Przetargi.pl
Realizacja w systemie projektuj i buduj zadania budowa miejsc postojowych w ramach przebudowy i remontu drogi powiatowej nr 2511E w Tumie w ramach projektu pn. Tum – perła romańskiego szlaku ziemi łęczyckiej

Powiat Łęczycki ogłasza przetarg

  • Adres: 99100 Łęczyca, ul. Kościuszki
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 0-24 388-72-00 , fax. 0-24 721-32-17
  • Data zamieszczenia: 2018-06-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Łęczycki
    ul. Kościuszki 1
    99100 Łęczyca, woj. łódzkie
    tel. 0-24 388-72-00, fax. 0-24 721-32-17
    REGON: 61101612300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.leczycki.pl;

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja w systemie projektuj i buduj zadania budowa miejsc postojowych w ramach przebudowy i remontu drogi powiatowej nr 2511E w Tumie w ramach projektu pn. Tum – perła romańskiego szlaku ziemi łęczyckiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Realizacja w systemie projektuj i buduj zadania budowa miejsc postojowych w ramach przebudowy i remontu drogi powiatowej nr 2511E w Tumie w ramach projektu pn. Tum – perła romańskiego szlaku ziemi łęczyckiej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program funkcjonalno-użytkowy. Przedmiot zamówienia publicznego będzie wykonany w ramach umowy o dofinansowanie projektu Nr UDA-RPLD.06.02.01-10-0014/17-00 z dnia 29 stycznia 2018 r. z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014–2020, Oś Priorytetowa VI – Rewitalizacja i potencjał endogeniczny regionu, Działanie VI.2 – Rozwój gospodarki turystycznej, Poddziałanie VI.2.1 – Rozwój gospodarki turystycznej w ramach projektu pn. „Tum – perła romańskiego szlaku ziemi łęczyckiej”. Etap I W ramach wymaganej dokumentacji projektowej należy wykonać : • projekt budowlany: szt. 5, • projekt wykonawczy: szt. 5, • projekt organizacji ruchu na czas robót: szt.4, • projekt docelowej organizacji ruchu: szt. 4, • przedmiar robót: szt. 1, • kosztorys inwestorski: szt. 1, • SST: szt. 1, • wersja elektroniczna dokumentacji : szt. : 1. Etap II Roboty budowlane przewidują: • poszerzenie ist. nawierzchni w obrębie zjazdu do skansenu z szer. 4,3 m do szer. 6,0 m (w km 0+281 - 0+451) : 270 m2, • wykonanie nowej warstwy ścieralnej gr. 5 cm na całej szer. jezdni w km 0+281 - 0+451: 1 022 m2, • przebudową ist. zjazdu w drogę wewnętrzną do skansenu w obrębie pasa drogi powiatowej nr 2511E (strona prawa), • budowę zatoki parkingowej na 21 miejsc postojowych w układzie równoległym (strona lewa) : 425 m2, • budowę chodnika szer. 1,25 - 1,5 m za zatoką parkingową (strona lewa) : 205 m2, • budowę przejścia dla pieszych wraz z jego doświetleniem (strona lewa), • budowę chodnika szer. 3,0 m po przeciwnej stronie przejścia dla pieszych (strona prawa): 90 m2, • budowę rowu krytego ø 400 mm pod zatoką parkingową oraz rowu krytego pod chodnikiem po stronie prawej wraz z elementami odwodnienia (studnie rewizyjne ø 1 000 mm, wpusty deszczowe ø 500 mm, osadnik z wkładem lamellowym), wlot i wylot rowu umocniony ściankami; długość rowu: 182 mb, • budowę zatoki parkingowej na 10 miejsc postojowych w układzie skośnym (strona prawa): 130 m2, • budowę chodnika na odcinku od bramy do archikolegiaty do wiaty przystankowej: 305 m2, • budowę rowu krytego ø 400 mm pod chodnikiem po stronie prawej wraz z elementami odwodnienia (studnie rewizyjne ø 1 000 mm, wpusty deszczowe ø 500 mm, osadnik z wkładem lamellowym), wlot i wylot rowu umocniony ściankami; długość rowu : 66 mb, • przebudowa nawierzchni ist. zjazdów indywidualnych do posesji na odcinku 0+989 - 1+600 : 500 m2, • remont poboczy na szerokości 0,75 m na odcinku 0+000 - 1+600 : 2 000 m2, • remont rowów na odcinku 0+000 - 1+600, • remont nawierzchni skrzyżowań drogi powiatowej nr 2511E z drogą gminną Marynki -Tum nr 311513 : 100 m2, z drogą powiatową Tum - Leśmierz nr 2510E: 100 m2, • przebudowa istniejącej wiaty przystankowej: 10 m2, 45 m3, (projekt wiaty na etapie projektowania należy uzgodnić z Zamawiającym) ściany wiaty wykonane z kamienia naturalnego z elementami drewna, dach wiaty nieregularny dwuspadowy pokryty blachą, wizerunek wiaty zbliżony do wyglądu kolegiaty, • wykonanie prac pielęgnacyjnych drzewostanu zgodnie ze wskazaniami zawartymi w Inwentaryzacji dendrologicznej drzewostanu. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z programem funkcjonalno – użytkowym stanowiącym załącznik Nr 7 do SIWZ. Powyższe roboty będą wykonywane zgodnie z obowiązującymi przepisami: 1. Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1332, 1529, z 2018 r. poz. 12, 317, 650). 2. Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. z 2003, Nr 47, poz. 401) 3. Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. 2004 nr 202 poz. 2072) 4. Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 lutego 2011 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2011, Nr 42, poz. 217) 5. Przepisami techniczno-budowlanymi. 6. Obowiązującymi normami. 7. Zasadami wiedzy technicznej i sztuką budowlaną. Wykonawca musi uzyskać wszelkie niezbędne pozwolenia i uzgodnienia do wykonania dokumentacji projektowej oraz do złożenia przez Zamawiającego wniosku o pozwolenie na budowę. W związku z tym, że roboty budowlane będą prowadzone w zabytkowej alei drzew oraz w miejscach stanowiących stanowiska archeologiczne wykonawca uzyska: • decyzję konserwatora zabytków dotyczącą zabytkowej alei drzew (wpis alei do rejestru zabytków pod nr 1157/410 decyzją z dnia 14.06.1974 r.), • opracuje inwentaryzację drzewostanu z gospodarką drzewostanu zawierającą: - opis poszczególnych drzew z uwzględnieniem: gatunku drzewa, obwodu pnia na wys. 1,3m n.p.t. , szacunkowej wysokości drzewa, stanu zdrowotnego: ocena ogólna stanu zdrowotnego, ilość posuszu w %, obecności odkorowań, dziupli, porażenia patogenami, obecności procesów próchnicznych w pniu, koronie; - wskazania w zakresie gospodarki drzewostanem, wskazań w zakresie rodzaju prac pielęgnacyjnych w odniesieniu do poszczególnych drzew chorych i uszkodzonych; - wskazania w zakresie koniecznego usunięcia egzemplarzy, które nie rokują szans na przeżycie; - wskazania co do ewentualnych uzupełnień drzewostanu nowymi nasadzeniami w sposób nie kolidujący z planowaną inwestycją z określeniem gatunków, wielkości, sposobu ich ochrony (np. opalikowanie z dowiązaniem); - wykonanie mapki z lokalizacją poszczególnych drzew z oznaczeniem ich numerem zgodnym z częścią opisową opracowania; • pozwolenie na prowadzenie badań archeologicznych i zapewni prowadzenie nadzoru archeologicznego przy robotach budowlanych. Ponadto Wykonawca uzyska pozwolenie wodno - prawne oraz oceną wodną. Zaleca się Wykonawcy przeprowadzenie szczegółowej wizji lokalnej terenu celem uzyskania wszystkich informacji koniecznych do zawarcia umowy. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia. Materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu umowy dostarczy na swój koszt Wykonawca. Elementami składowymi przedmiotu zamówienia są także wszelkie roboty i usługi „towarzyszące" realizacji robót, o których mowa powyżej w szczególności: koszty obsługi geodezyjnej, koszty uzyskania niezbędnych badań w tym badanie stopnia zagęszczenia, zużycia wody i energii elektrycznej, ubezpieczenia budowy, wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, zabezpieczenia placu budowy, utrzymania zaplecza budowy, doprowadzenia terenu do stanu pierwotnego, wszystkie koszty wywozu materiałów pochodzących z rozbiórki. Cena musi uwzględniać również koszty tablic informacyjnych, dokumentacji geodezyjnej powykonawczej, inwentaryzację drzewostanu z gospodarką drzewostanu, nadzór archeologiczny a także podatek VAT.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 2% wartości szacunkowej 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert. Na poleceniu przelewu należy wpisać: „Wadium – postępowanie przetargowe RG.272.3.2018.PK”. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się WYŁĄCZNIE PRZELEWEM na rachunek bankowy Zamawiającego: konto bankowe: Bank Spółdzielczy w Poddębicach Filia w Łęczycy, nr konta bankowego: 54 9263 0000 0600 7753 2006 0101; 4. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany powyżej. 5. W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż w pieniądzu - oryginał dokumentu zachowującego ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą musi być wystawiony na rzecz Zamawiającego tj. Powiat Łęczycki. Oryginał dokumentu Zamawiający złoży w Kasie Powiatu Łęczyckiego, Pl. T. Kościuszki 1, 99-100 Łęczyca. 6. W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż w pieniądzu – w treści dokumentu Wykonawcy wspólnie składający ofertę muszą zostać wymienieni z nazwy i adresu wszyscy Wykonawcy, którzy składają jedną ofertę. 7. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz.275, z późn. zm.). 8. W dokumentach potwierdzających wniesienie wadium w formie niepieniężnej wymienionych powyżej, przesłanki zawarte w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy muszą być wskazane wprost. 9. Każda forma wadium musi gwarantować Zamawiającemu natychmiastowe i bezwarunkowe uzyskanie kwoty wadium, po zaistnieniu przesłanek zatrzymania wadium, dlatego gwarancje i poręczenia wnoszone jako wadium powinny być, nieodwołalne w trakcie trwania terminu związania ofertą oraz nie mogą być zastrzeżone pod warunkiem. 10. Dokumenty potwierdzające wniesienie wadium w formie niepieniężnej nie mogą być uzupełniane w trybie art. 26 ust. 3 Ustawy i ich brak powodować będą odrzucenie oferty. 11. Okoliczności i zasady zwrotu wadium określa Ustawa.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Podpisany i wypełniony formularz oferty – Załącznik Nr 1 do SIWZ. b) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 25a ust. 1 Ustawy oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania aktualne na dzień składania ofert, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Ustawy - załącznik Nr 2 do SIWZ;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach