Przetargi.pl
Realizacja usługi w zakresie utrzymania drzewostanu na terenach Gminy Miejskiej Żory w 2024 r.

GMINA MIEJSKA ŻORY ogłasza przetarg

  • Adres: 44-240 Żory, Aleja Wojska Polskiego 25
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA MIEJSKA ŻORY
    Aleja Wojska Polskiego 25
    44-240 Żory, woj. śląskie
    REGON: 276255542
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zory.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja usługi w zakresie utrzymania drzewostanu na terenach Gminy Miejskiej Żory w 2024 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Usługa związana z utrzymaniem drzewostanu na terenach Gminy Miejskiej Gminy Żory, w tym na terenach zieleni (parkach, skwerach, promenadach) oraz w pasach drogowych dróg zarządzanych przez Prezydenta Miasta Żory, obejmuje w szczególności:a) wycinkę drzew,b) usuwanie drzew stanowiących złomy i wywroty,c) cięcie i formowanie pielęgnacyjne, redukcyjne i korekcyjne koron drzew,d) nowe nasadzenia drzew lub krzewów wraz z dostawą materiału roślinnego, oraz przesadzenie drzewe) palikowanie drzew,f) poprawę palikowania/wiązań,g) założenie osłonki na drzewo,h) zakładanie odciągów drzew,i) podlewanie drzew,j) frezowanie i karczowanie pni po usuniętych wcześniej drzewach,k) rozpoznanie w terenie, likwidację i utylizację barszczu Sosnowskiego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77211500-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 2.000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-12-05

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach