Powiat Pszczyński ogłasza przetarg
- Adres: 43-200 Pszczyna, ul. 3 Maja
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 4492300, 032 4492399 , fax. 324 492 345
- Data zamieszczenia: 2020-09-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Pszczyński
ul. 3 Maja 10
43-200 Pszczyna, woj. śląskie
tel. 32 4492300, 032 4492399, fax. 324 492 345
REGON: ---00000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.pszczyna.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Realizacja usług geodezyjnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zamówienia: „Realizacja usług geodezyjnych”. 2. W ramach zamówienia wyodrębniono dwie części (dwa zadania) tj.: Część 1. „Weryfikacja danych ewidencji gruntów i budynków, o której mowa w §54 rozporządzenia w sprawie ewidencji gruntów i budynków oraz modernizacji (modyfikacji) danych, o której mowa w § 55 wyżej cytowanego rozporządzenia dla całego obszaru gminy Kobiór - numer GUS 241002_2” Część 2. „Utworzenie powiatowej bazy sieci uzbrojenia terenu GESUT dla obszaru Gminy Kobiór oraz utworzenie powiatowej bazy danych obiektów topograficznych BDOT500 dla obszaru Gminy Kobiór oraz przetworzenie obiektów budowlanych związanych z budynkiem stanowiących treść mapy zasadniczej do postaci zgodnej z obowiązującymi standardami .” Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części zawierają odpowiednio załączniki nr 3a dla części I, 3b dla części II do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71355000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: a. Część (zadanie) nr 1: 7 000 PLN (siedem tysięcy złotych 00/100) b. Część (zadanie) nr 2: 1 600 PLN (jeden tysiąc sześćset złotych 00/100) 1.1. Wadium może być wniesione w: a. pieniądzu, b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c. gwarancjach bankowych, d. gwarancjach ubezpieczeniowych, e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019, poz. 299). 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na następujący nr konta: 18 8448 0004 0006 1229 2033 0007 Uwaga: Wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 2.1. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć w następujący sposób: 2.1.1. W postaci papierowej - w formie pisemnej w oryginale. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty wraz z załącznikami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów). 2.1.2. W postaci elektronicznej - poprzez Platformę przetargową - w wydzielonym, odrębnym pliku. Należy przekazać oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej. 2.2. Zamawiający zwróci wniesione wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 2.6. lit. a) niniejszego ogłoszenia. 2.3. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2.4. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 2.5. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z zapisem pkt 2.3. niniejszego rozdziału SIWZ, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania, jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca ten wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 2.6. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami: a) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, b) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, - zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy - nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w SIWZ. 3. Jeżeli podmiot wystawiający dokument wadialny w postaci niepieniężnej jest podmiotem niepodlegającym reżimowi prawa polskiego i właściwości sądów polskich, w treści gwarancji musi figurować zapis o poddaniu sporów wynikających z wadium prawu polskiemu i polskiemu sądownictwu.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca przekazuje, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na Platformie przetargowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia. Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia; W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie w zakresie pkt 4.2 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – dokument ten (np. zobowiązanie) należy złożyć wraz z ofertą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług dotyczących wykonywania prac geodezyjnych w ramach zadań własnych realizowanych przez Powiat Bielski
Dodano: 2024-03-01 - Wykonywanie pomiarów dawek indywidualnych promieniowania jonizującego wykonywane metodą termoluminescencyjną w systemie kwartalnym przez okres 36 miesięcy
Dodano: 2024-02-19 - Obsługa geodezyjna Wydziału Gospodarki Nieruchomościami w roku 2023/2024
Dodano: 2024-01-18 - Obsługa geodezyjna Wydziału Gospodarki Nieruchomościami w roku 2022/2023
Dodano: 2022-09-26 - Usługa pomiarów ochronnych elektrycznych
Dodano: 2021-07-15 - Świadczenie usług dotyczących wykonywania prac geodezyjnych w ramach zadań własnych realizowanych przez Powiat Bielski
Dodano: 2021-01-27 - Świadczenie usług dotyczących wykonywania prac geodezyjnych w ramach zadań własnych realizowanych przez Powiat Bielski
Dodano: 2020-12-11 - Wykonanie czynności rozgraniczeniowych polegających na ustaleniu przebiegu granicy pomiędzy nieruchomościami położonymi w Zawierciu przy ul. Łośnickiej tj. pomiędzy działką ewidencyjną nr 120/2 ark. m. 4 z nieruchomością sąsiednią oznaczona jako działka ewidencyjna nr 120/1 i 122 przy ul. Łośnickiej ark. m. 4, obręb Łośnice - poprzez określenie położenia punktów i linii granicznych, utrwalenie tych punktów znakami granicznymi na gruncie oraz sporządzenie odpowiednich dokumentów.
Dodano: 2020-09-11 - „Wykonanie uwierzytelnionych map z projektem podziału nieruchomości, wykonanie dokumentacji geodezyjno – prawnej oraz analiza stanu zagospodarowania nieruchomości – 4 części”
Dodano: 2020-07-30 - „Wykonanie dokumentacji geodezyjno – prawnej dotyczącej podziału nieruchomości położonych w miejscowościach Koniecpol Stary, gm. Koniecpol oraz Wierzchowisko gm. Mykanów – 2 części”
Dodano: 2020-07-13