Przetargi.pl
Realizacja dostaw i usług związanych z organizacją wystawy Dirlov - Rugenwalde - Darłowo. Miasto nad Bałtykiem

Muzeum Zamek Książąt Pomorskich ogłasza przetarg

  • Adres: 76-150 Darłowo, ul. Zamkowa 4
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-94 3142351 , fax. 0-94 3142351
  • Data zamieszczenia: 2014-01-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Zamek Książąt Pomorskich
    ul. Zamkowa 4 4
    76-150 Darłowo, woj. zachodniopomorskie
    tel. 0-94 3142351, fax. 0-94 3142351
    REGON: 33032734000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: biuro@muzeumdarlowo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja dostaw i usług związanych z organizacją wystawy Dirlov - Rugenwalde - Darłowo. Miasto nad Bałtykiem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    wykonanie wszystkich niezbędnych prac dla stworzenia ekspozycji oraz zakup sprzętów ekspozycyjnych, dostaw, montaży - w zakresie i tematyce określonej w koncepcji i scenariuszu wystawy obejmujące następujące zadania : Zadanie nr II 1. dostawa oraz montaż gablot w ilości 16 szt. Zgodnie z załącznikiem Nr 10. Zadanie nr III 1. dostawa manekinów 16 szt., 2. dostawa strojów dla manekinów - 3 komplety strojów dostojników, 1 komplet ubioru króla Eryka, 5 kompletów ubiory mieszczan, 1 komplet ubiór woja pomorskiego, 1 komplet ubiór Wikinga, 1 komplet ubiór mnicha, 1 komplet ubiór rzemieślnika, 1 komplet ubiór osadnika, 1 komplet plażowy damski. Zgodnie z załącznikami Nr 11 i 12. Zadanie nr IV 1. dostawa replik naczyń drewnianych - łyżek zdobionych10 szt., naczyń klepkowych z oplotem 2 szt., naczyń ośmiokątnych 3 szt., misek półkulistych 3 szt., talerzy owalnych 3 szt. , desek do chleba 3szt., rękojeści do noża krótkiego i długiego x 1 szt., 2. dostawa plakiety płaskorzeźby z ambony w kościele Mariackim w Darłowie. Zgodnie z załącznikami Nr 13, 19. Zadanie nr V 1. dostawa replik naczyń ceramicznych oraz ceramicznych plakiet Święców mis z Gdańska 2 szt., mis ze Starego Drawska 2 szt., miseczki kamionkowej z Kołobrzegu 5 szt., kubka kamionkowego 3 szt., dzbana małego 2 szt., dzbana dużego 2 szt., ceramicznych plakiet z herbami Święców 3 szt., 2. dostawa replik noży z pocz.. XIV w. - nóż długi, nóż krótki, nóż długi z rękojeścią x 1 szt. Zgodnie z załącznikami Nr 14 i 15. Zadanie nr VI 1. dostawa stempla i prowadnicy do wybijania replik monet - szeląg Bogusława XIV x 1 szt. oraz krążków aluminiowych x 5000 szt., 2. dostawa młotka do mennicy do wybijania monet z transportem. Zgodnie z załącznikiem Nr 16 i 17. Zadanie nr VIII 1. dostawa kosza plażowego z wikliny, 2. dostawa 2 koszy wiklinowych - z transportem Zgodnie z załącznikiem Nr 20 i 21. Zadanie nr IX 1. dostawa telewizora z elementami do montażu, komputera z oprogramowaniem, rzutnika multimedialnego z elementami do montażu i zapasową lampą oraz ekranu z elementami do montażu - zgodnie z podanymi parametrami. Zgodnie z załącznikiem Nr 23. Zadanie nr X 1. dostawa kiosku multimedialnego -infokiosku wewnętrznego z transportem - zgodnie z podanymi parametrami. Zgodnie z załącznikiem Nr 24. Zadanie nr XI 1. aranżacja ścian budynku w konstrukcji ryglowej do montażu wewnątrz sali wystawowej. Zgodnie z załącznikiem Nr 22. Zadanie nr XII 1. dostawa materiałów graficznych do prezentacji na wystawie - wydruków na płótnie 45m? i materiale banerowym 60m2, 2. dostawa wydruku planu miasta na folii z laminatem podłogowym 2,25m2, 3. druk katalogu -2000 szt. 4. druk banerów reklamowych 24m2, 5. druk zaproszeń na otwarcie wystawy - 300 szt. 6. druk ulotek -format A6 - 15000 szt., plakatów format A3 - 500 szt., A2 - 500 szt. Zgodnie z załącznikiem Nr 25,26,29,31,32,33. Zadanie nr XV 1. dostawa wykładziny z nadrukiem bruku szer.1,35 -1,40 m dł. 43 mb, 2. dostawa wykładziny uzupełniającej - czarna szer. 1 m, długość -70 m, 3. dostawa wykładziny uzupełniającej - czarna szer. 1 m, długość 120 m, 4. dostawa materiałów - styroduru na makietę bastionu 1m?. Zgodnie z załącznikiem Nr 35, 36 i 34. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje również uruchomienie systemów multimedialnych, wdrożeń oprogramowania systemów, przeprowadzenie szkoleń pracowników Muzeum w zakresie obsługi zainstalowanych urządzeń, sprzętów i systemów. 3. Dostawa i montaż będą odbywały się sukcesywnie zgodnie z ustaleniami, między Zamawiającym a Wykonawcą, po podpisaniu umowy. Wykonane systemy - multimedialny, wyposażenia wystawienniczego oraz oświetlenia będą zsynchronizowane tworząc funkcjonalną całość. 4. Zamawiający w ramach zadania wymaga dostawy oryginalnych, fabrycznie nowego, nieużywanego , nieuszkodzonego i oryginalnie zapakowanego wyposażenia spełniającego wszystkie wymogi odpowiednich norm europejskich i posiadającego oznaczenie CE. 5. Szczegółowe, minimalne wymagania funkcjonalno - techniczne poszczególnych elementów zamówienia oraz opisy, projekty niezbędne do wykonania zamówienia znajdują się w załącznikach zgodnie z wykazem. 6. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu w dniu odbioru przedmiotu umowy, karty gwarancyjne, instrukcje obsługi, atesty, aprobaty techniczne wraz z dokumentacją powykonawczą w języku polskim. 7. Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli minimalnej 36 -miesięcznej gwarancji na całość przedmiotu zamówienia, liczonej od daty podpisania końcowego protokołu zdawczo - odbiorczego. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia pełnej funkcjonalności całości przedmiotu zamówienia poprzez bezpłatne usuwanie usterek w zakresie udzielonej przez siebie gwarancji. 8. Termin gwarancji ulega przedłużeniu w przypadku zgłoszenia reklamacji, o okres zaczynający się datą zgłoszenia jej na piśmie, a zakończy dniem odbioru przez Zamawiającego przedmiotu wolnego od wad i usterek. 9. Maksymalny termin realizacji usług serwisowych wynosi 24 godziny przez okres udzielonej gwarancji. Przez termin realizacji usług serwisowych Zamawiający rozumie czas, w jakim Wykonawca jest zobowiązany usunąć zgłoszone usterki lub dostarczyć urządzenia zamienne. 10. Wykonawca jest zobowiązany do świadczenia przeglądu gwarancyjnego minimum dwa razy w roku w okresie gwarancji - w ramach zamówienia i w ramach wynagrodzenia ofertowego. 11. Wszystkie nazwy własne należy traktować jako te lub równoważne. Podane parametry techniczne urządzeń są parametrami minimalnymi. Dostarczone urządzenia nie mogą mieć parametrów gorszych niż opisane. Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego, innego niż podany przez Zamawiającego pod warunkiem, iż oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. Zgodnie z art. 34 ust. 5 ustawy Pzp na Wykonawcy leży obowiązek wykazania, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 12. Niniejsze zamówienie dotyczy obiektu wpisanego do rejestru zabytków i podlega ochronie konserwatorskiej. 13. Realizacja przedmiotu zamówienia przebiegać będzie, na każdym etapie pod nadzorem merytorycznym osoby wyznaczonej przez Zamawiającego 14. Dostawa przedmiotu zamówienia na koszt i ryzyko Wykonawcy odbędzie się w terminie i godzinach wcześniej uzgodnionych z Zamawiającym. 15. Przed sporządzeniem oferty, Wykonawca winien zdobyć wszelkie informacje, które mogą mieć wpływ na przygotowanie oferty. Wszystkie elementy wchodzące w zakres zadania, które były do przewidzenia na etapie przygotowania oferty, a nie zostały zgłoszone Zamawiającemu nie będą wchodziły w zakres robót dodatkowych i będą musiały być wykonane na koszt Wykonawcy w ramach niniejszego zamówienia. 16. Wykonawca zobowiązuje się w ramach kwoty zadeklarowanej w ofercie do wykonania pełnego zakresu rzeczowego będącego przedmiotem Umowy zgodnie z SIWZ, szczegółową wyceną ofertową, obowiązującymi normami i przepisami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391540006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zadanie nr II - 650,00 zł 2. Zadanie nr III - 1500,00 zł 3. Zadanie nr IV - 50,00 zł 4. Zadanie nr V - 50,00 zł 5. Zadanie nr VI - 100,00 zł 6. Zadanie nr VIII - 50,00 zł 7. Zadanie nr IX - 250,00 zł 8. Zadanie nr X - 150,00 zł 9. Zadanie nr XI - 800,00 zł 10. Zadanie nr XII - 400,00 zł 11. Zadanie nr XV - 500,00 zł 18.1. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 18.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Przedsiębiorczości ( Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 18.3. Wadium należy wpłacić na rachunek Zamawiającego. 76 8566 0003 0100 0390 2000 0132

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeumdarlowo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach