Przetargi.pl
Realizacja robót geologicznych dla wykonania otworu studziennego w rejonie ulicy Młyńskiej w Siewierzu dla Zakładu Usług Wodnych i Kanalizacyjnych w Siewierzu

Zakład Usług Wodnych i Kanalizacyjnych ogłasza przetarg

  • Adres: 42-470 Siewierz, Ściegna 9
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 67 41 338
  • Data zamieszczenia: 2023-02-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Usług Wodnych i Kanalizacyjnych
    Ściegna 9
    42-470 Siewierz, woj. śląskie
    tel. 32 67 41 338
    REGON: 272378880
  • Adres strony internetowej zamawiającego: zuwik.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja robót geologicznych dla wykonania otworu studziennego w rejonie ulicy Młyńskiej w Siewierzu dla Zakładu Usług Wodnych i Kanalizacyjnych w Siewierzu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia stanowi realizacja „Projektu robót geologicznych dla wykonania otworu studziennego w rejonie ulicy Młyńskiej w Siewierzu dla Zakładu Usług Wodnych i Kanalizacyjnych w Siewierzu”.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w szczególności w specyfikacji warunków zamówienia (SWZ), projekcie robót geologicznych, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz Decyzji Marszałka Województwa Śląskiego nr 3008/OE/2022 z dnia 31 sierpnia 2022 r. zatwierdzającej projekt robót geologicznych.3. Roboty będą zlokalizowane na terenie działki nr ewidencyjny nr 8164/1, obręb ewidencyjny Siewierz, miejscowość Miasto Siewierz, gmina Siewierz, powiat będziński, województwo śląskie.4. Zamówienie składa się z dwóch następujących po sobie etapów:1) Etap I – „Wykonanie otworu pilotowego w postaci małośrednicowego (Ø 100mm) otworu rdzeniowanego do głębokości 70 m. W przypadku negatywnych wyników, uzyskanych w trakcie wiercenia pilotowego, zostanie podjęta decyzja o zabudowie w otworze kolumny piezometrycznej. Szczegółową budowę kolumny określi Inspektor Nadzoru Hydrogeologicznego w porozumieniu z Zamawiającym. W tej sytuacji II etap robót nie będzie realizowany.W sytuacji, gdy wiercenie otworu pilotowego, będzie wskazywać na wystąpienie stref spękań oraz krasu, a równocześnie braku występowania stref okruszczowania ołowiem, zostanie podjęta decyzja o poszerzeniu otworu właściwego z przeznaczeniem na otwór studzienny.2) Etap II – Wykonanie właściwego otworu studziennego:a) otwór wiertniczy należy wykonać systemem mechanicznym, metodą obrotową lub udarową pod rury robocze Ø18”oraz Ø16” do głębokości 70,0 m,b) w otworze należy zabudować kolumnę filtracyjną o poniższej konstrukcji:- rura PCV – Ø 300 mm, grubość ścianki 8 mm, spełniająca kryteria dla wód pitnych,- rura nadfiltrowa PCV długość 30,0 m (0,0 m p.p.t.– 30,0 m p.p.t.)- filtr właściwy PCV długość 37,0 m (30,0 m p.p.t.– 67,0 m p.p.t.)- rura podfiltrowa PCV długość 3,0 m (67,0 m p.p.t. – 70,0 m p.p.t.)c) w otworze zaprojektowano wykonanie badań:- opis przewiercanych skał,- pobór próbek skał (NU – próbki o naruszonej strukturze i wilgotności – celem ustalenia szczegółowej litologii),- pomiary hydrogeologiczne nawierconego i ustabilizowanego zwierciadła wody w poziomie wodonośnym,- pompowanie oczyszczające trwające do czasu otrzymania całkowicie czystej i klarownej wody. Przyjmuje się, że czas pompowania oczyszczającego wyniesie 24 h.- przeprowadzenie stabilizacji lustra wody w otworze,- zachlorowanie otworu na czas 24 h,- pompowanie pomiarowe na trzech stopniach dynamicznych 1/3Qmax, 2/3Qmax, Qmax,, przy czym jako podstawę do ustalenia wydajności na poszczególnych stopniach należy wykorzystać wyniki pompowania oczyszczającego. Czas pompowania pomiarowego na poszczególnych cyklach ustala się na (12h + 12h + 24h) oraz stabilizację lustra wody,- pobór próbek wód z otworu do badań laboratoryjnych wykonanie laboratoryjnych badań mikrobiologicznych i chemicznych. Badania laboratoryjne wody będą wykonywane pod kątem zdatności do użycia zgodne z zapisami § 3 Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 7 grudnia 2017 r. w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi. (Dz.U., z 2017, poz. 2294) w zakresie parametrów mikrobiologicznych i chemicznych stanowiących potencjalne zagrożenie dla zdrowia ludzkiego lub wykazujących agresywne właściwości korozyjne. Zakres badań mikrobiologicznych będzie zgodny z załącznikiem nr 1 części A, do rozporządzenia, a zakres badań chemicznych będzie zgodny z załącznikiem nr 1 części B, do rozporządzenia.d) Wszelkie roboty geologiczne mają być wykonywane w ramach dozoru geologicznego, którego zapewni Wykonawca.e) Wykonawca zapewni na każdym etapie realizacji zamówienia osoby zdolne do wykonania zamówienia. Prace i roboty geologiczne muszą być dozorowane i kierowane przez osoby posiadające stosowne uprawnienia i kwalifikacje. Roboty wiertnicze muszą prowadzone przez pracowników posiadających stosowne kwalifikacje.f) Wykonawca zobowiązany jest opracować dokumentację geodezyjną otworu, zawierającą współrzędne zgodnie z obowiązującym państwowym układem współrzędnych geodezyjnych "2000", "PUWG 1992", "PUWG 1965" "WGS84" oraz współrzędne wysokościowe. g) Wykonawca dokona zabezpieczenia otworu studziennego. 5. Wykonawca będzie zobowiązany ponadto do:a) Urządzenia i oznakowania terenu budowy i odpowiedniego jego zabezpieczenia i zapewnienia odpowiednich zabezpieczeń bhp,b) Wykonania robót zabezpieczających i odtworzeniowych, zgodnie z projektem,c) Wykonania wszystkich robót towarzyszących, zgodnych z projektem i prawidłową technologią wykonywania robót,d) Wykonania ewentualnych przyłączeń wodociągowych i energetycznych dla potrzeb budowy oraz ponoszenia kosztów zużycia mediów,e) Wykonania niezbędnych badań, prób i pomiarów oraz wszystkich badań, prób i pomiarów na każde polecenie Zamawiającego w celu stwierdzenia prawidłowości wykonanych robót,f) W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia w toku realizacji zadania urządzeń, terenu, obiektów, budowli lub też istniejących sieci uzbrojenia terenu – naprawienia ich i doprowadzenie do stanu pierwotnego,g) Zapewnienia uprawnionego nadzoru i dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy,h) Usuwania na bieżąco z terenu budowy zbędnych materiałów, odpadów i śmieci,i) Zapewnienia kompleksowej obsługi geodezyjnej inwestycji, w tym zarówno wytyczenia, jak również sporządzenia inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej,j) Uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego,k) Wykonania innych prac, niezbędnych dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia.6. Pozostałe warunki zamówienia:1) Należy zachować warunki wynikające z dokumentacji projektowej, decyzji i innych załączników do SWZ lub dokumentacji, 2) Wykonawca jest zobowiązany do stałej współpracy z Zamawiającym w celu prawidłowego i bezkonfliktowego zrealizowania przedsięwzięcia.7. Kryteria stosowane w celu oceny równoważności określono w Rozdziale III pkt 7 SWZ.8. Warunki płatności: Wynagrodzenie ma charakter ryczałtowy i będzie płatne jednorazowo, po zrealizowaniu obu etapów zadania, z zastrzeżeniem, że w przypadku rezygnacji z drugiego etapu prac, Wykonawcy zostanie wypłacone wyłącznie wynagrodzenie wynikające ze zrealizowania pierwszego etapu. Podstawą do wystawienia faktury jest protokół odbioru końcowego robót bez istotnych wad, podpisany przez przedstawiciela ze strony Zamawiającego. Faktura Wykonawcy za wykonane roboty zostanie zapłacona w terminie do 30 dni od daty wpływu do Zamawiającego faktury wraz z załącznikami stanowiącymi podstawę do zapłaty wynagrodzenia, którymi są: protokół odbioru końcowego robót bez istotnych wad oraz oświadczenia podwykonawców i Wykonawcy o całkowitym rozliczeniu finansowym z podwykonawcami i dalszymi podwykonawcami w ramach przedmiotowej inwestycji wraz z dowodami potwierdzającymi zapłatę wymagalnego wynagrodzenia podwykonawcom lub dalszym podwykonawcom biorącym udział w realizacji odebranych robót budowlanych.9. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie udzieli Zamawiającemu gwarancji zgodnie z oświadczeniem zawartym w formularzu ofertowym. Gwarancja stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. Okres rękojmi równy jest okresowi gwarancji. Minimalny wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi 24 miesięcy licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego. Wykonawca może zaproponować dłuższy okres gwarancji, maksymalnie 48 miesięcy, co będzie uwzględnione podczas oceny i badania ofert na zasadach określonych w Rozdziale XXI SWZ. 10. Obowiązek zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy określono w Rozdziale III pkt 10 SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45262220-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu wymienione w art. 112 ust. 2 pkt 4) ustawy Prawo zamówień publicznych, dotyczące zdolności technicznej i zawodowej, tj. wykażą:1) Należyte wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie minimum dwóch otworów studziennych o głębokości co najmniej 50 m każdy.2) Dysponowanie minimum:a) jedną osobą posiadającą stosowne kwalifikacje wynikające z ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. Prawo geologiczne i górnicze w ramach poszukiwania i rozpoznawania wód podziemnych,b) jedną osobą posiadającą stosowne kwalifikacje do wykonywania wierceń techniką udarową lub obrotową o głębokości minimum 100 m.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-03-06

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach