Zarząd Szkół i Przedszkoli Miejskich ogłasza przetarg
- Adres: 32602 Oświęcim, ul. Królowej Jadwigi
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 338 423 963 , fax. 338 422 505
- Data zamieszczenia: 2018-06-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Szkół i Przedszkoli Miejskich
ul. Królowej Jadwigi
32602 Oświęcim, woj. małopolskie
tel. 338 423 963, fax. 338 422 505
REGON: 7003438400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsipm.eduoswiecim.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Realizacja projektu aranżacji wnętrza korytarza w holu budynku hali sportowej przy Szkole Podstawowej z Oddziałami Sportowymi Nr 8 w Oświęcimiu, ul. Słowackiego 41. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: Aranżację wnętrza korytarza w holu budynku hali sportowej przy Szkole Podstawowej z Oddziałami Sportowymi Nr 8 w Oświęcimiu zgodnie z projektem, stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji. Korytarz o powierzchni ok. 100 m2 jest częścią wnętrza holu hali sportowej. W ramach zamówienia przewiduje się stworzenie ekspozycji trofeów sportowych, zdjęć i pamiątek pokazujących historię oświęcimskiego sportu. Ma to być ekspozycja stała, z możliwością zmiany eksponatów. W przestrzeni korytarza przewiduje się również kącik dla dzieci, w którym mają znaleźć się zabawki związane z tematyką sportową. Projekt obejmuje następujący zakres: - Zakup i montaż szynoprzewodu oraz opraw oświetleniowych do oświetlenia ściany ekspozycyjnej, - Wykonanie i montaż witryn ekspozycyjnych, - Zakup i montaż systemu ekspozycyjnego do wieszania obrazów na ścianie ekspozycyjnej, - Zakup ram ekspozycyjnych w różnych formatach, - Zakup i montaż ekranu, - Wykonanie i montaż napisu na ścianie ekspozycyjnej, - Wykonanie i montaż elementów wyposażenia kącika dla dzieci, - Wykonanie i montaż donic na rośliny, - Zakup sof dwuosobowych, - Wybór i rozmieszczenie eksponatów przekazanych przez oświęcimskie kluby sportowe w przestrzeni ekspozycji (wypełnienie gablot i ramek aluminiowych zatrzaskowych eksponatami i materiałami pamiątkowymi oraz montaż na ścianie ekspozycyjnej). - Wszystkie inne prace i czynności niezbędne do należytego wykonania zamówienia. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa SIWZ i załączona do niej dokumentacja projektowa. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39154000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa ww. warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ), przygotowany na podstawie SIWZ; - stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie – w przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy - zgodnie z rozdz. VI.1. pkt 5) SIWZ; - zobowiązanie, o którym mowa w art. 22a ust. 2 ustawy Pzp, jeżeli wykonawca w celu spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów. - Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup wyposażenia dla poszczególnych pomieszczeń w budynku Instytutu Dziedzictwa Niematerialnego Ludów Karpackich. Pakiet III. Wyposażenie pomieszczeń wystawowych, wyposażenie zewnętrzne.
Dodano: 2023-12-07 - Zaprojektowanie, dostawa z montażem do siedziby Zamawiającego 5 sztuk demontowalnych gablot jednodrzwiowych i 4 sztuki demontowalnych gablot dwudrzwiowych wraz z systemem transportowym (dedykowanymi trwałymi pojemnikami, oraz mobilnymi, demontowalnymi wózkami transportowo-przechowalniczymi na tafle szklane) na potrzeby aranżacji wystaw czasowych
Dodano: 2019-10-02 - Wykonanie projektu i wyprodukowanie zabudowy targowej i regałów mobilnych oraz obsługa targów krajowych i zagranicznych
Dodano: 2018-10-31 - Dostawa wyposażenia i aranżacja na potrzeby wystawiennicze
Dodano: 2018-09-28 - Zakup namiotu wystawowego wraz z nadrukiem
Dodano: 2017-08-29 - Zakup namiotu wystawowego wraz z nadrukiem
Dodano: 2017-08-17 - Zakup namiotu wystawowego wraz z nadrukiem
Dodano: 2017-08-07