Przetargi.pl
Realizacja operacji pn.: Przebudowa drogi powiatowej nr 2208G Mierzeszyn – Kleszczewo – rozwój i poprawa infrastruktury dróg powiatowych w ramach poddziałania Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i oszczędzanie energii objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 2020 ze środków EFRROW.

Powiat Gdański z siedzibą w Pruszczu Gdańskim reprezentowany przez Zarząd Powiatu Gdańskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 83000 Pruszcz Gdański, ul. Wojska Polskiego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 586 834 999 , fax. 586 834 899
  • Data zamieszczenia: 2017-02-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Gdański z siedzibą w Pruszczu Gdańskim reprezentowany przez Zarząd Powiatu Gdańskiego
    ul. Wojska Polskiego 16
    83000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie
    tel. 586 834 999, fax. 586 834 899
    REGON: 19168640800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja operacji pn.: Przebudowa drogi powiatowej nr 2208G Mierzeszyn – Kleszczewo – rozwój i poprawa infrastruktury dróg powiatowych w ramach poddziałania Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i oszczędzanie energii objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 2020 ze środków EFRROW.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest: Realizacja operacji pn.: Przebudowa drogi powiatowej nr 2208G Mierzeszyn – Kleszczewo – rozwój i poprawa infrastruktury dróg powiatowych w ramach poddziałania Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i oszczędzanie energii objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 2020 ze środków EFRROW. 2.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: -Niezbędne roboty rozbiórkowe; -Wykonanie wykopów i nasypów; -Ustawienie krawężników oraz obrzeży betonowych; -Zagęszczenie podłoża pod konstrukcję jezdni; -Wykonanie warstwy mrozoochronnej z kruszywa stabilizowanego cementem; -Wykonanie podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie; -Wykonanie zjazdów z kostki betonowej; -Wykonanie jezdni z betonu asfaltowego; -Umocnienie powierzchni niezabudowanych humusem oraz obsianie mieszanką traw; -Wykonanie chodnika z kostki betonowej; -Oznakowanie pionowe i poziome; -Inne roboty drogowe i towarzyszące. UWAGA: Zamawiający informuje, iż Wykonawca podczas wyceny przedmiotu zamówienia winien przewidzieć także: - umocnienie skarp płytami ażurowymi gr. 10 cm o powierzchni ok. 1359 m2, - wykonanie prefabrykowanych, żelbetowych murów oporowych o wysokości 305 cm i długości ok. 221 m, - montaż barier wygrodzeniowych typu U-12a na długości do 40 mb oraz - nasadzenie 15 szt. drzew z gatunku lipa drobnolistna, o obwodach pni na wys. 100 cm wynoszących co najmniej 12 cm. Ponadto jeżeli prawidłowa realizacja przedmiotu zamówienia na podstawie dokumentacji projektowej wymagać będzie wykonania zwiększonej niż określona w przedmiarze ilości prac ziemnych tj. wykopów w gruncie kat. I-IV, Wykonawca zobowiązany będzie do ich wykonania. Zamawiający informuje, iż Wykonawca winien wkalkulować oraz wykonać regulację istniejących nawierzchni na wjazdach z posesji prywatnych i dróg wewnętrznych na drogę powiatową oraz nawierzchni na łączeniu przebudowywanego odcinka drogi powiatowej z nawierzchnią na dalszym odcinku drogi. Zamawiający informuje, iż materiał pochodzący z rozbiórki przebudowywanej drogi w ilości i rodzaju wskazanym przez Zamawiającego należy przewieźć, w miejsca wskazane przez Zamawiającego na odległość do 15 km. Zamawiający informuje, iż Wykonawca winien wkalkulować i wykonać niezbędne regulacje elementów instalacji tj. m.in. studzienki kanalizacyjne, wpusty deszczowe, zasuwy wodociągowe itp. zlokalizowane w pasie drogowym. Zamawiający informuje, iż prace budowlane należy prowadzić metodą połówkową przy zachowaniu przejezdności drogi dla okolicznych mieszkańców. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: dokumentacji projektowej, przedmiarze oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (zał. nr 10 do SIWZ). UWAGA: Wykonawca powinien dokonać wizji lokalnej w terenie w celu zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny wartości robót, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do wykonania umowy. 4.Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z zapisami SIWZ i załączoną dokumentacją techniczną, na którą składają się: -Projekt wykonawczy przebudowy drogi; -Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych; -Przedmiar ; 5. Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygadniających te materiały lub urządzenia. 6. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę pracowników wykonujących czynności bezpośrednio związane z: -obsługą maszyn i urządzeń drogowych; -układaniem nawierzchni asfaltowych; -wykonywaniem robót brukarskich; -wykonywaniem montażu urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego; z wyjątkiem osób sprawujących samodzielne funkcje w budownictwie. Powyższy obowiązek dotyczy również podwykonawców. W związku z tym wykonawca zobowiązany jest zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o prace wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o prace ww. osób oraz kontrolowanie tego obowiązku przez Zamawiającego i przewidziane z tego tytułu sankcje określone są w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 30.000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100) najpóźniej w dniu składania ofert przed godz. 11.30 dnia 23.02.2017 r. W przypadku jeżeli do godz. 11:30 dnia 23.02.2017 r. nie wpłynie wymagana kwota wadium na konto Zamawiającego, będzie to oznaczało, że wadium nie zostało wniesione.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach