Gmina Myszków ogłasza przetarg
- Adres: 42-300 Myszków, ul. Kościuszki 26
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. (34) 313 26 82 w. 145 , fax. (34) 313 50 29
- Data zamieszczenia: 2013-11-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Myszków
ul. Kościuszki 26 26
42-300 Myszków, woj. śląskie
tel. (34) 313 26 82 w. 145, fax. (34) 313 50 29
REGON: 15139849700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.miastomyszkow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
REALIZACJA OBOWIĄZKU GMINY W ZAKRESIE OCZYSZCZANIA TERENÓW NALEŻĄCYCH DO GMINY MYSZKÓW - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Rodzaj zamówienia: usługa. 2. Kody CPV dotyczące zamówienia: a) 90.61.10.00 - 3: usługi sprzątania ulic, b) 90.61.20.00 - 0: usługi zamiatania ulic, c) 90.62.00.00 - 9: usługi odśnieżania; d) 90.63.00.00 - 2: usługi usuwania oblodzeń. 3. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pod nazwą: Realizacja obowiązku Gminy w zakresie oczyszczania terenów należących do Gminy Myszków. 4. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Odśnieżanie oraz usuwanie śliskości zimowej na chodnikach opisanych w Wykazie chodników na terenie Gminy Myszków przewidzianych do utrzymania, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ i przystankach komunikacji miejskiej opisanych w Wykazie przystanków komunikacji miejskiej na terenie Gminy Myszków przewidzianych do utrzymania, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ, o powierzchni łącznej 17 313,65 m2 - w sezonie zimowym 2014 - w terminach: od dnia 01.01.2014r. - 30.04.2014r. i 01.12.2014r. - 31.12.2014r. 2) Oczyszczanie chodników opisanych w Wykazie chodników na terenie Gminy Myszków przewidzianych do utrzymania, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, parkingów opisanych w Wykazie parkingów na terenie Gminy Myszków przewidzianych do utrzymania, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ oraz przystanków komunikacji miejskiej opisanych w Wykazie przystanków komunikacji miejskiej na terenie Gminy Myszków przewidzianych do utrzymania, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ, o powierzchni łącznej 29 611,15 m2 - w terminie: 01.05.2014r. - 30.11.2014r. 5. Wymagania Zamawiającego w zakresie wykonania i odbioru przedmiotowej usługi określono w Zasadach wykonania i odbioru usługi w zakresie oczyszczania terenów należących do Gminy Myszków, stanowiących załącznik nr 4 do SIWZ. 6. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom w zakresie wskazanym w swojej ofercie. 7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 8. Zamawiający nie przewiduje: 1) składania ofert częściowych; 2) zawarcia umowy ramowej; 3) ustanowienia dynamicznego systemu zakupów; 4) wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej; 5) rozliczenia w walucie innej niż polski nowy złoty (PLN) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906110003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania Wykonawca w terminie składania ofert, zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5 000,00zł (słownie złotych: pięć tysięcy 00/100). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 PZP, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert na okres co najmniej związania ofertą. 4. W przypadku wniesienia wadium w formie niepieniężnej, zapisy wynikające z dokumentu wadialnego winny umożliwiać Zamawiającemu podjęcie działań określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 5. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Międzypowiatowy Bank Spółdzielczy Nr konta: 58 8279 0000 0123 3757 2001 0004 z dopiskiem na przelewie ZP 271.41.2013 - Oczyszczanie terenów należących do Gminy Myszków. 6. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium, przyjęty zostaje termin uznania ww. kwotą rachunku bankowego Zamawiającego. 7. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w Wydziale Finansowo-Budżetowym - kasa Urzędu Miasta Myszkowa, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. W treści dokumentu ustanawiającego wadium należy podać numer sprawy i tytuł przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 8. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygniętego odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miastomyszkow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- REALIZACJA OBOWIĄZKU GMINY W ZAKRESIE OCZYSZCZANIA TERENÓW NALEŻĄCYCH DO GMINY MYSZKÓW
Dodano: 2016-04-27 - Utrzymanie koszy ulicznych na terenie Chorzowa
Dodano: 2014-02-06 - PALENIE W KOKSIAKACH, ODŚNIEŻANIE CHODNIKÓW I PLACÓW ORAZ AWARYJNY WYWÓZ ŚNIEGU Z MIASTA CHORZOWA
Dodano: 2013-10-08 - Stałe utrzymanie czystości na terenach zieleni w pasach drogowych
Dodano: 2013-02-08 - REALIZACJA OBOWIĄZKU GMINY W ZAKRESIE OCZYSZCZANIA TERENÓW NALEŻĄCYCH DO GMINY MYSZKÓW
Dodano: 2012-12-11 - Sprzątanie nawierzchni ulic, chodników oraz Rynku na terenie miasta Gliwice
Dodano: 2012-02-20 - ZAPOBIEGANIE GROMADZENIU SIĘ ZANIECZYSZCZEŃ I TWORZENIU SIE DZIKICH WYSYPISK W PASIE DROGOWYM DRÓG POWIATOWYCH NA TERENIE POWIATU MIKOŁOWSKIEGO
Dodano: 2012-01-16 - Oczyszczanie chodników i parkingów należących do Gminy Myszków
Dodano: 2011-12-16 - Stałe utrzymanie czystości na terenach zieleni w pasie drogowym
Dodano: 2011-02-22 - Sprzątanie nawierzchni ulic na terenie miasta Gliwice
Dodano: 2011-01-17