Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krasnymstawie ogłasza przetarg
- Adres: 22-300 Krasnystaw, ul. Piłsudskiego
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 82 5762324, 5762281, 5766900 , fax. 82 576 23 24
- Data zamieszczenia: 2018-12-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krasnymstawie
ul. Piłsudskiego 9
22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie
tel. 82 5762324, 5762281, 5766900, fax. 82 576 23 24
REGON: 268139800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopskrasnystaw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Pomoc społeczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Realizacja talonów wydawanych dla osób i rodzin korzystających z pomocy Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krasnymstawie" - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z realizacją talonów na zakup artykułów żywnościowych oraz rożnych produktów chemicznych w placówkach handlowych zlokalizowanych na terenie miasta Krasnystaw. Talony będą realizowane przez podopiecznych MOPS, którym w drodze decyzji administracji przyznano niepieniężną formę pomocy w postaci talonów. Talon będzie drukiem opracowanym i wydanym na specjalnym blankiecie przez Zamawiającego. Każdy talon pojedynczy będzie zawierał kwotę, numer, datę wystawienia, pieczęć firmową Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krasnymstawie, podpis osoby wystawiającej oraz adres miejsce realizacji talonu. Nie dopuszczamy możliwości wystawiania własnych talonów przez Wykonawcę. W okresie obowiązywania umowy przewiduje się wydanie talonów w ilości ok. 10.000 sztuk o nominale 10 zł brutto. Talony winny być realizowane w placówkach handlowych na terenie miasta Krasnystaw. Wykaz placówek wraz z adresami winien być załączony do oferty - Załącznik nr 5 do SIWZ. Wykonawca usługi musi zapewnić szeroki asortyment produktów między innymi: artykuły spożywcze, nabiał, pieczywo, mięso i jego przetwory (nie mrożone), ryby i przetwory rybne (nie mrożone), wędliny, warzywa, owoce, produkty chemiczne, itp., Talony nie mogą być wymieniane na pieniądze, nie wolno będzie Wykonawcy usługi wydawać reszty w pieniądzach, Niedopuszczalne jest wydawanie za talony używek, np.: alkoholu w tym piwa, papierosów. Do 5-go dnia każdego miesiąca Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu miesięczne rozliczenie zrealizowanych talonów w formie faktury, rachunku lub noty księgowej za poprzedni miesiąc kalendarzowy. Wymagane będzie załączenie zrealizowanych talonów wraz z potwierdzeniem ich realizacji. Zapłata za zrealizowane talony nastąpi przelewem w terminie 7 dni od daty otrzymania faktury, rachunku lub noty księgowej przez Zamawiającego. Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia lub zmniejszenia zamówienia, w zależności od potrzeb związanych ze zmianą ilości osób objętych pomocą. Wskazane wielkości mają charakter orientacyjny, nie stanowią ze strony Zamawiającego zobowiązania do dokonania zakupów w podanej ilości i w żadnym razie nie mogą być podstawą jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15800000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz ofert zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ; 2 W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - oryginał pełnomocnictwa lub kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez notariusza; 3. Informacja o grupie kapitałowej - Załącznik nr 5 do SIWZ; 4 Wykaz placówek handlowych realizujących talony na artykuły spożywcze na terenie miasta Krasnystaw - Załącznik nr 6 do SIWZ; 5 Podpisany wzór Umowy - Załącznik nr 7 do SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Konstantynowie w 2024 r.
Dodano: 2024-03-31 - Dostawa różnych artykułów spożywczych do ZOOM NATURY Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Janowie Lubelskim
Dodano: 2024-03-19 - Dostawa artykułów spożywczych oraz warzyw i owoców
Dodano: 2024-02-15 - Dostawa artykułów spożywczych przeznaczonych do żywienia dzieci w stołówce szkolnej w roku 2024
Dodano: 2024-02-07 - Dostawa artykułów spożywczych do stołówki internatu Zespołu Szkół Budowlanych i Ogólnokształcących w Biłgoraju
Dodano: 2024-01-30 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych
Dodano: 2024-01-11 - „Dostawa artykułów żywnościowych z podziałem na części dla ZSCKR w Okszowie od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2024 r.”
Dodano: 2024-01-09 - Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej Liceum Ogólnokształcącego im. Władysława Zawadzkiego w Wisznicach
Dodano: 2023-12-11 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych
Dodano: 2023-12-11 - Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej w okresie od 02.01.2024 r. do 31.12.2024 r. dla Zespołu Szkół nr 12 przy ul. Sławinkowskiej 50 w Lublinie
Dodano: 2023-12-01