Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji w Kaliszu ogłasza przetarg
- Adres: 62800 Kalisz, ul. Złota
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 62 59 85 200 , fax. 62 59 85 201
- Data zamieszczenia: 2018-10-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji w Kaliszu
ul. Złota 43
62800 Kalisz, woj. wielkopolskie
tel. 62 59 85 200, fax. 62 59 85 201
REGON: 25102624900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mzdik.kalisz.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Realizacja usługi w zakresie całorocznego utrzymania czystości oraz odśnieżania i zwalczania śliskości zimowej na przystankach komunikacji miejskiej zlokalizowanych na terenie miasta Kalisza - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zgodnie z pkt. 4.1 i 4.2 SIWZ. 4.1. Przedmiotem zamówienia jest: „Realizacja usługi w zakresie całorocznego utrzymania czystości oraz odśnieżania i zwalczania śliskości zimowej na przystankach komunikacji miejskiej zlokalizowanych na terenie miasta Kalisza”. 4.2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 4.2.1. Sprzątanie przystanków w zakresie: 1/ usuwania zanieczyszczeń z przystanków w częstotliwości określonej dla każdego przystanku w harmonogramie utrzymania czystości oraz odśnieżania i zwalczania śliskości zimowej na przystankach zlokalizowanych w granicach miasta Kalisza pn. „Sprzątanie/usuwanie skutków zimy i opróżniania koszy na przystankach zlokalizowanych w granicach miasta Kalisza” będącym załącznikiem nr 7 do SIWZ zwanym w dalszej części SIWZ „Harmonogramem”, w zakres usługi wchodzi: a) sprzątanie w ciągu trwania umowy łącznej powierzchni 211700 m2, terenu wokół jak i terenu pod wiatami, informatorami, ławkami, słupkami itp., wraz z infrastrukturą zamontowaną na przystankach, b) usuwanie kurzu i zabrudzeń z miejsc siedzących, c) usuwanie przerostów traw, chwastów oraz piasku, ziemi i śniegu, które wykonywać należy ręcznie przy pomocy ekip sprzątających lub przy użyciu lekkiego sprzętu mechanicznego i specjalistycznego sprzętu do mycia powierzchni kamiennych lub podobnych, d) usuwanie naklejek, plakatów i ogłoszeń zamieszczonych na wiatach przystankowych w miejscach do tego niedozwolonych (poza gablotami reklamowymi lub gablotami na rozkład jazdy) oraz usuwanie pozostałych zanieczyszczeń (ślady po farbie, kleju bądź taśmie klejącej). Do usuwania graffiti i zanieczyszczeń z infrastruktury przystankowej należy stosować technologię, materiały i środki niepowodujące uszkodzeń lakierniczych czy też matowienia szyb, W przypadku przystanku wyposażonego w wiatę, sprzątaniu podlega powierzchnia wokół wiaty, jak i teren pod wiatą przystankową. 2/ mycia wiat przystankowych i zadaszeń, informatorów na 148 przystankach zlokalizowanych na terenie m. Kalisza ujętych w załączniku nr 8 do SIWZ pn.: „Wykaz infrastruktury zamontowanej na przystankach zlokalizowanych na terenie m. Kalisza objętych usługą mycia szyb” zwany w dalszej treści SIWZ „Wykazem” w częstotliwości raz na kwartał - w terminie 21 dni roboczych licząc od przekazanego zlecenia od Zamawiającego. W zakres usługi wchodzi: a) mycie szyb w 125 wiatach przystankowych, o łącznej powierzchni 3115,08 m2 , b) mycie szyb w 25 szt. informatorów przystankowych (na dwóch przystankach zamontowana jest wiata oraz informator), o łącznej powierzchni 27,36 m2 , c) mycie konstrukcji metalowych wiat, zadaszeń oraz informatorów; Przy wykonywaniu usługi zamawiający wymaga stosowania środków chemicznych i technik mycia niepowodujących zarysowań na szybach i konstrukcji infrastruktury przystankowej. 4.2.2. Usuwanie skutków zimy, a w szczególności: 1/ odśnieżanie, likwidacja gołoledzi oraz śliskości zimowej terenu przystanku (chodnika) na powierzchni określonej w Harmonogramie. Odśnieżaniu i odlodzeniu podlegać będzie odcinek chodnika o długości 10 m wzdłuż jego krawędzi i szerokości odpowiednio 3m, 2m, 1m, jeśli warunki terenowe na to pozwalają tak, aby zapewnić bezpieczeństwo pasażerów podczas wsiadania i wysiadania z autobusu. 2/ Wykonanie prac związanych z likwidacją skutków zimy musi nastąpić z zachowaniem następującego przedziału czasu: a) na przystankach oznaczonych w Harmonogramie literą „A” rozpoczęcie prac winno nastąpić w ciągu 30 minut od wystąpienia zjawiska śliskości, opadów śniegu, gołoledzi itp, a zakończenie w nieprzekraczalnym czasie 3 godzin od ustania opadów śniegu, b) na przystankach oznaczonych w Harmonogramie literą „B” rozpoczęcie prac winno nastąpić w ciągu 2 godzin od wystąpienia zjawiska śliskości, opadów śniegu, gołoledzi itp, a zakończenie w nieprzekraczalnym czasie 5 godzin od ustania opadów śniegu, c) na przystankach oznaczonych w Harmonogramie literą „C” rozpoczęcie prac winno nastąpić w ciągu 2 godzin od wystąpienia zjawiska śliskości, opadów śniegu, gołoledzi itp, a zakończenie w nieprzekraczalnym czasie 6 godzin od ustania opadów śniegu; 3/ W przypadku wystąpienia długotrwałych i intensywnych opadów śniegu, usługa winna być świadczona w sposób ciągły. Na ten czas, w uzgodnieniu z zamawiającym, możliwe jest odstępstwo od określonego w ppkt 2/ czasu zakończenia likwidacji skutków zimy. Zakres prac w tym okresie ustala Zamawiający a Wykonawca codziennie do godz. 8:30 przekaże informację o przebiegu realizacji harmonogramu Sprzątanie przystanków komunikacji miejskiej z grupy „a” winno zakończyć się przed godz.6.00, a pozostałych grup „B-C” do godz. 8.00. 4.2.3. Ustawienie i opróżnianie koszy na przystankach komunikacji miejskiej: 1/ ustawienie na każdym przystanku kosza na śmieci o pojemności nie mniejszej niż 70l i jego opróżnienie – 21470 razy w całym okresie trwania umowy – z częstotliwością określoną dla każdego przystanku w Harmonogramie, 2/ utrzymanie otoczenia koszy w należytym porządku, 3/ mycie i dezynfekcję koszy zgodnie z zaleceniami służb sanitarnych przy użyciu materiałów własnych Wykonawcy, 4/ bieżącą konserwację koszy przy użyciu materiałów własnych Wykonawcy, 5/ ustawienie przez Wykonawcę nowego kosza w przypadku jego zaginięcia, 6/ wymiana przez Wykonawcę zużytego lub zdewastowanego kosza na nowy, 7/ usuwanie i transport oraz przekazywanie do unieszkodliwiania odpadów usuniętych z terenów powierzonych do utrzymania czystości. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90513200-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ofertę stanowi wypełniony „Formularz oferty” wraz z formularzem cenowym. Wraz z ofertą powinny być złożone: 1) oświadczenia wymagane postanowieniami SIWZ; 2) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 3) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą; 4) oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz, 5) zobowiązania (oryginały) wymagane postanowieniami pkt 12.2 SIWZ – jeżeli dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Ustawienie i opróżnianie koszy przystankowych na terenie miasta Kalisza w 2024 r.
Dodano: 2023-10-25 - Wywóz odpadów komunalnych z 8 jednostek Policji położonych na terenie powiatów kolskiego i konińskiego
Dodano: 2022-10-12 - Udostępnienie oraz opróżnianie koszy ulicznych na terenie miasta Piła
Dodano: 2021-02-19 - Ustawienie i opróżnianie koszy ulicznych na terenie miasta Kalisza w okresie od 1 stycznia 2021 r. do 31 grudnia 2021 r.
Dodano: 2021-01-26 - Ustawienie i opróżnianie koszy ulicznych na terenie miasta Kalisza w okresie od 1 stycznia 2021r. do 31 grudnia 2021r.
Dodano: 2020-12-15 - Udostępnienie oraz opróżnianie koszy ulicznych na terenie miasta Piła
Dodano: 2020-12-11 - Realizacja usługi w zakresie całorocznego utrzymania czystości oraz odśnieżania i zwalczania śliskości zimowej na przystankach komunikacji miejskiej zlokalizowanych na terenie miasta Kalisza oraz na terenie wokół Dworca Autobusowego w Kaliszu
Dodano: 2020-11-27 - Realizacja usługi w zakresie całorocznego utrzymania czystości oraz odśnieżania i zwalczania śliskości zimowej na przystankach komunikacji miejskiej zlokalizowanych na terenie miasta Kalisza
Dodano: 2020-10-21 - Wywóz odpadów z jednostek Policji położonych na terenie województwa wielkopolskiego
Dodano: 2020-10-07 - Udostępnianie i opróżnianie koszy w granicach administracyjnych miasta Piły
Dodano: 2019-12-23