Przetargi.pl
Realizacja robót budowlanych w siedzibie Sądu Okręgowego w Olsztynie oraz Sądach Rejonowych w Nidzicy oraz Lidzbarku Warmińskim

Sąd Okręgowy w Olsztynie ogłasza przetarg

  • Adres: 10001 Olsztyn, ul. Dąbrowszczaków
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 521 61 66 , fax. 89 521 61 68
  • Data zamieszczenia: 2018-03-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Olsztynie
    ul. Dąbrowszczaków
    10001 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 521 61 66, fax. 89 521 61 68
    REGON: 32343000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztyn.so.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Sądownicto - Sąd Okręgowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja robót budowlanych w siedzibie Sądu Okręgowego w Olsztynie oraz Sądach Rejonowych w Nidzicy oraz Lidzbarku Warmińskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych w siedzibie Sądu Okręgowego w Olsztynie oraz w Sądzie Rejonowym w Nidzicy i Lidzbarku Warmińskim. Przedmiot zamówienia podzielony został na trzy zadania, w ramach których Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, tj.: Zadanie nr 1: Przedmiot zamówienia, w zakresie części nr 1 obejmuje następujący zakres prac, tj.: (Sąd Okręgowy w Olsztynie, ul. Erwina Kruka 44a, Olsztyn) 1) Odnowienie powłok malarskich na korytarzach i w pokojach biurowych; 2) w ilości 4 869,12 m2; 3) Rozebranie ścianek o grubości 24 cm na otwór drzwiowy w ilości 0,53 m3; 4) Montaż drzwi wewnętrznych w ilości 1 szt.; 5) Zamurowanie ścian o grubości 12 cm w ilości 2,31 m2; 6) Wymiana izolacji poziomej z flizeliny tarasu w ilości 74,61 m2; 7) Wymiana obróbek blacharskich gzymsów w ilości 13,25 m2; 8) Naprawa elewacji w ilości 5,04 m2; 9) Uzupełnienie spoin w schodach zewnętrznych w ilości 21,94 m2; 10) Montaż szczotek pod drzwiami stalowymi w ilości 2,70 m; 11) Malowanie elementów metalowych w ilości 4,76 m2; 12) Uszczelnienie obróbek blacharskich w ilości 2,1 m2; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w załączniku nr 5 do SIWZ. Zadanie nr 2: Przedmiot zamówienia, w zakresie części nr 2 obejmuje następujący zakres prac, tj.: (Sąd Rejonowy w Nidzicy, ul. Kościuszki 15, Nidzica) 1) Odnowienie powłok malarskich korytarzy, klatek schodowych, pokoi biurowych i sali rozpraw I pietra i parteru w ilości 1 932 m2; 2) Naprawa okładziny kamiennej schodów zewnętrznych głównych w ilości 15,20 m; 3) Ułożenie posadzki z płytek gresu w ilości 13,82 m2; 4) Usuniecie zagrzybienia ściany w ilości 11,67 m2; 5) Naprawa parkietu w ilości 5,32 m2; 6) Naprawa odpływów w WC - 2 szt.; 7) Montaż desek zabezpieczających - 12 szt.; 8) Montaż nawiewników okiennych - 10 szt.; 9) Wymiana drzwi wewnętrznych - 39 szt. (opis i zestawienie drzwi zostało zawarte w załączniku do przedmiaru robót) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w załączniku nr 6 do SIWZ. Zadanie nr 3: Przedmiot zamówienia, w zakresie części nr 3 obejmuje następujący zakres prac, tj.: (Sąd Rejonowy w Lidzbarku Warmińskim, ul. Bartoszycka 4A, Lidzbark Warmiński) I Remont pokoi biurowych i sali rozpraw: 1) Ręczne przenoszenie mebli biurowych w pokojach biurowych i salach rozpraw (1000 kg/pomieszczenie) w ilości 24 pom.; 2) Demontaż i ponowny montaż istniejących opraw świetlówkowych z rastrem z tworzyw sztucznych lub metalowym w ilości 78 szt.; 3) Przygotowanie powierzchni do malowania wraz szpachlowaniem drobnych nierówności powierzchni tynku w ilości 1810,88 m2; 4) Gruntowanie powierzchni pod powłoki malarskie w ilości 1824,28 m2; 5) Malowanie farbami emulsyjnymi sufitów 2-krotne w pokojach biurowych i salach rozpraw w ilości 489,36 m2; 6) Malowanie farbą odporną na ścieranie w kolorze jasnym produkowanym seryjnie przez producenta ścian 2-krotne w pokojach biurowych i salach rozpraw w ilości 1334,92 m2; 7) Położenie warstwy wyrównawczej pod wykładzinę płyty OSB gr. 10 mm w ilości 191,72 m2; 8) Wymiana zużytych wykładzin tekstylnych w pokojach biurowych i podestów sali rozpraw w ilości 349,96 m2; Wykładzina o parametrach min.:  wykładzina w rolce;  skład surowcowy: 85%-100% Poliamid;  rodzaj materiału: pętelkowa lub igłowana;  ciężar runa: 450 g/m2;  gęstość: 150 000/m2;  klasa użytkowa: klasa 33 wg EN1307 (intensywne natężenie ruchu);  przeznaczona do pomieszczeń z krzesłami na rolkach: odporna, ciągłe użytkowanie, biura;  odporność ogniowa: Cfl-s1 wg EN13501;  antystatyczna; 9) Wykucie z muru ościeżnic stalowych w pokojach biurowych, salach rozpraw i łazienkach w ilości 38 szt.; 10) Wstawienie ościeżnic drzwi wewnętrznych gr. muru ok. 15 cm w ilości 14 szt.; Ościeżnica: regulowana obejmująca, okleina drewnopodobna w kolorze jak drzwi; 11) Wstawienie ościeżnic drzwi wewnętrznych gr. muru ok. 30 cm w ilości 24 szt.; Ościeżnica: regulowana obejmująca, okleina drewnopodobna w kolorze jak drzwi; 12) Wstawienie drzwi wewnętrznych w pokojach biurowych, salach rozpraw i łazienkach w ilości 30 szt. Drzwi wewnętrzne biurowe, pełne:  szerokość: 80, 90 cm;  wysokość: 200 cm;  okleina: drewnopodobna;  wypełnienie: płyta wiórowa otworowa wzmocniona ramiakiem;  wyposażenie: okucia, klamki ze stali szlachetnej, zamek, wkładka bębenkowa klasy B lub wyższa; 13) Wstawienie drzwi wewnętrznych technicznych Rw=42dB w pokojach biurowych, salach rozpraw w ilości 8 szt.; Drzwi wewnętrzne techniczne biurowe, pełne:  szerokość 80, 90 cm;  wysokość 200 cm;  izolacyjność akustyczna: Rw=42 dB;  okleina: drewnopodobna;  wyposażenie: okucia, klamki ze stali szlachetnej, zamek, wkładka bębenkowa klasy B lub wyższa; 14) Wstawienie listew progowych aluminiowych w miejscach ościeży drzwiowych w pokojach biurowych i salach rozpraw w ilości 28 szt.; 15) Przycięcie i oklejenie krawędzi elementów stolarki z listew przyściennych korytarzy dł. 50 cm w ilości 52 szt.; 16) Naprawa posadzki parkietu w sali rozpraw przez wymianę pojedynczych deszczułek w ilości 3,0 m2; Ogrodzenie i roboty zewnętrzne: 1) Wymiana witryny aluminiowej przeszklonej wejścia głównego do budynku o wymiarach (szer. x wys.) 2,23 x 3,20 m, drzwi jednoskrzydłowe 90 x 200cm w ilości 7,14 m2; Wyposażenie: szyby bezpieczne, antywłamaniowe, okucia, klamki ze stali szlachetnej, zamek, wkładka bębenkowa klasy B lub wyższa, samozamykacz; 2) Malowanie portalu wejściowego do budynku z płyt włókno-cementowych farbą elewacyjną w ilości 44,82 m2; 3) Wymiana balustrady głównej klatki schodowej z poręczami ze stali nierdzewnej lub drewniane wys. 2,00 m (zabezpieczona kratą) w ilości 8,88 mb; 4) Montaż pochwytów klatki schodowej ze stali nierdzewnej lub drewniane w ilości 7,00 m; 5) Wstawienie krat zewnętrznych w ościeżach okien sali rozpraw w ilości 13,23 m2; 6) Ogrodzenie strefy doprowadzającej skazanych do budynku wraz z bramą przesuwną o wys. 2m w ilości 35.10 mb (wg załączonego rysunku); Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w załączniku nr 7 do SIWZ. 2. Zamawiający w ramach przedmiotowego postępowania, w zakresie zadania nr 1, 2, 3 umożliwia zainteresowanym Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej na terenie sądów objętych niniejszym zamówieniem. W związku z powyższym Zamawiający informuje, że udostępni Wykonawcom teren przyszłej budowy celem przeprowadzenia wizji lokalnej, w czasie dogodnym dla Wykonawców tj. w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7:30 do 14:00. Wykonawca winien każdorazowo poinformować Zamawiającego o zamiarze dokonania wizji lokalnej z zachowaniem formy pisemnej. Zgłoszenie należy przekazać na e-mail: oddzial.gospodarczy@olsztyn.so.gov.pl
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Ustala się wadium dla poszczególnych zadań, w wysokości, tj.: Zadanie nr 1 – 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące 00/100 zł); Zadanie nr 2 – 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące 00/100 zł); Zadanie nr 3 – 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące 00/100 zł); 3. Wykonawca wnosi wadium:  w pieniądzu, należy je wpłacić przelewem z dopiskiem: „Realizacja robót budowlanych w siedzibie Sądu Okręgowego w Olsztynie oraz Sądach Rejonowych w Nidzicy oraz Lidzbarku Warmińskim – zadanie nr …”, na konto: BGK nr 32 1130 1017 0021 1002 4190 0004;  w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym;  w gwarancjach ubezpieczeniowych;  w gwarancjach bankowych;  w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z p. zm.) sposób przekazania: przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 4. W przypadku, gdy wadium wpłacone zostaje w pieniądzu, wykonawca może przedłożyć w ofercie dowód wpłaty wadium. 5. W przypadku, gdy wadium wnoszone jest w formach o których mowa szczegółowo w pkt 3, wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia w ofercie dokumentów poświadczających ustanowienie poręczeń lub udzielenia gwarancji.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa w ramach niniejszego warunku szczegółowych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Sporządzony przez Wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, Formularz Oferty. 2. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu rejestrowego – w oryginale lub poświadczone notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach