Przetargi.pl
Realizacja zadań inwestycyjnych pn.: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w rejonie ul. Malinowej i Partyzantów w Bystrej oraz Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wzdłuż ul. Furmaniec w Wilkowicach

Gmina Wilkowice ogłasza przetarg

  • Adres: 43-365 Wilkowice, Wyzwolenia
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 334 990 077 , fax. 33 817 30 43
  • Data zamieszczenia: 2018-09-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wilkowice
    Wyzwolenia 25
    43-365 Wilkowice, woj. śląskie
    tel. 334 990 077, fax. 33 817 30 43
    REGON: 7218230900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wilkowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja zadań inwestycyjnych pn.: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w rejonie ul. Malinowej i Partyzantów w Bystrej oraz Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wzdłuż ul. Furmaniec w Wilkowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Realizacja zadań inwestycyjnych pn.: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w rejonie ul. Malinowej i Partyzantów w Bystrej oraz Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wzdłuż ul. Furmaniec w Wilkowicach 2. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację następujących zadań (części): 2.1. Zadanie nr 1 – Realizacja zadań inwestycyjnych pn.: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w rejonie ul. Malinowej i Partyzantów w Bystrej (część 1). Zadanie obejmuje budowę ok. 278,29 m sieci kanalizacji sanitarnej w tym kanałów PVC⌽ 160 o długości 50,29 mb oraz kanałów PVC⌽ 200 o długości 228 mb o średniej głębokości 2,2 m. W ramach przedmiotowego zadania planuje się do podłączenia 6 budynków mieszkalnych 2.2. Zadanie nr 2 – Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wzdłuż ul. Furmaniec w Wilkowicach (część 2). Zadanie obejmuje budowę ok.179,1 mb sieci kanalizacji sanitarnej (w tym: kanałów PVC⌽ 250PVC o długości 96,30 mb - o średniej głębokości 2,68 m, kanałów PVC⌽ 200 o długości 6,48 mb – o średniej głębokości 2,45 m oraz kanałów wykonanych metodą bezwykopową ⌽250 kamionka o długości 76,26 mb o głębokości 3-5 m wraz z zabudową studni betonowych). W ramach przedmiotowego zadania planuje się do podłączenia 2 zakłady przemysłowe. Włączenie do istniejącej kanalizacji ⌽500 nastąpi poprzez zabudowę na kanale nowej studni ⌽1000. W związku z koniecznością wyłączenia na czas budowy istniejącej kanalizacji sanitarnej należy przewidzieć przepompowanie ścieków między sąsiednimi studzienkami w istniejącym ciągu kanalizacyjnym. Zgodnie z uzgodnieniem z AQUA S.A. w przypadku zagłębienia studni powyżej 5 m należy przewidzieć zabudowę studni ⌽1200. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w podziale na części (zadanie nr 1 – część I oraz zadanie nr 2 – część II) zawierają: 3.1. W zakresie zadania nr 1: dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar stanowiące załącznik nr 1 do SIWZ, 3.2. W zakresie zadania nr 2: dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ, 4. Wykonawca winien zlecić wykonanie projektu organizacji ruchu wraz ze złożeniem wniosku o zajęcie pasa drogowego do ZDP (ul. Fałata) oraz opłatą za zajęcie pasa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45232400-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej: 1. posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia tj.: udokumentują iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali należycie, zgodnie ze sztuką budowlaną i prawidłowo ukończyli co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, rozbudowie lub przebudowie kanalizacji sanitarnej o wartości brutto minimum 80.000,00 zł UWAGA: W przypadku wskazania przez Wykonawcę, w celu wykazania spełniania warunku udziału, waluty innej niż polska (PLN), w celu jej przeliczenia stosowany będzie średni kurs NBP na dzień publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. 2. dysponują osobą zdolną do wykonania zamówienia, która będzie uczestniczyć w realizacji przedmiotu zamówienia, tj. będzie pełnić funkcję kierownika budowy w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych: - posiada uprawnienia określone przepisami Prawa budowlanego do pełnienia funkcji kierownika budowy w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych, - posiada minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji kierownika budowy w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych. UWAGA: Kierownik budowy powinien posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2018r., poz. 1202 z późn. zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r. poz. 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Osoba, o której mowa wyżej winna być zrzeszona we właściwym samorządzie zawodowym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t.j. Dz. U. z 2016r., poz. 1725). Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych, lub osoby spełniające wymogi, o których mowa w art. 20a ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa („świadczenie usług transgranicznych”). Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2016r., poz. 65).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony Formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 8 do specyfikacji; 2) pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Jeżeli osoba/osoby podpisujące ofertę działa/ją na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo to powinno zostać dołączone do oferty i musi być złożone w oryginale bądź w formie notarialnie uwierzytelnionej kopii. Pełnomocnictwo nie jest wymagane, jeśli podpisujący jest lub są właścicielami firmy lub jeśli są wymienieni z nazwiska w odnośnym dokumencie rejestrowym. Wykonawca musi udokumentować – przy ofercie – że pełnomocnictwo ustanowione do jego reprezentacji zostało podpisane przez osobę/y uprawnione do działania w jego imieniu; 3) Wykonawca który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Z dokumentu (np. zobowiązania) musi wynikać w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą; Wykonawca winien sporządzić dokument wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ. 4) kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót – stanowiącego część załącznika nr 1 do SIWZ. 5) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest załączyć do oferty: wykaz materiałów/urządzeń/wyrobów równoważnych przyjętych do kalkulacji ceny oferty oraz stosowne dokumenty potwierdzające, że zaoferowane materiały/urządzenia/wyroby zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji technicznej. Poprzez dokumentację potwierdzającą dotyczącą minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. 6) Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (sporządzone zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ, o którym mowa w pkt 7.1. lit. b) SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach