Przetargi.pl
Realizacja zadań na rzecz ograniczania przedwczesnego kończenia nauki szkolnej przez dzieci i młodzież ze środowisk zaniedbanych, wykluczonych lub zagrożonych wykluczeniem społecznym zamieszkałych w Osiedlu Łączna w Dąbrowie Górniczej, w ramach projektu: Wsparcie społeczności lokalnych w obszarach rewitalizowanych Dąbrowy Górniczej. Etap I

Gmina Dąbrowa Górnicza ogłasza przetarg

  • Adres: 41300 Dąbrowa Górnicza, ul. Graniczna
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 956 700 , fax. 32 2625032, 2956700
  • Data zamieszczenia: 2018-05-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dąbrowa Górnicza
    ul. Graniczna 21
    41300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie
    tel. 322 956 700, fax. 32 2625032, 2956700
    REGON: 27625531200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dabrowa-gornicza.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja zadań na rzecz ograniczania przedwczesnego kończenia nauki szkolnej przez dzieci i młodzież ze środowisk zaniedbanych, wykluczonych lub zagrożonych wykluczeniem społecznym zamieszkałych w Osiedlu Łączna w Dąbrowie Górniczej, w ramach projektu: Wsparcie społeczności lokalnych w obszarach rewitalizowanych Dąbrowy Górniczej. Etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017r., poz. 1579 z późn. zm.) o wartości zamówienia poniżej 221.000,00 EUR. Opis przedmiotu zamówienia: 1. Wykaz zadań objętych zamówieniem: Zadanie A: Program wsparcia edukacyjnego uczniów szkół podstawowych i gimnazjum Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie i realizację programu zajęć edukacyjnych dla uczniów szkół podstawowych i gimnazjum, których celem jest pomoc w nauce wybranych przedmiotów szkolnych. Lista przedmiotów wskazana zostanie na podstawie przeprowadzonej diagnozy indywidualnych potrzeb każdego dziecka – uczestnika projektu, w trakcie procesu rekrutacji. Przedstawiciel Wykonawcy uczestniczyć będzie w procesie rekrutacji, który zorganizuje i przeprowadzi Zamawiający wspólnie z pedagogami ze Szkoły Podstawowej nr 11, Szkoły Podstawowej nr 18, Zespołu Szkół nr 2 oraz pracownikami Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dąbrowie Górniczej. Celem zajęć jest również nauka systematyczności i wzmacnianie zainteresowań dzieci i młodzieży, a w przypadku uczniów III klasy gimnazjum i VIII klasy szkoły podstawowej także pomoc w wyborze dalszej drogi kształcenia. Program uwzględniać powinien organizację (części) zajęć z udziałem zainteresowanych opiekunów prawnych tj. takich, podczas których dziecko będzie mieć możliwość uczestniczenia w zajęciach wspólnie z opiekunem np. jednym z rodziców). W przypadku uczniów III klasy gimnazjum i VIII klasy szkoły podstawowej, program powinien uwzględniać organizację zajęć/spotkań z doradcą zawodowym. Wymagana łączna liczba uczestników zajęć: 80, tj. 8 grup zajęciowych (każda średnio po 10 osób) wybranych na podstawie rekrutacji przy czym uczeń może uczestniczyć w więcej niż 1 grupie zajęciowej. Wymagana łączna liczba zajęć w ramach realizacji programu: 320 godzin dydaktycznych (łączna liczba godzin dydaktycznych dla każdej grupy: 40, tj. 10 spotkań, z których każde trwać będzie 4 godziny dydaktyczne, wraz z przerwą na posiłek. Wszystkie zajęcia organizowane będą przez Wykonawcę poza godzinami zajęć szkolnych uczestniczących w nich dzieci i młodzieży. Wszystkie zajęcia będą prowadzone przez dwóch trenerów równocześnie (w sumie: 640 osobogodzin). Podczas każdego ze spotkań wszyscy uczestnicy otrzymają drobny upominek (w sumie 800 szt.) związany z tematyką zajęć (wartość upominku przyjęta na 1 uczestnika: 20 zł) oraz poczęstunek(stawka przyjęta na 1 uczestnika: 15 zł). Podczas podsumowania cyklu zajęć przewidziano imienne dyplomy oraz nagrody dla uczestników: wartość nagrody (80 szt.) przewidziana na 1 uczestnika: 100,00 zł. Wydatki, które Wykonawca poniesie na zapewnienie upominków, nagród i posiłków dla uczestników zajęć, muszą być zaakceptowane przez Zamawiającego przed ich poniesieniem. Wykonawca otrzyma zwrot jedynie zaakceptowanych przez Zamawiającego i faktycznie poniesionych wydatków, jednak w kwocie nie wyższej niż wskazano wyżej i określono w pkt. 2.1.1 -.1.2.3 formularza ofertowego. Termin rekrutacji uczestników: od dnia podpisania umowy do 10.07.2018. Termin realizacji zajęć edukacyjnych: 01.09.2018 – 30.06.2019 Zamawiający zapewni pomieszczenia do organizacji zajęć. Do zadań Wykonawcy należy w szczególności: - uczestniczenie przedstawiciela Wykonawcy – Koordynatora Zadania w spotkaniach rekrutacyjnych prowadzonych prze Zamawiającego w porozumieniu z placówkami szkolnym wskazanymi wyżej i MOPS, - opracowanie projektu programu zajęć edukacyjnych, z uwzględnieniem indywidualnych potrzeb dzieci i młodzieży zdiagnozowanych w trakcie rekrutacji wraz z harmonogramem zajęć i regulaminem uczestnictwa w zajęciach oraz przekazanie Zamawiającemu do akceptacji nie później niż 21 dni od daty zakończenia rekrutacji. Zamawiający w ciągu 7 dni roboczych przekaże Wykonawcy uwagi do projektu programu i harmonogramu. Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu zmodyfikowanej koncepcji w ciągu kolejnych 3 dni roboczych. Jeśli Zamawiający nie przekaże uwag we wskazanym wyżej terminie oznacza to akceptację przekazanych materiałów. W przypadku dwukrotnego braku akceptacji przedstawionego projektu programu, Zamawiający uprawniony jest do nałożenia na Wykonawcę kar umownych. Brak zaakceptowanego projektu programu zajęć edukacyjnych w terminie do 10 września 2018 r. będzie wystarczającym, powodem do rozwiązania umowy z winy Wykonawcy i zastosowania kar umownych określonych w §11 umowy. - kompleksowe przygotowanie zajęć, w tym zapewnienie materiałów niezbędnych do ich przeprowadzenia, wydruk materiałów do ogólnego i indywidualnego wykorzystania przez uczestników zajęć, zapewnienie drobnych upominków tematycznych dla każdego uczestnika zajęć (w sumie 800 szt.), dyplomów i nagród dla uczestników na zakończenie cyklu zajęć (w sumie 80 szt.), ubezpieczenie uczestników zajęć (w sumie 80 osób - jeśli dotyczy), - przeprowadzenie cyklu zajęć edukacyjnych zgodnie z zaakceptowanym projektem programu, - zapewnienie poczęstunku dla każdego uczestnika zajęć (w sumie 800 osoboporcji o wartości 15,00 zł każda), obejmującego co najmniej napoje ciepłe (herbata 250 ml) i zimne (woda mineralna w butelce 0,5 l, sok w kartonie 0,5 l) oraz bułkę bagietkową z wędliną, serem i warzywami (1 szt. na osobę), ciasto/ciasteczka (15 dag na osobę). Szczegółowy kosztorys wyżywienia zostanie przedstawiony Zamawiającemu do akceptacji wraz z harmonogramem spotkań. - opracowywanie miesięcznych raportów z przeprowadzonych zajęć edukacyjnych wraz z dokumentacją zdjęciową i listami obecności osób uczestniczących w zajęciach. Zaakceptowany przez Zamawiającego raport stanowić będzie podstawę do wystawienia rachunku przez Wykonawcę. Termin przedstawienia raportu: do 7 dni po zakończeniu miesiąca (do 7 dnia następnego miesiąca). Zamawiający w ciągu 3 dni roboczych przekaże Wykonawcy uwagi do raportu, a Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu uzupełnionego raportu w ciągu kolejnych 3 dni roboczych. Jeśli Zamawiający nie przekaże uwag we wskazanym wyżej terminie oznacza to akceptację przekazanego raportu. Zadanie B: Konkurs dla uczniów Przygotowanie i przeprowadzenie konkursu plastyczno-literackiego dla uczniów szkół podstawowych i gimnazjum - uczestników projektu na stworzenie dzieła, które ilustrować będzie działania prowadzone w ramach projektu w Osiedlu Łączna (np. rysunek w przypadku młodszych dzieci) lub prezentować opinię uczestnika konkursu nt. zajęć, w których uczestniczyli w ramach realizacji projektu (np. hasło, slogan, krótka wypowiedź - młodzież). Przewiduje się nagrodzenie 12 prac konkursowych w każdej grupie wiekowej tj. dzieci (rysunek) i młodzież (hasło) oraz przyznanie maksymalnie po 10 wyróżnień w każdej grupie wiekowej. Nagrodzone prace wykorzystane zostaną do promocji projektu. Zamawiający zapewni pomieszczenia do organizacji konkursu. Termin realizacji: 01.04.2019 – 31.07.2019 Do zadań Wykonawcy należy w szczególności: - opracowanie projektu regulaminu wraz z harmonogramem konkursu dla uczniów oraz ich przekazanie Zamawiającemu do akceptacji nie później niż w ciągu 30 dni od podpisania umowy. Zamawiający w ciągu 3 dni roboczych przekaże Wykonawcy uwagi do projektu regulaminu. Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu zmodyfikowanego projektu regulaminu w ciągu kolejnych 3 dni roboczych. Jeśli Zamawiający nie przekaże uwag we wskazanym wyżej terminie oznacza to akceptację projektu regulaminu. W przypadku dwukrotnego braku akceptacji przedstawionego regulaminu bądź opóźnienia w przekazaniu poprawionego projektu, Zamawiający uprawniony jest do nałożenia na Wykonawcę kar umownych; - uzgodnienie z Zamawiającym składu jury konkursu, przy czym Wykonawca zapewni 2 swoich przedstawicieli w składzie jury - zapewnienie nagród dla uczestników konkursu (24 szt. po 100,00 zł) oraz upominków stanowiących wyróżnienia dla uczestników konkursu (maksymalnie 20 szt. po 50,00 zł). Wydatki, które Wykonawca poniesie na zapewnienie nagród i wyróżnień dla uczestników konkursu, muszą być zaakceptowane przez Zamawiającego przed ich poniesieniem. Wykonawca otrzyma zwrot jedynie zaakceptowanych przez Zamawiającego i faktycznie poniesionych wydatków, jednak w kwocie nie wyższej niż wskazano wyżej i określono w pkt. 2.2.1 formularza ofertowego, - przeprowadzenie konkursu zgodnie z zaakceptowanym regulaminem, przy czym wszystkie spotkania organizowane przez Wykonawcę w ramach konkursu odbywać się będą poza godzinami zajęć szkolnych dzieci i młodzieży, - przedstawienie raportu wraz wykonaną dokumentacją fotograficzną złożonych prac i przebiegu konkursu. Zaakceptowany przez Zamawiającego raport stanowić będzie podstawę do wystawienia rachunku przez Wykonawcę. Termin przedstawienia raportu: do 7 dni po oficjalnym rozstrzygnięciu konkursu i wręczeniu nagród. Zamawiający w ciągu 3 dni roboczych przekaże Wykonawcy uwagi do raportu, a Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu uzupełnionego raportu w ciągu kolejnych 3 dni roboczych. Jeśli Zamawiający nie przekaże uwag we wskazanym wyżej terminie oznacza to akceptację przekazanego raportu. Zadanie C: Program wzmacniania relacji rówieśniczych Zadanie obejmuje przygotowanie i realizację programu wsparcia najbardziej potrzebujących, wybranych w procesie rekrutacji uczniów, w sferze odbudowy relacji rówieśniczych i społecznych. Działaniem objętych zostanie 20 uczniów. Przedstawiciel Wykonawcy uczestniczyć będzie w procesie rekrutacji, który zorganizuje i przeprowadzi Zamawiający wspólnie z pedagogami ze Szkoły Podstawowej nr 11, Szkoły Podstawowej nr 18, Zespołu Szkół nr 2 oraz pracownikami Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dąbrowie Górniczej w terminie do 10 lipca 2018 r.. Wsparcie każdego podopiecznego prowadzone będzie zgodnie z wypracowaną dla uczestnika indywidualną ścieżką, dostosowaną do jego potrzeb na rzecz włączenia społecznego i odbudowy relacji z rówieśnikami, w tym udział w wydarzeniach kulturalnych, sportowych oraz rekreacyjnych w regionie, przy czym wszystkie spotkania organizowane przez Wykonawcę w ramach realizacji programu wzmacniania relacji rówieśniczych odbywać się będą poza godzinami zajęć szkolnych dzieci i młodzieży. Sugerowany dzień organizacji spotkań – sobota lub niedziela. Średni wymiar zajęć: na każdego z objętych wsparciem przewidziano 32 godziny zegarowe (średnio: 2 godziny / 16 tygodni roku szkolnego). Termin rekrutacji uczestników: od dnia podpisania umowy do 31.07.2018. Termin realizacji: 01.09.2018 – 31.07.2019 Do zadań Wykonawcy należy w szczególności: - uczestniczenie przedstawiciela Wykonawcy – Koordynatora Zadania w spotkaniach rekrutacyjnych prowadzonych prze Zamawiającego w porozumieniu z placówkami szkolnym wskazanymi wyżej i MOPS, - opracowanie projektu indywidualnej ścieżki realizacji programu wzmacniania relacji rówieśniczych z uwzględnieniem potrzeb dzieci i młodzieży zdiagnozowanych w trakcie rekrutacji wraz z harmonogramem działań zgodnie z potrzebami danego ucznia objętego wsparciem i regulaminem uczestnictwa w programie oraz przekazanie Zamawiającemu do akceptacji nie później niż 21 dni od daty zakończenia rekrutacji. Zamawiający w ciągu 7 dni roboczych przekaże Wykonawcy uwagi do projektu programu i harmonogramu. Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu zmodyfikowanej koncepcji w ciągu kolejnych 3 dni roboczych. Jeśli Zamawiający nie przekaże uwag we wskazanym wyżej terminie oznacza to akceptację przekazanych materiałów. W przypadku dwukrotnego braku akceptacji przedstawionego projektu programu, Zamawiający uprawniony jest do nałożenia na Wykonawcę kar umownych, - kompleksowe przygotowanie realizacji programu wzmacniania relacji rówieśniczych, w tym zakup np. biletów wstępu i na przejazd, wyżywienie, ubezpieczenie – jeśli dotyczy. - realizacja programu wsparcia zgodnie z zaakceptowanym projektem, regulaminem i indywidualnymi potrzebami uczestników, w tym udział w wydarzeniach kulturalnych, sportowych, rekreacyjnych itp. w regionie, - wartość ryczałtu przewidzianego na 1 ucznia, który należy uwzględnić w ofercie (koszty udziału w wydarzeniach w regionie: bilety wstępu, przejazdy, wyżywienie, ubezpieczenie itd.) wynosi 400,00 zł (20 ryczałtów osobowych x 400,00 zł = 8.000,00 zł). Wydatki, które Wykonawca poniesie na realizację programu w ramach ryczałtu, muszą być zaakceptowane przez Zamawiającego przed ich poniesieniem. Wykonawca otrzyma zwrot jedynie zaakceptowanych przez Zamawiającego i faktycznie poniesionych wydatków, jednak w kwocie nie wyższej niż wskazano wyżej i określono w pkt. 2.3.1. formularza ofertowego, - przedstawienie raportu wraz wykonaną dokumentacją fotograficzną. Zaakceptowany przez Zamawiającego raport stanowić będzie podstawę do wystawienia rachunku przez Wykonawcę. Termin przedstawienia raportu: do 7 dni od udziału w danym wydarzeniu. Zamawiający w ciągu 3 dni roboczych przekaże Wykonawcy uwagi do raportu, a Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu uzupełnionego raportu w ciągu kolejnych 3 dni roboczych. Jeśli Zamawiający nie przekaże uwag we wskazanym wyżej terminie oznacza to akceptację przekazanego raportu. Liczba uczestników objętych programem: 20 Łączna liczba godzin pracy opiekuna/opiekunów w ramach programu: 640. Zadanie D: Program wzmacniania relacji rodzinnych Realizacja programu polegać będzie na organizacji 3 jednodniowych wyjazdów o charakterze integracyjno-poznawczym. W każdym uczestniczyć będzie 20 osób (10 uczniów oraz 10 opiekunów np. rodzic) oraz 3 przedstawicieli Wykonawcy lub 2 przedstawicieli Wykonawcy i 1 Zamawiającego. Uczestnikami wyjazdów będą w pierwszej kolejności dzieci i dorośli uczestniczący w zajęciach edukacyjnych – wyjazdy stanowić będą formę bonusu za aktywne uczestnictwo w zajęciach. Celem każdego wyjazdu będzie wizyta w innowacyjnej placówce, zapewniającej atrakcje o charakterze edukacyjnym, poznawczym lub rekreacyjnym, położonej min. 50 km i nie dalej niż 300 km od Dąbrowy Górniczej np. Centrum Nauki Kopernik w Warszawie, ZOO, w tym Afrykarium we Wrocławiu, Rodzinny Park Rozrywki w Zatorze. Termin realizacji: 01.09.2018-31.07.2019 Wykonawca zobowiązany będzie do kompleksowego przygotowania i realizacji programu, w tym zapewnienia: ubezpieczenia, transportu, biletów wstępu, wyżywienia itd. dla 69 osób. Wartość ryczałtu przewidzianego na osobę objętą wsparciem, który należy uwzględnić w ofercie (całkowity koszty udziału w jednym wydarzeniu) wynosi 150,00 zł. Do zadań Wykonawcy należy w szczególności: - opracowanie regulaminu udziału zainteresowanych w programie wzmacniania relacji rodzinnych, - przygotowanie i przedstawienie Zamawiającemu do akceptacji projektu harmonogramu i programu 3 jednodniowych wyjazdów o charakterze integracyjno-poznawczym wraz z kalkulacją kosztów, w ciągu 30 dni od podpisania umowy. Zamawiający w ciągu 5 dni roboczych przekaże Wykonawcy uwagi do przekazanego projektu. Wykonawca zobowiązany będzie do wprowadzenia zmian i przedstawienia Zamawiającemu zmodyfikowanego projektu w ciągu kolejnych 3 dni roboczych. Jeśli Zamawiający nie przekaże uwag we wskazanym wyżej terminie oznacza to akceptację przekazanego projektu. W przypadku dwukrotnego braku akceptacji przedstawionego projektu bądź opóźnienia w przekazaniu poprawionego projektu, Zamawiający uprawniony jest do nałożenia na Wykonawcę kar umownych, - kompleksowe przygotowanie realizacji programu wzmacniania relacji rodzinnych, w tym zakup biletów wstępu i na przejazd, ubezpieczenie, wyżywienie, - realizacja programu wzmacniania relacji rodzinnych zgodnie z zaakceptowanym projektem i regulaminem, - wartość ryczałtu przewidzianego na 1 uczestnika: 150,00 zł. Wydatki, które Wykonawca poniesie na realizację programu w ramach ryczałtu, muszą być zaakceptowane przez Zamawiającego przed ich poniesieniem. Wykonawca otrzyma zwrot jedynie zaakceptowanych przez Zamawiającego i faktycznie poniesionych wydatków, jednak w kwocie nie wyższej niż wskazano wyżej i określono w pkt. 2.4.1. formularza ofertowego, - przedstawienie raportu ze zrealizowanych wyjazdów wraz z wykonaną dokumentacją fotograficzną. Zaakceptowany przez Zamawiającego raport stanowić będzie podstawę do wystawienia rachunku przez Wykonawcę. Termin przedstawienia raportu: do 7 dni od realizacji danego wydarzenia. Zamawiający w ciągu 3 dni roboczych przekaże Wykonawcy uwagi do raportu, a Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu uzupełnionego raportu w ciągu kolejnych 3 dni roboczych. Jeśli Zamawiający nie przekaże uwag we wskazanym wyżej terminie oznacza to akceptację przekazanego raportu. Zadanie E: Program wzmacniania rozwoju osobistego Zadanie przewiduje realizację 10 spotkań integracyjno-poznawczych (średnio 1 w miesiącu, każde po 4 godziny dydaktyczne wraz z przerwą na posiłek), podczas których chętni uczniowie z zainteresowanymi opiekunami będą wspólnie uczestniczyć w zajęciach podnoszących osobiste kompetencje (np. spotkania dot. zdrowia, w tym zdrowego żywienia (np. warsztat kulinarny), dbałości o siebie (np. sport-fitness, kosmetyka, moda), samoobrony, radzenia sobie z agresją itp. Program przewiduje 1 lub 2 spotkania ze znanymi i ciekawymi ludźmi, cieszącymi się autorytetem wśród uczestników projektu. Termin realizacji: do 31 lipca 2019 r. Zamawiający zapewni pomieszczenia do organizacji zajęć. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia: a także kompleksowej organizacji 2 spotkań z „ciekawymi ludźmi” oraz poczęstunku (200 osoboporcji - stawka przyjęta na 1 uczestnika: 15 zł). Do zadań Wykonawcy należy w szczególności: - Przedstawiciel Wykonawcy uczestniczyć będzie w procesie rekrutacji, który zorganizuje i przeprowadzi Zamawiający wspólnie z pedagogami ze Szkoły Podstawowej nr 11, Szkoły Podstawowej nr 18, Zespołu Szkół nr 2 oraz pracownikami Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dąbrowie Górniczej. - opracowanie projektu programu wzmacniania rozwoju osobistego wraz z harmonogramem i regulaminem uczestnictwa w spotkaniach, z uwzględnieniem indywidualnych potrzeb uczestników zdiagnozowanych w trakcie rekrutacji oraz przekazanie projektu Zamawiającemu do akceptacji w ciągu 30 dni od daty zakończenia rekrutacji. Zamawiający w ciągu 7 dni roboczych przekaże Wykonawcy uwagi do projektu programu, regulaminu i harmonogramu. Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu zmodyfikowanego projektu w ciągu kolejnych 3 dni roboczych. Jeśli Zamawiający nie przekaże uwag we wskazanym wyżej terminie oznacza to akceptację przekazanych materiałów. W przypadku dwukrotnego braku akceptacji przedstawionego projektu programu, Zamawiający uprawniony jest do nałożenia na Wykonawcę kar umownych. - kompleksowe przygotowanie programu do realizacji, w tym zapewnienie materiałów niezbędnych do przeprowadzenia spotkań, - realizacja programu wzmacniania rozwoju osobistego zgodnie z zaakceptowanym projektem, - zapewnienie poczęstunku dla uczestników spotkań (w sumie 200 osoboporcji), obejmującego co najmniej napoje ciepłe (herbata, kawa) i zimne (woda mineralna, soki) oraz bułkę bagietkową z wędliną, serem i warzywami lub kanapki, ciasto, drobne ciasteczka – obowiązkowa stawka na osobę: 15,00 zł. Szczegółowy kosztorys wyżywienia zostanie przedstawiony Zamawiającemu do akceptacji wraz z harmonogramem spotkań. Wydatki, które Wykonawca poniesie na zapewnienie poczęstunku muszą być zaakceptowane przez Zamawiającego przed ich poniesieniem. Wykonawca otrzyma zwrot jedynie zaakceptowanych przez Zamawiającego i faktycznie poniesionych wydatków, jednak w kwocie nie wyższej niż wskazano wyżej i określono w pkt. 2.5.1. formularza ofertowego. - opracowywanie raportów z przeprowadzonych spotkań wraz z dokumentacją zdjęciową i listami obecności osób uczestniczących w zajęciach. Zaakceptowany przez Zamawiającego raport stanowić będzie podstawę do wystawienia rachunku przez Wykonawcę. Termin przedstawienia raportu: do 7 dni od daty organizacji każdego spotkania. Zamawiający w ciągu 3 dni roboczych przekaże Wykonawcy uwagi do raportu, a Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu uzupełnionego raportu w ciągu kolejnych 3 dni roboczych. Jeśli Zamawiający nie przekaże uwag we wskazanym wyżej terminie oznacza to akceptację przekazanego raportu. Dodatkowe wymagania dot. realizacji wszystkich zadań: - realizacja zadań w sposób zapewniający powszechną dostępność, w tym możliwość udziału osób niepełnosprawnych, - prowadzenie list obecności osób uczestniczących w zajęciach, - wykonanie dokumentacji fotograficznej z przebiegu organizowanych zajęć (zapis na płycie CD), - składania raportów z realizacji wszystkich zadań w terminach określonych w opisie każdego zadania, które po uzyskaniu akceptacji przez Zamawiającego stanowić będą podstawę do wystawienia rachunków przez Wykonawcę, - informowania uczestników zajęć o możliwości udziału w innych zadaniach realizowanych w ramach projektu, - udzielania odpowiedzi (ustnie lub pisemnie) na pytania Zamawiającego dotyczące przygotowania i realizacji zadania, w tym postaw, diagnozy zachowań, trafności udzielonego wsparcia i oczekiwań uczestników przeprowadzonych działań, - współudziału w opracowywaniu dokumentów sprawozdawczych, analitycznych informacyjnych i innych niezbędnych do realizacji i rozliczenia Projektu, - Wykonawca zobowiązany jest do odpowiedniego oznaczenia (zgodnie z wytycznymi w zakresie informacji i promocji, które zamieszczone są na stronie internetowej www.efs.gov.pl) wszystkich miejsc i dokumentów bezpośrednio związanych z realizacją usługi, tj. korespondencji dotyczącej Projektu i wszystkich innych dokumentów z nim związanych wychodzących od Wykonawcy poprzez zamieszczanie odpowiednich logotypów oraz informacji o współfinansowaniu, - Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz.926, z późn. zm.). Realizacja zadań: od poniedziałku do soboty, w godzinach 10.00-18.00. Wykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy przysługuje wynagrodzenie wypłacane w częściach, tj.: po zakończeniu realizacji poszczególnych elementów każdego zadania tj.: . Zadanie A: miesięcznie, nas podstawie liczby godzin przeprowadzonych zajęć, Zadanie B: po zakończeniu realizacji zadania, Zadanie C: miesięcznie, na podstawie liczby godzin przeprowadzonych spotkań lub po realizacji każdego spotkania; Zadanie D: po zrealizowaniu każdego wyjazdu, Zadanie E: po zrealizowaniu każdego spotkania. Rozliczenie za wykonanie obowiązków nastąpi na podstawie zaakceptowanego przez Zamawiającego raportu oraz podpisanego przez Zamawiającego i Wykonawcę protokołu zdawczo-odbiorczego, a następnie dostarczonego przez Wykonawcę rachunku/faktury do siedziby Zamawiającego, po wykonaniu czynności objętych przedmiotem niniejszego zamówienia. Zamawiający, w związku z finansowaniem ze środków unijnych, zastrzega sobie oraz instytucjom upoważnionym do przeprowadzenia kontroli prawo wglądu do dokumentów Wykonawcy związanych z realizowaniem zamówienia, w tym dokumentów finansowych. Zamawiający zapewnia: przeprowadzenie działań promocyjnych, w tym przygotowania i dostarczenia Wykonawcy plakatów i ulotek. Za dystrybucję ulotek i plakatów odpowiedzialny będzie Wykonawca. 2. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę. Zamawiający nie wymaga, aby osoby skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego zatrudnione były na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2018 r., poz. 108 z późn.zm.). 3. Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych. W związku z charakterem przedmiotu usługi nie wprowadza się regulacji w zakresie art. 29 ust 5 ustawy Pzp. 4. Informacja o projekcie: Projekt: Wsparcie społeczności lokalnych w obszarach rewitalizowanych Dąbrowy Górniczej. Etap I, realizowany jest na podstawie umowy nr UDA-RPSL.09.01.01-24-0325/17-00 przez Gminę Dąbrowa Górnicza (Lider projektu – partner wiodący) w partnerstwie z Fundacja Imago z siedziba we Wrocławiu (Partner 1) oraz Stowarzyszeniem „Razem w przyszłość” z siedzibą w Dąbrowie Górniczej (Partner 2). Projekt współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020, Oś Priorytetowa IX Włączenie społeczne, Działanie 9.1. Aktywna integracja, Poddziałanie 9.1.1. Wzmacnianie potencjału społeczno-zawodowego społeczności lokalnych – Zintegrowane Inwestycje Terytorialne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80570000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy - załącznik nr 1 SIWZ (wskazana data podpisania); 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub inny stosowny dokument – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej); pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 3. dokument(-y), np. zobowiązanie podmiotów, na zasobach których Wykonawca będzie polegał w trybie art. 22a ustawy Pzp, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, treści których musi wynikać w szczególności: -zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, -sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, -zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, -czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia. 4. w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach