Przetargi.pl
Realizacja prac związanych z projektem pn: Rewitalizacja Śródmieścia Miasta Biłgoraj

Gmina Miasto Biłgoraj ogłasza przetarg

  • Adres: 23400 Biłgoraj, Plac Wolności
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 846 869 600 , fax. 846 869 665
  • Data zamieszczenia: 2019-01-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Biłgoraj
    Plac Wolności 16
    23400 Biłgoraj, woj. lubelskie
    tel. 846 869 600, fax. 846 869 665
    REGON: 95036902000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://umbilgoraj.bip.lubelskie

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja prac związanych z projektem pn: Rewitalizacja Śródmieścia Miasta Biłgoraj
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem inwestycji jest Realizacja prac związanych z projektem pn: Rewitalizacja Śródmieścia Miasta Biłgoraj. Zamawiający podzielił przedmiotowe postepowanie na dwie części: Część nr 1 1.Przebudowę i zagospodarowanie Placu Wolności w Biłgoraju poprzez stworzenie miejsc wypoczynku i aktywnego spędzania wolnego czasu oraz przywrócenie mu funkcji reprezentacyjnej. Część nr 2 2. Odbudowę zdegradowanego budynku przy ul. Kościuszki 28, z przeznaczeniem na Centrum Usług Społecznych (Dzienny Dom Pomocy Dla Seniorów, Środowiskowy Dom Samopomocy, Inkubator Organizacji Pozarządowych. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ 1 „Przebudowa i zagospodarowanie Placu Wolności w Biłgoraju poprzez stworzenie miejsc wypoczynku i aktywnego spędzania wolnego czasu oraz przywrócenie mu funkcji reprezentacyjnej” realizowane w ramach przedsięwzięcia „ REWITALIZACJA ŚRÓDMIEŚCIA MIASTA BIŁGORAJ”. Przedmiotem zamówienia jest inwestycja polegająca na przebudowie i zagospodarowaniu terenu Placu Wolności w Biłgoraju poprzez stworzenie miejsc wypoczynku i aktywnego spędzania czasu wolnego oraz przywrócenie mu funkcji reprezentacyjnej jako element przedsięwzięcia „ Rewitalizacja śródmieścia miasta Biłgoraj” wraz z budową pawilonu informacji turystycznej z małą gastronomią i toaletą publiczną z zapleczem oraz instalacjami. Zakres opracowania obejmuje Plac Wolności wraz z przyległymi ulicami, fragment ulicy Nadstawnej na odcinku od Placu Wolności do skrzyżowania z ulicą Lubelską oraz fragment ulicy Lubelskiej od skrzyżowania z ulicą Nadstawną do skrzyżowania z ulicą Targową (tylko w zakresie budowy kanalizacji deszczowej). Zamierzenie obejmuje między innymi: - przebudowę układu drogowego, parkingów i chodników otaczających Plac Wolności oraz fragment ulicy Nadstawnej na odcinku pomiędzy Placem Wolności, a ulicą Lubelską, przebudowa nawierzchni placu, wymianę nawierzchni odcinka chodnika przy ul. Kościuszki przylegającego do Placu Wolności (DW858), nową organizację ruchu, - budowę kanalizacji deszczowej w obrębie Placu Wolności, w pasie drogowym ulic otaczających Plac Wolności, na fragmencie ulicy Nadstawnej oraz na fragmencie ulicy Lubelskiej na odcinku od skrzyżowania z ulicą Nadstawną do skrzyżowania z ulicą Targową, - budowę pawilonu informacji turystycznej z małą gastronomią oraz toaletą publiczną wraz kompletnymi instalacjami i wyposażeniem, - budowę pergoli z kurtyną wodną i sceną przeznaczoną na organizację wydarzeń kulturalnych, - budowę placu zabaw dla dzieci, - budowę placu rekreacyjnego dla młodzieży, w tym siłowni zewnętrznej, - budowę placu rekreacyjnego dla seniorów, - przebudowę ścieżek pieszych, - budowę amfiteatru, - budowę fontanny wraz z kompletną technologią, sterowaniem, iluminacją, - dostawa, montaż i wykonanie elementów małej architektury (mury oporowe, ławki, kosze, tarasy, pomosty, wyniesienia, schody, balustrady, tablice ekspozycyjne, zegar słoneczny, mapa dotykowa, włazy, kwietniki, donice, maszty, stojaki na rowery), - przebudowę i budowę oświetlenia ulicznego, terenu, obiektów małej architektury wraz zasilaniem, - budowę monitoringu wraz z kanalizacją teletechniczną, - urządzenie zieleni, - wykonanie instalacji nawadniającej, - budowę przyłączy wod-kan, - budowę przyłączy c.o., - roboty rozbiórkowe: drogowe, elementów małej architektury, budynku toalety publicznej, budynku technicznego, - stałą organizację ruchu, - budowa podziemnego zbiornika na odpady stałe, - inne roboty towarzyszące, - dokonanie niezbędnych uruchomień, rozruchów, pomiarów, badań itd. Szczegółowy zakres opisany w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót, STWiOR, SIWZ. Uwaga! 1. W strefie realizowanej inwestycji znajduje się stanowisko archeologiczne określone jako Biłgoraj st. 4. Wszystkie roboty ziemne będą prowadzone pod stałym nadzorem archeologicznym prowadzonym przez uprawnionego archeologa. Nadzór archeologiczny zapewni Zamawiający. 2. Załączony przedmiar robót należy traktować jako materiał pomocniczy ( pełni rolę informacyjną ułatwiającą sporządzenie oferty). 3. Zamawiający wymaga aby wszystkie elementy konstrukcyjne poszczególnych urządzeń zabawowych i siłowni były wykonane ze stali ocynkowanej ogniowo, malowanej proszkowo. Nie dopuszcza się też stosowania sklejki jako elementów składowych dla tych urządzeń (zamiennie może być np. HDPE). W przypadku opisania w projekcie budowlano-wykonawczym urządzeń o konstrukcji drewnianej i elementów ze sklejki, Wykonawca zastosuje konstrukcje i elementy opisane powyżej. 4. Zamawiający wymaga, aby do budowy przyłączy ciepłowniczych podziemnych Wykonawca stosował rury preizolowane ze szwem ze stali P235GH spełniające wymagania normy PN-EN 10217-2 lub PN-EN 10217-5, oraz wymagania norm: PN-EN253:2005 – Sieci ciepłownicze – System preizolowanych zespolonych rur do wodnych sieci ciepłowniczych układanych bezpośrednio w gruncie. W przypadku opisania w projekcie budowlano-wykonawczym rur ciepłowniczych z innych materiałów i o innych parametrach, Wykonawca zastosuje rury i elementy przyłączy ciepłowniczych opisane powyżej 5. Wszystkie konstrukcje i elementy stalowe ( bariery, pergola, ogrodzenie, konstrukcja rurowa itd.) Zamawiający wymaga, aby to była stal ocynkowana ogniowo malowana proszkowo w podanym przez projektanta kolorze RAL. Dodatkowe informacje: 1. Całość prac wykonać z zachowaniem warunków wykonawstwa i odbioru obowiązujących przy prowadzeniu robót budowlanych oraz przy zachowaniu obowiązujących warunków bezpieczeństwa i higieny pracy. 2. Do budowy wykonawca stosować może wyłącznie materiały spełniające wymogi art.10 ustawy Prawo budowlane z dnia 07.07.1994r z późniejszymi zmianami. 3. Wszystkie materiały powinny posiadać odpowiednie certyfikaty lub oświadczenia producenta. 4. Prace montażowe wykonywać zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP i przeciwpożarowymi. W przypadku wyrządzenia szkód w trakcie realizacji robót z winy wykonawcy, zobowiązany jest on usunąć je na własny koszt. 5. Wszystkie materiały i urządzenia Wykonawca ma obowiązek uzgodnić przed ich zamówieniem z Zamawiającym po uzyskaniu pozytywnej opinii Inspektora Nadzoru. 6. Wszystkie wymagania techniczne określone w dokumentacji technicznej należy traktować jako minimalne. Zamawiający w żaden sposób nie sugeruje Wykonawcy konkretnego dostawcy lub producenta urządzenia lub materiału. 7. Nadmiar gruntu wynikający z bilansu robót ziemnych, wszystkie materiały pochodzące z rozbiórki stanowią własność Zamawiającego. Materiały z rozbiórki Wykonawca przewiezie w miejsce wskazane przez Zamawiającego na odległość do 3 km. 8. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami oraz obowiązującymi normami i normatywami. 9. Przed odbiorem końcowym robót, wykonawca przedstawi Zamawiającemu kompletną dokumentację odbiorową umożliwiającą odebranie komisyjne obiektu i przekazanie go do użytku (należą tu m. innymi: pozwolenie na użytkowanie, opis technologiczny wykonanych robót, atesty i certyfikaty jakości dla wbudowanych materiałów, wyniki testów i pomiarów, inwentaryzację geodezyjną powykonawczą, instrukcje obsługi i konserwacji urządzeń itp.) 10. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie zawiera cechy stosunku pracy określone w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. 10.1 Zamawiający wymaga, aby czynności polegające na faktycznym wykonywaniu robót budowlanych związanych z wykonaniem całego zamówienia o ile nie są (będą) wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę, podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy. 10.2 Rodzaj czynności (niezbędnych do wykonania zamówienia), co do których wykonania zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia: a) Czynności związane z pracami brukarskimi i bitumicznymi. b) Czynności związane z pracami konstrukcyjnymi. c) Czynności związane z pracami przy wykonaniu sieci i instalacji energetycznych i teletechnicznych. d) Czynności związane z pracami przy wykonaniu sieci i instalacji sanitarnych. e) Czynności związane z pracami przy wykonaniu nasadzeń i urządzenia zieleni. 11. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zawarte są we wzorze umowy (Załącznik do SIWZ). 12. Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę w sposób określony w art. 22 § 1 Kodeksu pracy. 13. Dopuszcza się możliwość wykonania robót zamiennych nieskutkujących wykroczeniem poza przedmiot zamówienia, gdy: • nastąpi zmiana sposobu wykonania jakiegoś elementu robót, pod warunkiem że nie zostanie zmieniony zakres ilościowy, a jedynie zmieniana technologia, zastosowane inne materiały lub zmienione miejsce wykonywanych prac, ale w ramach tego samego zadania. • wykonawca zaproponował w ofercie zastosowanie materiałów określonych w dokumentacji, a w trakcie budowy z uzasadnionych względów np. zaprzestanie produkcji, pojawienia się materiałów nowej generacji, technologii, chce użyć innego równoważnego materiału spełniającego warunki określone w specyfikacjach technicznych. • Zamienność powyższa będzie możliwa w przypadku zapewnienia rozwiązań projektowych, materiałów i urządzeń o parametrach, co najmniej takich samych, które stanowiły podstawę wyboru oferty, stosownie do zaistniałych zmian warunków realizacji robót i pod warunkiem nie zwiększania wynagrodzenia. odrębnego postępowania. 15. Nadmiar gruntu wynikający z bilansu robót ziemnych, wszystkie materiały pochodzące z rozbiórki takie jak kostka betonowa, krawężniki, obrzeża, materiał pochodzący z frezowania nawierzchni asfaltowej (destrukt) oraz pozostałe niewymienione wyżej materiały pochodzące z rozbiórki stanowią własność Zamawiającego. Wykonawca uwzględni w ofercie koszt ułożenia na palecie kostki betonowej z rozbiórki (palety dostarczy Zamawiający). Ww. materiały Wykonawca przewiezie w miejsce wskazane przez Zamawiającego na odległość do 3 km. 16. Wszystkie prace przebiegające w pobliżu istniejącego uzbrojenia terenu należy prowadzić ręcznie, pod nadzorem przedstawiciela, wskazanego przez właściciela sieci. Przed rozpoczęciem robót, przebiegających w pobliżu istniejącego uzbrojenia terenu, należy próbnymi przekopami ustalić położenie tych sieci. Przy realizacji zadania Wykonawca powinien respektować wszystkie wymagania określone w warunkach technicznych wydanych przez właścicieli urządzeń infrastruktury, opiniach, uzgodnieniach. 17. Wybrany wykonawca udostępni plac budowy innemu podmiotowi (PGK, PGE, PGNIG, ORANGE, BPEC, ZDP itd.) w celu zrealizowania ewentualnej przebudowy lub budowy przez danego zarządcę elementów sieci uzbrojenia podziemnego, kanału technologicznego lub drogi w obrębie przekazanego placu budowy, a nie objętych przedmiotowym projektem budowlano-wykonawczym i pozwoleniem na budowę: • PGK Sp. z o.o. z siedzibą w Biłgoraju planuje w 2019 r. wykonanie w obrębie Placu Wolności i ul. Lubelskiej przebudowy sieci wodociągowej i renowacji kanałów sanitarnych metodą bez wykopową w oparciu o niezależne zamówienie publiczne ogłoszone przez Spółkę. • BPEC Sp. z o.o. z siedzibą w Biłgoraju planuje w 2019 r. wykonanie w obrębie Placu Wolności budowy odcinka przyłącza ciepłowniczego wysokich parametrów w ramach zadań własnych. • Wykonawcy przebudowy skrzyżowania ul. Nadstawnej z ul. Lubelską (typu rondo) – wyłonionemu wg odrębnego postępowania przetargowego planowanego w latach 2019-2020 przez ZDP Biłgoraj. 18. Drewno tj. pnie, gałęzie, karpiny pozyskane z wycinki drzew i krzewów Wykonawca zutylizuje we własnym zakresie. 19. Wykonawca uwzględni w ofercie koszt: • opracowania projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót w pasie drogowym ulic: Plac Wolności, Nadstawnej, Lubelskiej i Kościuszki wraz z niezbędnymi opiniami i zatwierdzeniem. 20. Wymagane warunki gwarancji na wykonane roboty i wbudowane urządzenia: Okres gwarancji i rękojmi – min. 5 lat od daty odbioru końcowego OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ 2 Zadanie pn. „Odbudowa zdegradowanego budynku przy ul. Kościuszki 28 z przeznaczeniem na Centrum Usług Społecznych (Dzienny Dom Pomocy dla Seniorów, Środowiskowy Dom Samopomocy, Inkubator Organizacji Pozarządowych) jako element przedsięwzięcia „Rewitalizacja Śródmieścia Miasta Biłgoraj” Charakterystyka zadania inwestycyjnego i zakres zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest rozbiórka i odbudowa zdegradowanego budynku przy ul. Kościuszki 28 z przeznaczeniem na Centrum Usług Społecznych (Dzienny Dom Pomocy dla Seniorów, Środowiskowy Dom Samopomocy, Inkubator Organizacji Pozarządowych) w Biłgoraju, przy ul. Tadeusza Kościuszki (działka Nr 35), jako element przedsięwzięcia „Rewitalizacja Śródmieścia Miasta Biłgoraj”. W ramach zadania przewiduje się m.in.: • Rozbiórkę istniejącego budynku i elementów istn. zagospodarowania wraz z utylizacją materiału z rozbiórki budynku. • Budowę nowego budynku wraz z kompletnymi instalacjami: wod-kan, c.o., klimatyzacji, wentylacji, elektryczne, odgromowa, instalacji TV, System CCTV IP, system alarmowy, komputerowa i telefoniczna z serwerownią, sygnalizacji pożaru, przyzywowa, oddymiania klatek schodowych, instalacja PV i windą. • Wykonanie przyłączy do budynku (wodociągowe, kanalizacji sanitarnej, energetyczne, ciepłownicze z sieci miejskiej, teletechniczne -kanalizacja teletechniczna). • Wykonanie chodników, parkingu, opaski wokół budynku, ogrodzenia. • Wykonanie zieleni i nasadzeń. • Dostawa i montaż elementów małej architektury. • Dokonanie niezbędnych uruchomień, rozruchów, pomiarów, badań itd. • Inne roboty towarzyszące. Zestawienie powierzchni: • powierzchnia zabudowy projektowanym budynkiem (Nr1) 374,00 m2 • powierzchnia działki Nr 35 2 361,00 m2 Wskaźniki powierzchniowe i kubaturowe nowego budynku: • Powierzchnia zabudowy - 374,00 m2 • Powierzchnia użytkowa - 859,93 m2 • Powierzchnia całkowita - 1172,10 m2 • Kubatura brutto budynku - 4854,52 m3 • Wysokość budynku do kalenicy - 12,65 m Szczegółowy zakres opisany w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót, STWiOR. Uwaga! 1. Przedmiotowa inwestycja znajduje się działce nr 35 wpisanej do rejestru zabytków województwa lubelskiego pod nr A/876. Wszystkie roboty ziemne będą prowadzone pod stałym nadzorem archeologicznym prowadzonym przez uprawnionego archeologa. Nadzór archeologiczny zapewni Zamawiający. 2. Załączony przedmiar robót należy traktować jako materiał pomocniczy ( pełni rolę informacyjną ułatwiającą sporządzenie oferty). Dodatkowe informacje: 1. Całość prac wykonać z zachowaniem warunków wykonawstwa i odbioru obowiązujących przy prowadzeniu robót budowlanych oraz przy zachowaniu obowiązujących warunków bezpieczeństwa i higieny pracy. Do budowy wykonawca stosować może wyłącznie materiały spełniające wymogi art.10 ustawy Prawo budowlane z dnia 07.07.1994r z późniejszymi zmianami. 2. Wszystkie materiały powinny posiadać odpowiednie certyfikaty lub oświadczenia producenta. 3. Prace montażowe wykonywać zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP i przeciwpożarowymi. W przypadku wyrządzenia szkód w trakcie realizacji robót z winy wykonawcy, zobowiązany jest on usunąć je na własny koszt. 4. Wszystkie materiały i urządzenia Wykonawca ma obowiązek uzgodnić przed ich zamówieniem z Zamawiającym po uzyskaniu pozytywnej opinii Inspektora Nadzoru. 5. Wszystkie wymagania techniczne określone w dokumentacji technicznej należy traktować jako minimalne. Zamawiający w żaden sposób nie sugeruje Wykonawcy konkretnego dostawcy lub producenta urządzenia lub materiału. 6. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami oraz obowiązującymi normami i normatywami. 7. Przed odbiorem końcowym robót, wykonawca przedstawi Zamawiającemu kompletną dokumentację odbiorową umożliwiającą odebranie komisyjne obiektu i przekazanie go do użytku (należą tu m. innymi: pozwolenie na użytkowanie, opracowaną przez Wykonawcę instrukcję bezpieczeństwa pożarowego budynku, opis technologiczny wykonanych robót, atesty i certyfikaty jakości dla wbudowanych materiałów, wyniki testów i pomiarów, inwentaryzację geodezyjną powykonawczą, świadectwo UDT, instrukcje obsługi i konserwacji urządzeń itd.) 8. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie zawiera cechy stosunku pracy określone w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. 8.1 Zamawiający wymaga, aby czynności polegające na faktycznym wykonywaniu robót budowlanych związanych z wykonaniem całego zamówienia o ile nie są (będą) wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę, podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy. 8.2 Rodzaj czynności (niezbędnych do wykonania zamówienia), co do których wykonania zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia: a) Czynności związane z pracami brukarskimi. b) Czynności związane z pracami konstrukcyjnymi. c) Czynności związane z pracami przy wykonaniu sieci i instalacji energetycznych i teletechnicznych. d) Czynności związane z pracami przy wykonaniu sieci i instalacji sanitarnych. e) Czynności związane z pracami murarskimi i dekarskimi. 9. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zawarte są we wzorze umowy (Załącznik do SIWZ). 10. Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę w sposób określony w art. 22 § 1 Kodeksu pracy. 11. Dopuszcza się możliwość wykonania robót zamiennych nieskutkujących wykroczeniem poza przedmiot zamówienia, gdy: • Nastąpi zmiana sposobu wykonania jakiegoś elementu robót, pod warunkiem że nie zostanie zmieniony zakres ilościowy, a jedynie zmieniana technologia, zastosowane inne materiały lub zmienione miejsce wykonywanych prac, ale w ramach tego samego zadania. • Wykonawca zaproponował w ofercie zastosowanie materiałów określonych w dokumentacji, a w trakcie budowy z uzasadnionych względów np. zaprzestanie produkcji, pojawienia się materiałów nowej generacji, technologii, chce użyć innego równoważnego materiału spełniającego warunki określone w specyfikacjach technicznych. • Zamienność powyższa będzie możliwa w przypadku zapewnienia rozwiązań projektowych, materiałów i urządzeń o parametrach, co najmniej takich samych, które stanowiły podstawę wyboru oferty, stosownie do zaistniałych zmian warunków realizacji robót i pod warunkiem nie zwiększania wynagrodzenia. odrębnego postępowania. 13. Nadmiar gruntu wynikający z bilansu robót ziemnych, wszystkie materiały pochodzące z rozbiórki takie jak kostka betonowa, krawężniki, obrzeża, oraz pozostałe niewymienione wyżej materiały pochodzące z rozbiórki stanowią własność Zamawiającego. Wykonawca uwzględni w ofercie koszt ułożenia na palecie kostki betonowej z rozbiórki (palety dostarczy Zamawiający). Ww. materiały Wykonawca przewiezie w miejsce wskazane przez Zamawiającego na odległość do 3 km. 14. Wszystkie prace przebiegające w pobliżu istniejącego uzbrojenia terenu należy prowadzić ręcznie, pod nadzorem przedstawiciela, wskazanego przez właściciela sieci. Przed rozpoczęciem robót, przebiegających w pobliżu istniejącego uzbrojenia terenu, należy próbnymi przekopami ustalić położenie tych sieci. Przy realizacji zadania Wykonawca powinien respektować wszystkie wymagania określone w warunkach technicznych wydanych przez właścicieli urządzeń infrastruktury, opiniach, uzgodnieniach. 15. Wykonawca uzyska wspólnie z Zamawiającym pozwolenie na użytkowanie obiektu zgodnie z obowiązującym prawem. 16. Wykonawca uwzględni w ofercie koszt:  opracowania projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót w pasie drogowym ul. Nadstawnej i ul. Paderewskiego wraz z niezbędnymi uzgodnieniami.  opracowania przed odbiorem końcowym instrukcji bezpieczeństwa pożarowego budynku. 17. Wymagane warunki gwarancji na wykonane roboty i wbudowane urządzenia: Okres gwarancji i rękojmi – min. 5 lat od daty odbioru końcowego UWAGA - dotyczy części 1 zamówienia i części 2 zamówienia: Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia lub innych dokumentach załączonych do niniejszej SIWZ opisano przedmiot zamówienia ze wskazaniem określeń/oznaczeń o których mowa w art. 29 ust 3 i art. 30 ust 1- 3 PZP, należy przyjąć, że wskazaniu takiemu towarzyszy określenie „lub równoważny”, „równoważne opisywanym”. Towary/materiały/urządzenia/rozwiązania równoważne w stosunku do towarów/materiałów/urządzeń/ rozwiązań opisanych w dokumentacji przetargowej za pomocą wskazań określonych w art. 29 ust 3 i art. 30 ust 1-3 ustawy PZP to towary/materiały/urządzenia/rozwiązania o parametrach nie gorszych niż określone w dokumentacji projektowej. Przyjmuje się, że wszelkie towary/materiały/urządzenia rozwiązania opisane w sposób jw., określają minimalne parametry techniczne, jakościowe i użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary/materiały/urządzenia/rozwiązania oferowane, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego; Wykonawca, który powołuje się na towary/materiały/urządzenia/rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest zobowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego poprzez załączenie stosownych dokumentów. Złożone przez Wykonawcę dokumenty będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji projektowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1 Każdy wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: A) złotych Część nr 1 - 300 000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych). B) złotych Część nr 2 - 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych). 2 Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert. 3 Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, przelewem na konto bankowe Zamawiającego, prowadzone w Banku PKO BP O/Biłgoraj, Nr konta bankowego 72 1020 5385 0000 9202 0004 2549 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018r.poz. 110, ze zm.). Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu lub pozostałych formach o których mowa w rozdziale IX pkt 3 SIWZ, musi z nich wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę wykonawcy złożoną w postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na: Część nr 1 Przebudowę i zagospodarowanie Placu Wolności w Biłgoraju poprzez stworzenie miejsc wypoczynku i aktywnego spędzania wolnego czasu oraz przywrócenie mu funkcji reprezentacyjnej. Część nr 2 Odbudowę zdegradowanego budynku przy ul. Kościuszki 28, z przeznaczeniem na Centrum Usług Społecznych (Dzienny Dom Pomocy Dla Seniorów, Środowiskowy Dom Samopomocy, Inkubator Organizacji Pozarządowych) 4 W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż w pieniądzu, wymagane jest dołączenie do oferty dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Dokumenty, o których mowa w punkcie 3 ppkt 2) -5) SIWZ muszą zawierać określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz wszystkie przypadki utraty wadium przez Wykonawcę określone w art.46 ust. 5 PZP. Kserokopię dokumentów potwierdzających wniesienie wadium należy dołączyć do oferty, natomiast oryginał gwarancji/poręczenia należy załączyć do oferty w sposób uniemożliwiający jego zaginięcie, pozwalający jedna na jego zwrot bez dekompletowania oferty. 5 W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 6 Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem pkt 12 7 Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8 Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9 Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesienie wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 10 Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 11 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie , o którym mowa w art. 26 ust 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności o których mowa w art. 25 ust 1 oświadczenia o których mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,(jeżeli dotyczy) 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty 2. Oświadczenia wzór zał. 2 i 3 do SIWZ 3. Pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy 4. Zobowiązanie podmiotu trzeciego jeżeli dotyczy 5. Dowód wniesienia wadium W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert wykonawca zobowiązany jest przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ. Powyższe dokumenty opisano szczegółowo w rozdziale XI SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach