Przetargi.pl
Realizacja robót budowlanych w siedzibie Sądu Rejonowego w Nidzicy

Sąd Okręgowy w Olsztynie ogłasza przetarg

  • Adres: 10-001 Olsztyn, Dąbrowszczaków
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 521 61 66, , fax. 89 521 61 68
  • Data zamieszczenia: 2019-03-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Olsztynie
    Dąbrowszczaków 1
    10-001 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 521 61 66, , fax. 89 521 61 68
    REGON: 32343000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztyn.so.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja robót budowlanych w siedzibie Sądu Rejonowego w Nidzicy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych w siedzibie Sądu Rejonowego w Nidzicy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w dokumentacji projektowej zawartej w załączniku nr 1 do SIWZ. 2. Kwota przeznaczona na realizację przedmiotowego zamówienia wynosi: 349 451,62 zł brutto. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących prac, tj.: a) remont elewacji budynku (tynki, elementy ozdobne, detale architektoniczne) o powierzchni 976,17 m2; b) remont kamiennych cokołów budynku i elementów przy cokołowych o powierzchni 194,96 m2; c) remont muru oporowego o powierzchni 25,30 m2; d) remont schodów zewnętrznych frontowych i tylnych o powierzchni 82,67 m2; e) remont elementów metalowych ( balustrady, kraty ); f) remont wykładzin lastrykowych klatek schodowych o powierzchni 52,24 m2; g) remont posadzek lastrykowych w podcieniach budynku o powierzchni 136,74 m2; h) ułożenie wykładzin dwukolorowych z tarkettu w ciągach komunikacyjnych budynku o powierzchni 261,42 m2; i) odnowienie drzwi do głównej sali rozpraw i wejściowych o powierzchni 28,60 m2; j) remont pomieszczenia nr 01 i 06 w piwnicy o powierzchni 14,58 m2; k) remont podłogi z parkietu, głównej sali rozpraw o powierzchni 114,40 m2. Pełne zestawienie robót znajduje się w przedmiarach robót, które znajdują się w dokumentacji projektowej zawartej w załączniku nr 1 do SIWZ. 4. Informacje dodatkowe dotyczące inwestycji objętej niniejszym postępowaniem: 1) Prace w wewnątrz budynku mogą odbywać się poza godzinami urzędowania sądu (poniedziałek 07.00-18.00/ wtorek-piątek 07.00-15.00) lub w innych godzinach po wcześniejszym uzgodnieniu z użytkownikiem. 2) Zamawiający będzie wymagał codziennego wysprzątania rejonu wykonywanych robót i pozostawienia go w stanie zastanym przed rozpoczęciem prac. 5. Zamawiający w ramach przedmiotowego postępowania, umożliwia zainteresowanym Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej na terenie sądu objętego niniejszym zamówieniem. W związku z powyższym Zamawiający informuje, że udostępni Wykonawcom teren przyszłej inwestycji celem przeprowadzenia wizji lokalnej, w czasie dogodnym dla Wykonawców tj. w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7:30 do 14:00. Wykonawca winien każdorazowo poinformować Zamawiającego o zamiarze dokonania wizji lokalnej z zachowaniem formy pisemnej. Zgłoszenie należy przekazać w formie elektronicznej za pośrednictwem portalu:  https://ezamowienia.ms.gov.pl/, zakładka „Korespondencja”. 6. Wykonawca dla prawidłowego oraz terminowego wypełnienia swych zobowiązań powinien zapewnić doświadczone i wykwalifikowane osoby zdolne do prowadzenia wszelkich powierzonych zadań, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz z postanowieniami stosownych decyzji podejmowanych przez Zamawiającego oraz podmioty/ instytucje zewnętrzne. 7. Wykonawca w ramach realizacji robót budowlanych dostarcza wszystkie niezbędne do wykonania zamówienia materiały, przy czym Zamawiający wymaga, aby były one fabrycznie nowe oraz posiadały stosowne zaświadczenia o jakości lub atesty oraz odpowiadały jakościowym i gatunkowym wymaganiom określonym w opisie przedmiotu zamówienia oraz przedmiarach robót przedstawionych w załączniku nr 1 do SIWZ. 8. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania robót budowlanych z należytą starannością oraz zgodnie z obowiązującymi normami oraz przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji przedmiotowej inwestycji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości, tj.: 5 000,00 zł. (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100 zł). 2. Wykonawca wnosi wadium:  w pieniądzu, w takim przypadku wpłaty należy dokonać za pośrednictwem przelewu z tytułem „Realizacja robót budowlanych w siedzibie Sądu Rejonowego w Nidzicy” na konto: BGK nr 32 1130 1017 0021 1002 4190 0004. Wpłaty wymaganego wadium należy dokonać przed upływem terminu składania ofert.  w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym;  w gwarancjach ubezpieczeniowych;  w gwarancjach bankowych;  w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) 3. W przypadku, gdy wadium wpłacone zostaje w pieniądzu, Wykonawca może przedłożyć w ofercie dowód wpłaty wadium. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 4. W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w formie niepieniężnej, wymaganym jest aby dokument potwierdzający jego ustanowienie był wniesiony w oryginale, w postaci elektronicznej podpisany kwalifikowanym podpisem, wraz z ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w ramach niniejszego warunku nie formułuje szczegółowych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Sporządzony przez Wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, formularz ofertowy. 2. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu rejestrowego, w postaci elektronicznej podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach