Przetargi.pl
Realizacja ekspozycji stałych w ramach modernizacji i rozbudowy Muzeum Historii Włocławka – zakup systemów wystawienniczych

Muzeum Ziemi Kujawskiej i Dobrzyńskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 87800 Włocławek, ul. Słowackiego
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 542 323 243 , fax. 542 323 625
  • Data zamieszczenia: 2018-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Ziemi Kujawskiej i Dobrzyńskiej
    ul. Słowackiego
    87800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 542 323 243, fax. 542 323 625
    REGON: 28205600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum.wloclawek.pl (bip zakładka zamówienia publiczne).
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samorządowa instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja ekspozycji stałych w ramach modernizacji i rozbudowy Muzeum Historii Włocławka – zakup systemów wystawienniczych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    ROZDZIAŁ III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 1. Przedmiotem zamówienia jest „Realizacja ekspozycji stałych w ramach modernizacji i rozbudowy Muzeum Historii Włocławka – zakup systemów wystawienniczych”. 2. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego, Oś 4. Region przyjazny środowisku, Działanie 4.4 Ochrona i rozwój zasobów kultury. 3. Szczegółowy zestaw elementów zamówienia wraz z danymi nt. funkcji, materiału z jakiego powinny być wykonane, wszelkie dane ilościowe i wymiarowe określa Specyfikacja techniczna stanowiąca załącznik nr 8 do SIWZ oraz rysunki projektowe stanowiące załącznik nr 9 do SIWZ. 4. Przed wykonaniem systemów wystawienniczych, szczególnie elementów zabudowy należy dokonać pomiarów konfrontujących ewentualne odchylenia wymiarowe od tych przedstawionych w rysunkach projektowych i specyfikacji technicznej. 5. Zamówienie obejmuje: dostawę, rozładunek, wniesienie, złożenie i ustawienie oraz montaż systemów wystawienniczych wraz z zamocowaniem zgodnie z rysunkami projektowymi, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego oraz wywóz opakowań. 6. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do Muzeum Historii Włocławka, 87-800 Włocławek ul. Szpichlerna 17-19. 7. Wykonawca oświadcza, że wykona przedmiot zamówienia ze szczególną starannością, właściwą podmiotom profesjonalnym, zgodnie z postanowieniami SIWZ oraz obowiązującymi przepisami prawa. 8. Wykonawca oświadcza, że jest uprawniony do sprzedaży systemów wystawienniczych, będących przedmiotem zamówienia oraz zapewnia, że dostarczony towar odpowiada standardom jakościowym i technicznym wynikającym z jego przeznaczenia. 9. Wykonawca oświadcza, że systemy wystawiennicze stanowiące przedmiot umowy: 1) będą fabrycznie nowe, kompletne, pochodzące z bieżącej produkcji, wysokiej (bezspornie dobrej) jakości, w pierwszym gatunku; wszystkie jego elementy będą przygotowane na intensywną eksploatację i w związku z tym będą wykonane w sposób gwarantujący trwałość, będą posiadały aktualne atesty wytrzymałościowe i certyfikaty lub inne dokumenty, potwierdzające przeznaczenie użytych materiałów do ich produkcji, 2) będą zgodne z Rozporządzeniem Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 2 września 2014 r. w sprawie zabezpieczania zbiorów muzeum przed pożarem, kradzieżą i innym niebezpieczeństwem grożącym ich zniszczeniem lub utratą, tj. bezpieczne gabloty przeznaczone do eksponowania zbiorów muszą posiadać: a) konstrukcję z materiałów zapewniających stabilność; b) możliwość przytwierdzenia do podłoża lub zablokowania utrudniającego zmianę położenia; c) przeszklenie ze szkła o zwiększonej odporności na przebicie i rozbicie minimum w klasie P4A zgodnie z PN-EN 356; d) zamknięcia mające certyfikaty potwierdzające posiadanie jednej z klas odporności na włamanie zgodnie z PN-EN 12209; e) szklane osłony i przegrody zabezpieczające zbiory powinny być wykonane ze szkła bezpiecznego minimum w klasie P2A zgodnie z PN-EN 356 albo tworzyw o parametrach zbliżonych do tych właściwości. 3) spełniają wszystkie parametry i wymagania wyszczególnione przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia określone w SIWZ i załącznikach do SIWZ, posiadają odpowiednią wytrzymałość, gwarantującą bezawaryjną eksploatację, zapewnioną poprzez system wystarczająco mocnych łączeń i właściwą jakość użytych materiałów, 4) są dopuszczone do użytkowania i obrotu na rynku polskim, zgodnie z aktualnie obowiązującymi na terenie RP przepisami i normami, 5) ich nabycie i korzystanie zgodnie z przeznaczeniem nie narusza prawa, w tym również praw osób trzecich. 10. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na swój koszt i własnym transportem do miejsca ich użytkowania. W przypadku gdy będzie przywożony spoza terytorium Unii Europejskiej, Wykonawca odpowiedzialny jest za jego import, w tym odprawę celną. 11. Na etapie realizacji umowy o zamówienie, Zamawiający zastrzega możliwość weryfikacji dostarczanych obiektów. W przypadku stwierdzenia ich niezgodności z wymaganiami Zamawiającego, Zamawiający wstrzyma całą dostawę wraz z nakazem natychmiastowej wymiany na koszt i odpowiedzialność Wykonawcy. 12. W przypadku dostarczenia przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia niezgodnego z ustaleniami, wymogami zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia oraz niezgodnych ze złożoną ofertą, bądź wadliwych, Zamawiający zastrzega sobie prawo odmowy dokonania odbioru oraz zwrotu na koszt Wykonawcy dostarczonych systemów wystawienniczych będących przedmiotem zamówienia, a Wykonawca będzie zobowiązany do ich wymiany na nowe, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. 13. Wykonawca przejmuje na siebie wszelką odpowiedzialność z tytułu roszczeń, z jakimi osoby trzecie mogłyby wystąpić przeciwko Zamawiającemu z tytułu korzystania z należących do osób trzecich praw na dobrach niematerialnych, a w szczególności praw autorskich, patentów, wzorów użytkowych lub znaków towarowych, w odniesieniu do przedmiotu umowy. 14. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody, które powstały w wyniku realizacji przedmiotu zamówienia, wyrządzone przez Wykonawcę jak również przez inne osoby, działające na jego rzecz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39133000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w kwocie netto 6 400,00 zł (słownie: sześć tysięcy czterysta złotych) 1. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości(tekst jednolity Dz. U. z 2016 r., poz. 359 z późn. zm.). f) Kserokopię dowodu przelewu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 2. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: MUZEUM ZIEMI KUJAWSKIEJ I DOBRZYŃSKIEJ WE WŁOCŁAWKU RAIFFEISEN BANK POLSKA SA O/WŁOCLAWEK KONTO NR 80 2340 0009 0830 2480 0000 0034. ze wskazaniem w tytule przelewu: Wadium na zad. „Realizacja ekspozycji stałych w ramach modernizacji i rozbudowy Muzeum Historii Włocławka – zakup systemów wystawienniczych” Nie dopuszcza się wnoszenia wadium w formie pieniężnej do kasy Zamawiającego. 3. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału i załączyć do oferty. 4. Z treści gwarancji musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 5. Wadium w każdej dopuszczalnej formie musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. tj. do dnia 28.05.2018 r. do godz. 10.00 6. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie kwotą wadium zostanie uznany rachunek bankowy Zamawiającego. 7. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 8. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie: a) wszystkim Wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp; b) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający przechowa na rachunku bankowym i zwróci je, wraz z odsetkami, wynikającymi z umowy rachunku bankowego, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 10. Wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy Wykonawca: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 11. Zamawiający zatrzyma wadium także w okolicznościach ujętych w art. 46 ust. 4a ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstąpił od określenia szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz ofertowy warz z formularzem cenowym. 2. Zobowiązanie do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zadania. 3. Wzór umowy, 4. Pełnomocnictwo

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach