Gmina Miasta Sopotu ogłasza przetarg
- Adres: 81704 Sopot, ul. Tadeusza Kościuszki
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 585 213 750 , fax. 585 510 133
- Data zamieszczenia: 2018-08-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Sopotu
ul. Tadeusza Kościuszki
81704 Sopot, woj. pomorskie
tel. 585 213 750, fax. 585 510 133
REGON: 598492000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sopot.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
REALIZACJA USŁUG HOLOWANIA I PARKOWANIA POJAZDÓW Z ULIC SOPOTU NA PODSTAWIE art. 50a i 130a USTAWY PRAWO O RUCHU DROGOWYM - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług holowania i parkowania pojazdów z ulic Sopotu na podstawie art. 50a i 130a ustawy prawo o ruchu drogowym. Zamówienie obejmuje następujące zadania: Zadanie A: Usuwanie pojazdów z dróg, stref zamieszkania i stref ruchu na podstawie dyspozycji uprawnionych podmiotów na obszarze administracyjnym miasta Sopotu; Zadanie B: Przechowywanie usuwanych pojazdów z obszaru administracyjnego miasta Sopotu na parkingu strzeżonym należącym do Wykonawcy lub na parkingu, z którym zawarto odrębną umowę na przechowywanie usuniętych przez Wykonawcę pojazdów; Zadanie C: Współdziałanie z podmiotem wyłonionym do zadania opisanego w Zadaniu A przechowywanie usuwanych pojazdów o masie do 3,5 tony z obszaru administracyjnego miasta Sopotu na parkingu strzeżonym należącym do Wykonawcy, lub na parkingu, z którym zawarto odrębną umowę na przechowywanie usuniętych przez Wykonawcę pojazdów, zlokalizowanym na obszarze Miasta Sopotu (Parking zapasowy dla samochodów osobowych). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50118110-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W zakresie realizacji zadania A Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się posiadaniem: - licencji na wykonywanie krajowego transportu rzeczy wydana na podstawie przepisów ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (t.j. Dz.U. z 2017 poz. 2200 ze zm.); W zakresie realizacji zadania B i C Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 (informacja z otwarcia ofert) uPzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - wzór nr 2 załącznika nr 2. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (np. wspólników spółki cywilnej, konsorcjum), powyższe oświadczenie składa osobno każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dopuszcza się złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o braku przynależności do żadnej grupy kapitałowej wraz z ofertą. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie (w oryginale) tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (zobowiązanie należy złożyć wraz z ofertą). Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 24aa ustawy Pzp (odwrócona procedura), najpierw dokona oceny ofert pod kątem przesłanek odrzucenia oferty, zgodnie z art. 89 ust. 1 uPzp oraz kryteriów oceny ofert, opisanych w Rozdziale 12 siwz, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza (uplasowała się na najwyższej pozycji rankingowej), nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną