Przetargi.pl
Realizacja Projektu „ Słoneczne Piekary – montaż układów solarnych i fotoogniw w Piekarach Śląskich” – Część 1 - w ramach Działania 4.1 Odnawialne źródła energii Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020.

Prezydent Miasta Piekary Śląskie ogłasza przetarg

  • Adres: 41940 Piekary Śląskie, ul. Bytomska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 323 939 379 , fax. 32 287 22 69
  • Data zamieszczenia: 2018-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Piekary Śląskie
    ul. Bytomska 84
    41940 Piekary Śląskie, woj. śląskie
    tel. 323 939 379, fax. 32 287 22 69
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.piekary.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja Projektu „ Słoneczne Piekary – montaż układów solarnych i fotoogniw w Piekarach Śląskich” – Część 1 - w ramach Działania 4.1 Odnawialne źródła energii Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, dostawa i montaż 31 instalacji kolektorów słonecznych na wytypowanych budynkach jednorodzinnych. W ramach prac projektowych do obowiązków Wykonawcy należy: 1.1. Opracowanie niezbędnych materiałów i elementów, w tym m.in.: a) oceny stanu technicznego stropodachów / dachów budynków oraz elewacji, na których planowane jest posadowienie konstrukcji układów solarnych, b) zinwentaryzowanie stanu istniejącego instalacji budynków, c) przeprowadzenie inwentaryzacji istniejącej instalacji odgromowej w celu określenia jej przydatności na potrzeby przedmiotowego zadania lub zaprojektowanie nowej, d) sporządzenie wszelkich innych opracowań i sprawdzeń niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, lub których potrzeba ujawni się w trakcie prac projektowych i realizacji robót. 1.2. Uzyskanie i przygotowanie dokumentów niezbędnych do otrzymania decyzji, opinii, zgód lub uzgodnień z właściwymi urzędami, instytucjami i podmiotami wraz z uzyskaniem tych decyzji, opinii, zgód lub uzgodnień. 1.3. Opracowanie dokumentacji projektowej w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. Dokumentacja projektowa ma być opracowana w wersji papierowej w co najmniej 3 egzemplarzach (dla Zamawiającego) oraz w wersji cyfrowej w co najmniej 1 egzemplarzu (dla Zamawiającego) na nośnikach elektronicznych: rysunki w formacie typu *.dwg i *.pdf, teksty w formacie typu *.doc i *.pdf lub równoważne. 1.4. Pokrycie opłat za uzgodnienia branżowe oraz wszelkich innych czynności związanych z opracowaniem dokumentacji projektowej w tym uzyskania opinii, zgód i decyzji. 1.5. Nadzór autorski w odniesieniu do opracowanych dokumentacji projektowych na etapie realizacji robót budowlanych. 2. W ramach robót budowlanych do obowiązków Wykonawcy należy: 2.1. Dostawa kompletnych układów solarnych, koniecznego wyposażenia, instalacji, okablowania, konstrukcji, elementów mocujących, wyposażenia pomocniczego, urządzeń, sterowników oraz wszelkich innych elementów zgodnych z dokumentacją projektową, niezbędnych do kompletnego wykonania, ukończenia i uruchomienia instalacji, 2.2. Wykonanie niezbędnych robót budowlanych, adaptacyjnych, naprawczych, instalacyjnych, wykończeniowych, odtworzeniowych, konstrukcyjnych, montażowych (określonych na etapie prac projektowych po przeprowadzeniu inwentaryzacji) towarzyszących montażowi i wykonaniu układów solarnych zgodnych z dokumentacją projektową, niezbędnych do kompletnego wykonania, ukończenia i uruchomienia instalacji, 2.3. Uruchomienie techniczne, rozruch, sprawdzenie, zbadanie, włączenie do instalacji budynków oraz uruchomienie instalacji, 2.4. Przeprowadzenie szkoleń z obsługi i eksploatacji instalacji oraz urządzeń, 2.5. Wykonanie i dostarczenie dokumentacji powykonawczej, 2.6. Przekazanie przedmiotu Umowy do użytku Zamawiającemu, 2.7. Oświadczenie właściciela budynku lub jego umocowanego przedstawiciela o uporządkowaniu placu budowy i przywróceniu go do stanu poprzedniego. Zgodnie z art. 31 ust. 2 i 3 ustawy Prawo zamówień publiczny szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program Funkcjonalno-Użytkowy będący załącznikiem do SIWZ. 3. Oznakowanie każdej inwestycji naklejką zgodnie z zasadami promocji i oznakowania Projektów realizowanych ze środków unijnych. Każde oznakowanie (w formie naklejki) musi zawierać następujące znaki: - znak Funduszy Europejskich (właściwy dla danego programu) - znaku Unii Europejskiej (właściwy dla danego funduszu). - herb województwa lub oficjalne godło promocyjne województwa. Znaki informacyjne powinny być widoczne i czytelne zgodnie z wzorem znajdującym się w „Podręczniku wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji”. 4. Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania biura operacyjnego- koordynującego w Piekarach Śląskich oraz do prowadzenia centrum elektronicznej i telekomunikacyjnej komunikacji z Beneficjentami indywidualnymi, właścicielami budynków prywatnych objętych Projektem oraz instytucjonalnymi (w tym przyjmowanie stron, obsługa telefoniczna, faxu, korespondencji i poczty elektronicznej), w zakresie realizacji technicznej przedmiotu zamówienia. W tym zakresie wymagana jest również bezpośrednia współpraca z Inwestorem Zastępczym. 5. Rozwiązania równoważne. Wskazane ewentualnie w SIWZ i dokumentach technicznych znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje dany produkt są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jedynie jakości i parametrów przedmiotu zamówienia z uwagi na brak innych dostatecznie dokładnych określeń, które pozwalałyby opisać przedmiot zamówienia w tej części w sposób jednoznaczny i wyczerpujący. Jednocześnie opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, zamawiający jest obowiązany wskazać, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. W związku z powyższym Wykonawcy mogą składać oferty równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ – zgodnie z art. 30 ust.5 Ustawy. W związku z tym: 1) Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych – tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w SIWZ, 2) Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w SIWZ, a wskazanych poprzez normy, oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych, 3) Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi, roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności gwarantować realizację robót w zgodzie z dokumentacją techniczną oraz zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45330000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 7 000,00 złotych ( siedem tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej z form wskazanych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez PKO Bank Polski SA: nr 05 1020 2313 0000 3402 0556 3525. 4. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu za moment wniesienia uznaje się moment uznania rachunku Zamawiającego. 5. Potwierdzenie wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dołączyć do oferty. W przypadku złożenia wadium w formie poręczenia lub gwarancji bankowej bądź gwarancji ubezpieczeniowej należy załączyć oryginał dokumentu gwarancyjnego do oferty. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust.1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt.3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1. 2) Oświadczenia, o których mowa w rozdziale 7.1 SIWZ według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 i 3 do SIWZ. 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy ( wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik. 4) Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w rozdziale 6.5.1) i 6.5.4) SIWZ – jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego. 5) Dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach