Przetargi.pl
Realizacja programu usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest na terenie powiatu pilskiego w 2018 roku

Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile ogłasza przetarg

  • Adres: 64920 Piła, al. Niepodległości
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 672 109 442 , fax. 672 109 332
  • Data zamieszczenia: 2018-04-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile
    al. Niepodległości
    64920 Piła, woj. wielkopolskie
    tel. 672 109 442, fax. 672 109 332
    REGON: 57079948000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.pila.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja programu usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest na terenie powiatu pilskiego w 2018 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: „Realizacja programu usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest na terenie powiatu pilskiego w 2018 roku”, w zakres którego wchodzi: 1) demontaż, zapakowanie, transport i przekazanie wyrobów zawierających azbest na składowisko odpadów posiadające odpowiednie zezwolenie na ich unieszkodliwianie w szacunkowej ilości 265 ton; 2) zapakowanie, transport i przekazanie wyrobów zawierających azbest na składowisko odpadów posiadające odpowiednie zezwolenie na ich unieszkodliwianie w szacunkowej ilości 265 ton. 2. Zamówienie dofinansowane jest z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu. 3. Przedmiot zamówienia będzie realizowany sukcesywnie na podstawie wniosków dotyczących nieruchomości z terenu powiatu pilskiego. 4. Przedmiot zamówienia winien być realizowany na zasadach określonych w powszechnie obowiązujących przepisach prawa m. in. ustawy z dnia 19 czerwca 1997 roku o zakazie stosowania wyrobów zawierających azbest (Dz.U. z 2017 r., poz. 2119 z późn. zm.) wraz z aktami wykonawczymi. 5. Wykonawca winien posiadać aktualny dokument uprawniający do transportu odpadów niebezpiecznych zawierających azbest (pkt 6.6. SIWZ). 6. W celu zapewnienia prawidłowej realizacji zamówienia Wykonawca winien posiadać obowiązującą umowę/promesę umowy, gwarantującą odbiór odpadów zawierających azbest, ze składowiskiem posiadającym zezwolenie na unieszkodliwianie odpadów niebezpiecznych zawierających azbest. Na potwierdzenie prawidłowej realizacji usługi Wykonawca złoży oświadczenie w Załączniku nr 1 do SIWZ (formularz Oferta). 7. Wykonawca, z którym zostanie zawarta umowa, na etapie odbioru przedmiotu zamówienia obowiązany będzie do zważenia zdemontowanych lub składowanych odpadów zawierających azbest, w obecności wnioskodawcy. Waga powinna posiadać aktualne świadectwo legalizacji. 8. W przypadku zamiaru powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca zobowiązany jest wskazać część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom i podać firmy podwykonawców. Zgodnie z art. 25a ust. 5 pkt 2 upzp, Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w punkcie II oświadczenia, o którym mowa w pkt 6.3. SIWZ. 9. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 10. Zamawiający określa wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a upzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia związane z obsługą środków transportu do przewożenia wyrobów zawierających azbest oraz demontażem wyrobów zawierających azbest. Sposób dokumentowania zatrudnienia oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę powyższych wymagań oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określone zostały w Załączniku nr 6 do SIWZ – Wzór umowy. 11. Zamawiający nie określa wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp. 12. Warunki zapłaty: - Wykonawca wystawi fakturę VAT, po wykonaniu usług na kwotę minimum 20 000,00 zł brutto, z wyjątkiem ostatniej faktury VAT, która może być wystawiona na kwotę odpowiadającą wartości wykonywanych prac; - Wykonawca do faktury załącza Protokoły odbioru oraz kopię kart przekazania odpadów na składowisko posiadające zezwolenie na unieszkodliwianie odpadów niebezpiecznych zawierających azbest; - do ostatniej faktury Wykonawca załącza protokół określający całkowitą ilość przekazania do utylizacji wyrobów zawierających azbest. Protokół winien obejmować zestawienie zawierające dane: Imię i Nazwisko/Nazwę wnioskodawcy, dane adresowe oraz ilość usuniętych odpadów niebezpiecznych zawierających azbest; - zapłata wynagrodzenia nastąpi w formie przelewu z rachunku Płatnika.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90512000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz OFERTA – Załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo w przypadku podpisania dokumentów lub poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy. 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (dot. informacji podawanych podczas otwarcia ofert), zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – Załącznik nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach