Przetargi.pl
Realizacja usług transportowych na rzecz Akademii Sztuki Wojennej

Akademia Sztuki Wojennej ogłasza przetarg

  • Adres: 00-910 Warszawa, al. Gen. A. Chruściela
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 261814085 , fax. 261813217
  • Data zamieszczenia: 2018-10-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Sztuki Wojennej
    al. Gen. A. Chruściela 103
    00-910 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 261814085, fax. 261813217
    REGON: 011574244
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.akademia.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja usług transportowych na rzecz Akademii Sztuki Wojennej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Opis przedmiotu zamówienia: Usługa wynajmu autobusów i busów wraz z kierowcą dla Akademii Sztuki Wojennej po terenie RP do końca 2019 r. Kod CPV: 60140000-1. 2. Miejsce wykonania zamówienia: Usługa wynajęcia autobusów i busów wraz z kierowcą ma na celu zabezpieczenie działalności szkoleniowej, a w szczególności przewozów żołnierzy na: szkolenia poligonowe, szkolenia w wojskowych ośrodkach szkolenia, zabezpieczenie uroczystości wojskowych oraz odpraw organizowanych przez Akademię Sztuki Wojennej mogące objąć teren całego kraju. 3. Termin realizacji umowy: Umowa obejmująca przedmiot zamówienia obowiązywać będzie od dnia jej podpisania do dnia 31.12.2019 r. lub do wykorzystania kwoty przeznaczonej na ten cel. 4. Sposób realizacji usług transportowych: - AUTOBUSY: a) Łącznie planowane przejazdy autobusami – 29 000 km b) Łączna planowana ilość godzin postojowych – 3 000 h - BUSY: a) łącznie planowane przejazdy busami - 15 000 km, b) Łączna planowana ilość godzin postojowych – 1 500 h, - wykonanie usługi na sprawnych technicznie środkach transportowych (własnych lub podwykonawcy); - Wykonawca zobowiązuje się do wykonania usługi wyłącznie przy użyciu sprawnych technicznie środków transportowych (własnych lub podnajętych), posiadających: aktualne badania techniczne, wykupioną polisę OC i NNW na kwotę min. 5000 zł na każdego pasażera, wypis z licencji i opłaty drogowe oraz w pełni ukompletowanych w wymagane wyposażenie dodatkowe określone w SIWZ oraz wyposażenie zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U 2017 poz. 1260); - Wykonawca musi posiadać przynajmniej: 6 autobusów co najmniej 44 miejsca siedzące dla pasażerów, 4 busy do 20 miejsc siedzących dla pasażerów. Ponadto pojazdy powinny być wyposażone w: a) uchylne oparcia siedzeń z zagłówkami, b) klimatyzację, c) ogrzewanie postojowe, d) pasy bezpieczeństwa dla każdego pasażera, e) nagłośnienie. - Wszystkie pojazdy nie mogą być starsze niż 10 lat muszą być sprawne technicznie i posiadać aktualne okresowe badania techniczne oraz mają być wyposażone w luki bagażowe lub posiadać przyczepę bagażową; - Wykonawca musi posiadać możliwość przewiezienia jednorazowo do 300 osób pojazdami własnymi lub podwykonawców w jednym kursie/jednym dniu; - w przypadku unieruchomienia pojazdu podczas wykonywania usługi, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić podstawienie zastępczego środka transportu w czasie do 3 godzin na dystansie do 100 km, a w przypadku transportu osób na dystansie przekraczającym 100 km czas podstawienia pojazdu zastępczego może wydłużyć się o 2 godziny na każde 100 km; - w przypadku podstawienia pojazdów zastępczych niesprawnych technicznie wykonawca jest zobowiązany w czasie 1 godziny wymienić niesprawny pojazd na inny. - realizacja usługi zgodnie z wymogami Kodeksu pracy z 26 czerwca 1974 r. (t.j. Dz.U.2018 poz. 917, z póź. zm.) i ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o czasie pracy kierowców (t.j. Dz. U. 2012 poz. 1155 z póź. zm.) (dalej: „ustawa o czasie pracy kierowców”) oraz zgodnie z wymogami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. 2017 poz. 1260) w zakresie dotyczącym pojazdów; - terminowe podstawienie środków transportowych w wyznaczonym miejscu i o wyznaczonej godzinie; - podstawienie środka transportowego w należytej czystości wewnątrz i na zewnątrz pojazdu; - potwierdzenie wykonania usługi realizowane będzie każdorazowo po zakończeniu przewozu poprzez podpisy kierowcy i dysponenta pojazdu w „Karcie rozliczenia zadania transportowego” (Załącznik nr 4 do Wzoru umowy – Załącznik nr 8 do SIWZ). 5. Zasady rozliczania się z Wykonawcą: - do wyliczenia należności za przewóz w zakresie transportów przyjmować się będzie odległość rzeczywiście przejechaną od miejsca wskazanego w zgłoszeniu do wskazanego miejsca docelowego i z powrotem (na podstawie „Karty rozliczenia zadania transportowego stanowiącej Załącznik nr 4 do Wzoru umowy – Załącznik nr 8 do SIWZ) oraz określoną przez wykonawcę w ofercie stawkę za przewiezienie jednym autobusem/busem na odległość 1 km oraz zaoferowaną przez wykonawcę stawkę za 1 godz. postoju autobusu/busa przy czym Zamawiający nie będzie płacił za postoje wynikające z ustawy o czasie pracy kierowców oraz czasu podstawienia pojazdu oraz postojów w trakcie trasy między punktami docelowymi, chyba, że postój będzie wynikał z zamówienia Zamawiającego. 6. Zasady zamawiania środków transportowych: - zgłoszenie podstawienia pojazdu (wzór załącznik nr 3 do Wzoru umowy – Załącznik nr 8 do SIWZ) będzie przekazane wykonawcy nie później niż na … (maksymalnie 5 dni, zgodnie z ofertą Wykonawcy) dni przed terminem wyjazdu przez Zamawiającego (zamówienie telefoniczne, mailowe, fax) oraz każdorazowo potwierdzone przez przedstawiciela Akademii Sztuki Wojennej dzień przed realizacją usługi transportowej; - Wykonawca potwierdza niezwłocznie (telefonicznie, mailowo lub faxem) przyjęcie zlecenia do realizacji, przy czym brak takiego potwierdzenia będzie rozumiany, jako przyjęcie zlecenia do realizacji; - Zamawiający może do 24 godzin przed planowanym wyjazdem zmienić ilość osób, termin, trasę, dowódcę/dysponenta lub zrezygnować z wyjazdu (w uzasadnionych przypadkach np. zmiana rozkazu). 7. Sposób wyliczenia trasy przejazdu: - wykonanie usługi liczone będzie od miejsca wskazanego w zgłoszeniu w zamówieniu przez osobę upoważnioną przez Zamawiającego do miejsca docelowego określonej wcześniej trasy, a w szczególnych przypadkach – na podstawie pisemnych ustaleń stron zatwierdzonych przed wykonaniem usługi; - trasa dojazdu do miejsca realizacji zadania i powrotu do siedziby firmy lub przejazdów w czasie, w którym pojazd nie jest wykorzystywany przez Akademię Sztuki Wojennej nie jest wliczana w przebieg za zadanie transportowe, tylko stanowi koszt Wykonawcy; - wyjątek stanowi realizacja zadań transportowych, w których przewóz osób realizowany jest tylko w jedną stronę, wtedy to liczbę kilometrów stanowiących trasę przejazdu (końcowy stan licznika – początkowy stan licznika) mnożymy razy dwa i wartość tą wpisujemy jako „Razem przebieg za całe zadanie transportowe” dotyczy to z reguły wyjazdów poligonowych jednostek wojskowych lub dłuższych szkoleń; tzw. „zasada pustych przejazdów mnożonych razy dwa”; - opłata za 1 godzinę postojową autobusu/busa nie dotyczy to jednak postojów wynikających z ustawy o czasie pracy kierowców oraz czasu podstawienia pojazdu oraz postojów w trakcie trasy między punktami docelowymi, chyba, że postój będzie wynikał z zamówienia Zamawiającego; - jednostki wojskowe i instytucje zobowiązane są każdorazowo potwierdzać prawidłowość wykonania zadania transportowego przy przejazdach kołowych – adnotacja na kartach rozliczenia zadania transportowego w rubryce „Uwagi”. Brak potwierdzenia zrealizowania zamówionej usługi jest równoznaczny z prawidłowością jej wykonania. 8. Jeżeli podczas realizacji przedmiotu zamówienia konieczny jest wstęp osób na teren chronionej jednostki wojskowej – Akademii Sztuki Wojennej to osoby biorące udział w realizacji zamówienia (Wykonawca główny i podwykonawcy) powinni posiadać obywatelstwo polskie. W przypadku braku polskiego obywatelstwa powinny posiadać pozwolenie jednorazowe uprawniające do wstępu obcokrajowców na teren chronionej jednostki i instytucji wojskowej, zgodnie z Decyzją Nr 19/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 24 stycznia 2017 r. w sprawie organizowania przedsięwzięć współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej (Dz.U. MON z 2017 r. poz. 18). W przypadku realizacji usługi/zamówienia przedsięwzięcia z wykorzystaniem osób nieposiadających obywatelstwa polskiego zgłoszenie osób i pojazdów do wykonania czynności zleconej powinno zostać zrealizowane w terminie 21 dni roboczych przed wejściem na obiekty wojskowe. Brak zgody w formie pozwolenia jednorazowego skutkowało będzie niewpuszczeniem na teren obiektów wojskowych, przy czym nie może to być traktowane jako utrudnienie realizacji zamówienia przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60140000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. W celu zabezpieczenia podpisania umowy przez wykonawców każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). 2. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz.U. z 2016 r. poz. 359, z późn. zm.). 3. Sposób wniesienia wadium: 1) wadium wnoszone w pieniądzu wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Pekao S.A. X Oddział Warszawa nr rachunku: 70 1240 6074 1111 0010 5240 0581 z dopiskiem „wadium w postępowaniu PK.9.261.58.2018”. Zaleca się kserokopię potwierdzenia przelewu załączyć do oferty; 2) pozostałe formy wadium - oryginał należy załączyć do oferty. 4. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w odpowiedniej wysokości. 1) za termin wniesienia wadium w pieniądzu uznaje się moment uznania rachunku bankowego zamawiającego kwotą wadium (zaksięgowania na rachunku Zamawiającego). 2) Zamawiający zwraca wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1, 1a, oraz 2, 4 ustawy. 3) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 3 ustawy. 4) Zamawiający zatrzymuje wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 4a oraz 5 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca zobowiązany jest posiadać aktualne zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego na zasadach określonych w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1071/2009 z dnia 21 października 2009 r. ustanawiającym wspólne zasady dotyczące warunków wykonywania zawodu przewoźnika drogowego i uchylającym dyrektywę Rady 96/26/WE lub aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób wydaną na podstawie art. 7 ust. 2 pkt 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2017 r., poz. 2200). Wykonawca zobowiązany jest do posiadania w/w zezwolenia lub licencji ważnych przez cały okres trwania umowy. W przypadku, gdy w/w dokument straci ważność w trakcie trwania umowy, wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu dokument ważny na kolejny okres trwania umowy, przed wygaśnięciem ważności poprzedniego dokumentu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, (Informacja z otwarcia ofert) przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z art. 24 ust.11 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - załącznik nr 3 do SIWZ – (dokumentu nie należy załączać do oferty). Dokument ten należy złożyć w oryginale w zamkniętej opisanej kopercie w Punkcie podawczym ASzWoj lub przesłać pocztą). 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Zamawiający określił wymogi w zakresie składanych dokumentów w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w Rozdziale VI "Warunki udziału w postępowaniu" w ust. 5. 3. Zamawiający określił szczegółowe informacje dotyczące dokumentów wymaganych od wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w Rozdziale VII "Oferta oraz wykaz oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia" w ust. 5, 6 i 7.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach