Przetargi.pl
Realizacja przedsięwzięcia p.n.Działania energooszczędne w budynkach SP ZOZ w Wolsztynie na podstawie Umowy o dofinansowanie w ramach VI konkursu Programu priorytetowego ,System zielonych inwestycji (GIS - Green Investment Scheme). Część 1) Zarządzanie energią w budynkach użyteczności publicznej.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 64-200 Wolsztyn, ul. Wschowska 3
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 68 347 73 00, 347 73 63 , fax. 68 3842590
  • Data zamieszczenia: 2015-04-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Wschowska 3 3
    64-200 Wolsztyn, woj. wielkopolskie
    tel. 68 347 73 00, 347 73 63, fax. 68 3842590
    REGON: 97077342600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozwolsztyn.bip-info.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja przedsięwzięcia p.n.Działania energooszczędne w budynkach SP ZOZ w Wolsztynie na podstawie Umowy o dofinansowanie w ramach VI konkursu Programu priorytetowego ,System zielonych inwestycji (GIS - Green Investment Scheme). Część 1) Zarządzanie energią w budynkach użyteczności publicznej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest realizacja przedsięwzięcia p.n. Działania energooszczędne w budynkach SP ZOZ w Wolsztynie, na podstawie Umowy o dofinansowanie w ramach VI konkursu Programu priorytetowego System zielonych inwestycji (GIS - Green Investment Scheme). Część 1) Zarządzanie energią w budynkach użyteczności publicznej . 2. W dalszej treści SIWZ używana będzie zarówno pełna nazwa zamówienia jak i skrócona tj. przedsięwzięcie inwestycyjne 3.Lokalizacja: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wolsztynie, ul. Wschowska 3; 64-200 Wolsztyn. 4. Szczegółowy zakres prac objętych przetargiem został określony w projekcie wykonawczym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią integralną część niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 5.Przedmiot zamówienia obejmuje realizację przedsięwzięcia inwestycyjnego w branżach: sanitarnej, elektrycznej i budowlanej (ocieplenie budynków). 6. Wszystkie prace wykonywane będą z materiałów dostarczonych przez Wykonawcę na jego koszt i ryzyko, spełniających wymagania narzucone obowiązującymi przepisami prawa budowlanego w zakresie dopuszczenia do obrotu i stosowania, certyfikowanymi, a także zgodnie z załączoną dokumentacją techniczną. 7. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z załączoną do specyfikacji istotnych warunków zamówienia dokumentacją: a w szczególności ze: 1) specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, stanowiącą załącznik nr 2, odpowiednio dla poszczególnych branż: nr 2.1 branża budowlana (docieplenie budynków, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej wraz z wykończeniem i pomalowaniem); nr 2.2 branża sanitarna (wymiana instalacji c.o., c.w.u., z.w.u i kanalizacji), nr 2.3- branża elektryczna (wymiana oświetlenia wewnętrznego na energooszczędne typy LED) do niniejszej SIWZ oraz wytycznymi dotyczącymi BMS, stanowiące załącznik nr 2.4 do SIWZ. 2) z projektem wykonawczym, stanowiącą załącznik nr 3, (odpowiednio dla poszczególnych branż: załączniki nr 3.1 branża budowlana; nr 3.2 branża sanitarna; nr 3.3 branża elektryczna), do niniejszej do SIWZ , 3) z załączonymi przedmiarami robót dla poszczególnych branży, (odpowiednio załączniki nr 4.1 branża budowlana; nr 4.2 branża sanitarna; nr 4.3 branża elektryczna), do niniejszej do SIWZ, przy czym przedmiary stanowią charakter pomocniczy, a szczegółowy zakres zamówienia określony został w dokumentacji wykonawczej. 4) oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz obowiązującymi normami, 5) z należytą starannością oraz zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej. 8. Wszystkie materiały oraz urządzenia użyte do wykonania przedmiotu zamówienia stosowane przez Wykonawcę muszą posiadać stosowne, wymagane przepisami prawa atesty, aprobaty techniczne, spełniać wymagane przepisami normy, posiadać wymagane dopuszczenia do obrotu gospodarczego, a także muszą być dopuszczone do stosowania w placówkach służby zdrowia. Wykonawca przy odbiorze końcowym będzie zobowiązany na każde żądanie dostarczyć wymagane atesty i certyfikaty zgodnie z wymogami prawa budowlanego. 9. Z uwagi na specyfikę pracy Zamawiającego, Zamawiający informuje, że roboty budowlane prowadzone będą w budynkach niepodlegających wyłączeniu z eksploatacji na czas prowadzonych robót budowlanych. Wszystkie prace muszą być prowadzone w taki sposób, aby nie utrudniały funkcjonowania placówki. Należy wziąć pod uwagę ewentualną konieczność wstrzymania robót w przypadku konieczności przeprowadzenia badań na wyraźne żądanie lekarza lub innej uprawnionej osoby. W oferowanej cenie Wykonawca winien uwzględnić ewentualne koszty wynikające z utrudnień związanych z taką sytuacją. 10. Zamawiający w dniu podpisywania Umowy uzgodni z Wykonawcą szczegółowy harmonogram wykonywania robót budowlanych. 11. Kolejność wykonywanych robót należy zawsze uzgodnić z wyznaczoną przez Zamawiającego osobą tj. Inspektorem Nadzoru Inwestorskiego. Wszystkie czynności związane z pracami przy instalacjach z mediami wymagają bezwzględnego zgłoszenia Zamawiającemu i uzyskania jego zgody na dopuszczenie do pracy. 12.Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia wszystkich niezbędnych materiałów i urządzeń do wykonania robót. 13. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do przekazania materiałów pochodzących z demontażu na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego. 14.Wszelkie prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być wykonywane zgodnie z obowiązującymi regulacjami prawnymi, a w szczególności zgodnie z: -Ustawa z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo Budowlane (Jedn. tekst Dz.U. 2013, poz. 1409 z późn.zm.), -Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Jedn. tekst Dz.U. 2013, poz. 1129) -Ustawą z dnia 21 marca 1985r. o drogach publicznych, Jedn. tekst Dz.U. 2015, poz. 460, -Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26.06.2002r. w sprawie Dziennika budowy montażu i rozbiórki tablicy informacyjnej oraz ogłoszenia zawierającego dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia Dz.U. z 2002r.Nr 108, poz. 953 z późniejszymi zmianami, -Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003r. w sprawie bezpieczeństwa pracy i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz.U. z 2003r.Nr 47, poz. 401, -Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia Dz. U. 2003, Nr 120, poz. 1126, -Warunki techniczne wykonania i odbioru robót budowlano-montażowych; Arkady, Warszawa 1997, -Ustawą o wyrobach budowlanych z dnia 16 kwietnia 2004 Dz.U.04.92.881 ze zmianami, -Aktami wskazanymi w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. 15.Zamawiający wymaga udzielenia pisemnej gwarancji na wykonane roboty budowlane na czas nie krótszy niż 60 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru robót bez uwag i zastrzeżeń. Wykonawca wskaże w formularzu ofertowym, na jaki czas została udzielona gwarancja.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 9.1 Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 100.000,00 zł (sto tysięcy złotych 00/100) 9.2 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 9.3 Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Bank oddział: PKO BP SA o/Wolsztyn, Nr rachunku: 04 1020 4144 0000 6102 0060 7234, z adnotacją: wadium na Termomodernizację budynków SP ZOZ, 9.4 Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 9.5 Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9.6 Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 9.7 Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 9.8 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2, pkt 5 lub informacji o tym, ze nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki o której mowa w art. 87 ust.2 pt. 3, co powodowałoby brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9.9 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 9.10 Za datę wniesienia wadium w formie pieniężnej uważa się datę wpływu środków pieniężnych na konto Zamawiającego. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. 9.11 Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej (oryginały) należy zdeponować w Kasie Zamawiającego pok. 4. od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00- 14.30. 9.12 W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: -nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), nazwę beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), nazwę gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, -określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, -kwotę gwarancji, -termin ważności gwarancji, -zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, że zachodzi przewidziana przepisami prawa zamówień publicznych podstawa do zatrzymania wadium przez Zamawiającego tj. wykonawca odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy lub jeżeli Wykonawca: w odpowiedzi na wezwanie nie złożył wymaganych dokumentów, oświadczeń lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzozwolsztyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach