Przetargi.pl
Realizacja III etapu inwestycji pn.: Przebudowa ulicy Czarkowskiej w Radostowicach wraz z odwodnieniem, tj. odcinka od km 0+106 do cieku Dokawa o długości około 140,0mb

Gmina Suszec ogłasza przetarg

  • Adres: 43-267 Suszec, ul. Lipowa 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 44993050 , fax. 32 4493051
  • Data zamieszczenia: 2014-02-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Suszec
    ul. Lipowa 1 1
    43-267 Suszec, woj. śląskie
    tel. 32 44993050, fax. 32 4493051
    REGON: 27625834500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: gmina@suszec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja III etapu inwestycji pn.: Przebudowa ulicy Czarkowskiej w Radostowicach wraz z odwodnieniem, tj. odcinka od km 0+106 do cieku Dokawa o długości około 140,0mb
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    ZGODNIE Z PKT. 3 SIWZ: 3. Opis przedmiotu zamówienia: 3.1 Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: Realizacja III etapu inwestycji pn.: Przebudowa ulicy Czarkowskiej w Radostowicach wraz z odwodnieniem, tj. odcinka od km 0+106 do cieku Dokawa o długości około 140,0mb, zwanego dalej zamówieniem, zgodnie z dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. 3.2 Zakres przedmiotu zamówienia: Zamówienie swym zakresem obejmuje wykonanie przebudowy ul. Czarkowskiej w Radostowicach - Etap III na odcinku od km 0+106 do cieku Dokawa o długości około 140,0mb. W zakresie robót należy wykonać m.in.: a) geodezyjne wytyczenie obiektu w terenie, b) roboty związane z zabezpieczeniem ruchu drogowego (czasowe zmiany w istniejącej organizacji ruchu), c) roboty związane z zabezpieczeniem ruchu drogowego (docelowe zmiany w istniejącej organizacji ruchu), d) roboty rozbiórkowe - zgodnie z projektami branżowymi, e) roboty ziemne - zgodnie z projektami branżowymi, f) budowę kanalizacji deszczowej ?400mm o długości około 128mb z separatorem, 3 studniami rewizyjnymi ?1200mm i 4 studzienkami ściekowymi, g) korytowanie pod projektowaną konstrukcję nawierzchni i zjazdów na powierzchni łącznej 818m2, h) wykonanie rowków pod krawężniki, i) wykonanie ławy pod krawężniki, j) ułożenie krawężników o łącznej długości około 282mb, k) ułożenie warstw konstrukcyjnych nawierzchni jezdni na powierzchni 717m2, l) ułożenie warstwy ścieralnej na powierzchni 717m2, ł) plantowanie i humusowanie wraz z obsianiem nasionami traw na powierzchni około 61m2, m) pomiar powykonawczy z naniesieniem na zasoby mapowe, n) uporządkowanie terenu robót. Koszty przygotowania i likwidacji tymczasowej organizacji ruchu, koszty wykonania docelowej organizacji ruchu, a także koszty obsługi geodezyjnej, w tym koszty pomiaru geodezyjnego powykonawczego, niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia, należy skalkulować w cenie ofertowej. 3.3 Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki wykonawcy wymienione w istotnych postanowieniach umowy - stanowiących załącznik nr 2 do SIWZ. Wykonawca jest zobowiązany do ich uważnego przeanalizowania i zapoznania się z zakresem przedmiotu zamówienia. Zaleca się dokonanie wizji w terenie. 3.4 Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych roboty ziemne 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45233320-8 - Fundamentowanie dróg 3.5 Szczegółowy opis zamówienia stanowią: a) formularz przedmiaru robót - zał. 1.A do SIWZ, b) projekt budowlany wraz z projektami wykonawczymi (w tym informacją BIOZ) - zał. nr 9, c) projekt czasowej (na czas prowadzenia robót) organizacji ruchu - zał. nr 10, d) projekt docelowej organizacji ruchu - zał. nr 11, i zwane są w dalszej treści SIWZ dokumentacją projektową, oraz e) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót - zał. nr 12. Uwagi: Dla urządzeń technicznych, materiałów i rozwiązań, które w w/w dokumentacji projektowej lub w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót zostały opisane poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Wykonawcy mogą zaproponować inne urządzenia techniczne, materiały lub rozwiązania, z zachowaniem odpowiednich, równoważnych, tj. nie gorszych niż wskazane w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych, dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności i trwałości całego układu, będącego przedmiotem zamówienia, z zapewnieniem uzyskania przez wykonawcę i na jego koszt wszelkich ewentualnych uzgodnień, w tym w razie potrzeby autora dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Określony w w/w dokumentacji projektowej oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót przedmiot zamówienia, został opisany za pomocą norm, aprobat i specyfikacji technicznych, dla których zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane (w tym m.in. urządzenia techniczne, materiały i rozwiązania) spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Wykazanie równoważności dla proponowanych dostaw, usług lub robót budowlanych (w tym m.in. urządzeń technicznych, materiałów i rozwiązań) spoczywa na Wykonawcy przed lub na etapie złożenia oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: ZAMAWIAJĄCY NIE WYMAGA ZŁOŻENIA WADIUM

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.suszec.iap.pl/pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach