Przetargi.pl
Realizacja zadań związanych z bieżącym utrzymaniem dróg gminnych na terenie Gminy Zabłudów wraz z usuwaniem drzew i krzewów w obrębie pasa drogowego

Urząd Miejski w Zabłudowie ogłasza przetarg

  • Adres: 16060 Zabłudów, Rynek
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 857 188 100 , fax. 085 7188100 w. 44
  • Data zamieszczenia: 2017-03-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Zabłudowie
    Rynek 8
    16060 Zabłudów, woj. podlaskie
    tel. 857 188 100, fax. 085 7188100 w. 44
    REGON: 53102200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja zadań związanych z bieżącym utrzymaniem dróg gminnych na terenie Gminy Zabłudów wraz z usuwaniem drzew i krzewów w obrębie pasa drogowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    CZĘŚĆ I - PROFILOWANIE DRÓG GMINNYCH Zadanie nr 1 - Obejmuje wykonanie profilowania dróg gminnych w wyznaczonym Sektorze nr 1: tj. od granicy miasta Białegostoku wzdłuż drogi krajowej nr 19 do Zabłudowa strona lewa i od drogi Zabłudowa – Folwarki Małe - Żednia strona lewa. Zadanie nr 2 - Obejmuje wykonanie profilowania dróg gminnych w wyznaczonym Sektorze nr 2: tj. od drogi Zabłudowa – Folwarki Małe - Żednia wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 685 Zabłudów – Hajnówka do granicy gminny, strona lewa. Zadanie nr 3 - Obejmuje wykonanie profilowania dróg gminnych w wyznaczonym Sektorze nr 3: tj. od granicy miasta Białegostoku wzdłuż drogi krajowej nr 19 do Zabłudowa strona prawa do drogi Zabłudów – Nowosady strona prawa. Zadanie nr 4 - Obejmuje wykonanie profilowania dróg gminnych w wyznaczonym Sektorze nr 4: tj. od drogi Zabłudów–Nowosady wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 685 Zabłudów – Hajnówka do granicy gminy strona prawa. Zadanie nr 5 1)Wynajem sprzętu wraz z obsługą operatorską koparko-ładowarki wraz z obsługą do remontów przepustów, karczowania pni w pasie drogowym, uzupełnienia poboczy i skarp, odnowienia rowów wraz ze ścięciem poboczy do 30 cm grubości na drogach gminnych z załadunkiem i wywozem w miejsce wskazane przez zamawiającego na odległość do 5 km. 2)Wynajem wraz z obsługą operatorską samochodu wywrotki o ładowności od 12 do 15 ton wraz z obsługą do remontów przepustów, karczowania pni w pasie drogowym, uzupełnienia poboczy i skarp, odnowienia rowów wraz ze ścięciem poboczy do 30 cm grubości na drogach gminnych z załadunkiem i wywozem w miejsce wskazane przez zamawiającego na odległość do 5 km. 3)Roboty ręczne takie jak: ułożenie rur do przepustów, obłożenie darniną wlotów i wylotów przepustów, uzupełnianie skarp i rowów odwadniających oraz poboczy, czyszczenie przepustów i rowów przydrożnych, spuszczanie wody z pasa drogowego. CZĘŚĆ II - DOSTAWA MATERIAŁÓW DO REALIZACJI BIEŻĄCEGO UTRZYMANIA DRÓG Zadanie nr 1 - przedmiotem zamówienia jest dostawa mieszanki żwirowej w ilości 3 000 ton. Zadanie nr 2 - Przedmiotem zamówienia jest dostawa żwiru w ilości 3 000 ton. ZADANIE nr 3 - Przedmiotem zamówienia jest dostawa piasku frakcji od 0,0-0,2 mm w ilości 2 000 ton. ZADANIE nr 4 - Przedmiotem zamówienia dostawa jest tłucznia betonowego frakcji 20-65 mm w ilości 3 000 ton. CZĘŚĆ III - USUWANIE DRZEW I KRZEWÓW W OBRĘBIE PASA DROGOWEGO Zadanie nr 1 Wykonanie wycinki drzew i krzewów wraz ze zrąbkowaniem. Zadanie nr 2 Mulczowanie korzeni krzewów rosnących w pasach dróg gminnych. Zadanie nr 3 Usuwanie drzew i gałęzi drzew rosnących w utrudnieniach tj. w sąsiedztwie budynków, linii energetycznych itp. Zadanie nr 4 Frezowanie pni drzew 6.Wymagania dotyczące zatrudnienia osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia - na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy - dotyczy Części I (z wyłączeniem Zadania 5 pkt 2) i Części II zamówienia. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących w zakresie realizacji zamówienia bezpośrednie czynności związane z kierowaniem maszynami drogowymi (tzn. operatorów maszyn drogowych).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wpłaty wadium w zależności od wybranego Zadania: CZĘŚĆ I Zadanie nr 1 – 1.500 zł Zadanie nr 2 – 1.500 zł Zadanie nr 3 – 1.500 zł Zadanie nr 4 – 1.500 zł Zadanie nr 5 – 6.200 zł CZĘŚĆ II Zadanie nr 1 – 3.100 zł Zadanie nr 2 – 2.200 zł Zadanie nr 3 – 700 zł Zadanie nr 4 – 3.400 zł CZĘŚĆ III Zadanie nr 1 – 450 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach