Przetargi.pl
Realizacja zadań związanych z bieżącym utrzymaniem dróg gminnych na terenie Gminy Zabłudów w 2018 roku

Urząd Miejski w Zabłudowie ogłasza przetarg

  • Adres: 16060 Zabłudów, Rynek
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 857 188 100 , fax. 085 7188100 w. 44
  • Data zamieszczenia: 2018-04-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Zabłudowie
    Rynek 8
    16060 Zabłudów, woj. podlaskie
    tel. 857 188 100, fax. 085 7188100 w. 44
    REGON: 53102200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.zabludow.wrotapodlasia.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja zadań związanych z bieżącym utrzymaniem dróg gminnych na terenie Gminy Zabłudów w 2018 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: realizacja zadań związanych z bieżącym utrzymaniem dróg gminnych na terenie Gminy Zabłudów, w tym wykonywanie napraw bieżących i konserwacji nawierzchni dróg asfaltowych, tłuczniowych, żwirowych i gruntowych wraz z urządzeniami oraz wycinką drzew i krzewów w obrębie pasa drogowego. 2. Zamawiający w ramach realizacji przedmiotu zamówienia określił następujące części: Część I: profilowanie dróg gminnych o nawierzchni żwirowej, żużlowej, gruntowej oraz innych robót drogowych wykonywanych przy użyciu równiarki tj.: • wykonywanie rowów przydrożnych równiarką do 60 cm głębokości oraz skarp, • rozkładanie dowiezionego kruszywa drogowego w pasie drogowym, • formowanie korpusu drogowego, • karczowanie pni, • usuwanie kamieni z pasa drogowego.  Zadanie nr 1: obejmuje wykonanie profilowania dróg gminnych w sektorze nr I tj.: granica miasta Białegostoku wzdłuż drogi krajowej nr 19 do Zabłudowa strona lewa i do drogi Zabłudów – Folwarki Małe – Żednia strona lewa wraz z drogą Zabłudów – Folwarki Małe – Żednia.  Zadanie nr 2: obejmuje wykonanie profilowania dróg gminnych w sektorze nr II tj.: od drogi Zabłudów – Folwarki Małe – Żednia strona prawa wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 685 Zabłudów – Hajnówka do granicy gminy strona lewa.  Zadanie nr 3: obejmuje wykonanie profilowania dróg gminnych w sektorze nr III tj.: granica miasta Białegostoku wzdłuż drogi krajowej nr 19 do Zabłudowa strona prawa i do drogi Zabłudów – Nowosady strona prawa.  Zadanie nr 4: obejmuje wykonanie profilowania dróg gminnych w sektorze nr IV tj.: od drogi Zabłudów – Nowosady strona lewa wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 685 Zabłudów – Hajnówka do granicy gminy strona prawa. Wykonawcy mogą składać oferty częściowe na w/w zadania. Część II: Wynajem sprzętu drogowo – budowlanego wraz z obsługą operatorską oraz pracowników do prac fizycznych – do remontów przepustów, karczowania pni w pasie drogowym, uzupełniania poboczy i skarp, odnawiana rowów wraz ze ścięciem poboczy do 30 cm na drogach gminnych. Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania robót przy użyciu sprzętu: 1) koparko – ładowarka wraz z obsługą operatorską, 2) samochód ciężarowy wywrotka o ładowności 12–15 ton wraz z obsługą operatorską, 3) równiarka drogowa wraz z obsługą operatorską, 4) walec drogowy wraz z obsługą operatorską, Wymagane dysponowanie co najmniej jednym pracownikiem do wykonywania prac fizycznych. Wykonawca składając ofertę w tej części powinien zrealizować całość zamówienia, tj. oferować wykonanie wszystkich wyszczególnionych powyżej rodzajów robót z użyciem sprzętu oraz dysponować min. 1 pracownikiem do wykonywania prac fizycznych. Część III: Usuwanie drzew i krzewów w obrębie pasa drogowego:  Zadanie nr 1 – wykonanie wycinki krzaków wraz ze zrębkowaniem  Zadanie nr 2 - mulczowanie korzeni krzaków  Zadanie nr 3 - usuwanie drzew i gałęzi w utrudnieniach  Zadanie nr 4 - frezowanie pni Wykonawca składając ofertę powinien zrealizować całość zamówienia w tej części (tj. od Zadania 1 do Zadania 4). Część IV: Roboty remontowe i utrzymaniowe rowów w pasie drogowym – realizacja tej części zamówienia w całości. Część V: Cząstkowe remonty nawierzchni asfaltowych:  Zadanie nr 1: remont nawierzchni asfaltowych dróg gminnych na terenie gminy Zabłudów emulsją asfaltową i grysami fr. 2/5 oraz zagęszczenie mechaniczne miejsca naprawy do płaszczyzny drogi /oznakowanie miejsca robót, oczyszczenie miejsca naprawy, uzupełnienie ubytku materiałem wypełniającym, wykonanie warstwy emulsji i grysami o grubości 5 cm, zagęszczenie mechaniczne/ wykonywać w uzgodnieniu z Zamawiającym.  Zadanie nr 2: remont nawierzchni asfaltowych dróg gminnych na terenie gminy Zabłudów mieszanką mineralno - asfaltową na zimno /zimową i letnią/ oraz zagęszczenie mechaniczne miejsca naprawy do płaszczyzny drogi /oznakowanie miejsca robót, oczyszczenie miejsca naprawy, uzupełnienie ubytku materiałem wypełniającym, wykonanie warstwy mieszanką mineralno - asfaltową o grubości 5 cm, zagęszczenie mechaniczne/ wykonywać w uzgodnieniu z Zamawiającym. Wykonawcy mogą składać oferty częściowe na w/w zadania w tej części. Część VI: Cząstkowe remonty nawierzchni brukowcowej - realizacja tej części zamówienia w całości. Część VII: Zabezpieczenie skarp parkingu w sąsiedztwie kapliczki w ciągu komunikacyjnym drogi gminnej nr 106866B. Opis przedmiotu zamówienia stanowi plan sytuacyjny Załącznik nr 12 do SIWZ oraz przedmiar robót stanowiący Załącznik nr 11 do SIWZ, zwane dalej „dokumentacją”. Przedmiar robót stanowi materiał pomocniczy. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne Części zamówienia – zgodnie z zapisami w ust 2. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji w/w zadań określa załączona do SIWZ dokumentacja, w tym: Opis przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 8), specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (Załącznik nr 9), przedmiary. Przedmiary robót stanowią materiał pomocniczy i nie mogą być jedyną podstawą wyliczenia ceny wykonania przedmiotu zamówienia (wykorzystanie przedmiarów przygotowanych przez Zamawiającego odbywa się na wyłączne ryzyko Wykonawcy). Uważa się, że Wykonawca bierze pod uwagę wszystkie wymagania i zobowiązania bez względu na to, czy zostały określone czy zasugerowane w przedmiarze. 5. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących prace fizyczne oraz operatorów sprzętu przy realizacji zamówienia. Ustalenie wymiaru czasu pracy oraz liczbę osób Zamawiający pozostawia w gestii Wykonawcy. W związku z powyższym, Wykonawca zobowiązany będzie najpóźniej w dniu przekazania pierwszego zlecenia, przekazać Zamawiającemu wykaz osób, które będą wykonywały w/w czynności w zakresie realizacji zamówienia – w formie oświadczenia podpisanego przez Wykonawcę; w przypadku, jeśli w okresie realizacji zamówienia nastąpi zmiana osób wyszczególnionych w powyższym oświadczeniu, Wykonawca zobowiązany jest zaktualizować oświadczenie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium. 2. Kwota wadium: CZĘŚĆ I na każde Zadanie - 500 zł CZEŚC II – 5.000 zł CZĘŚĆ III – 270 zł CZĘŚC IV – 1.000 zł CZĘŚĆ V : Zadanie 1 – 230 zł, Zadanie 2 – 700 zł CZĘŚĆ VI i VII – nie wymaga się wniesienia wadium 3. Termin złożenia wadium: przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. 5. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu należy dokonać tego przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego w Zabłudowie, tj.: Podlasko-Mazurski BS Zabłudów 52 8099 0004 0000 0101 2000 0340, z dopiskiem: „Wadium w przetargu nieograniczonym na bieżące utrzymanie dróg gminnych w 2018 roku – Część …, Zadanie nr …. ”. 6. Wadium wnoszone w pieniądzu musi wpłynąć na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 7. Wadium wnoszone w innej formie, niż w pieniądzu, należy złożyć w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Zabłudowie w zamkniętej kopercie opisanej tak, jak oferta z dopiskiem „WADIUM” i powinno być ważne przez cały okres związania ofertą. 8. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej w ich treści winien znajdować się zapis o tym, że jest ona nieodwołalna, bezwarunkowa i płatna na pierwsze żądanie Zamawiającego. Zapłata musi nastąpić niezależnie od ewentualnych zastrzeżeń Wykonawcy. Zamawiającemu powinno przysługiwać prawo dochodzenia należności zabezpieczonych gwarancją bezpośrednio od wystawcy gwarancji. Niedopuszczalne są zapisy uzależniające zapłatę przez gwaranta sumy gwarancyjnej od wcześniejszego żądania zapłaty należności od Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony Załącznik nr 7 Formularz pomocniczy do wyliczenia ceny oferty (dotyczy CZĘŚCI I-VI) – stanowiący podstawę obliczenia ceny oferty. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184 z późn. zm.). Wraz ze złożeniem oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. Wykonawca może, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów. W takim przypadku Wykonawca musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami podmiotów, w szczególności przedstawiając ZOBOWIĄZANIE tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach