robót branży sanitarnej posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych w nieograniczonym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-02-29

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach