Przetargi.pl
„Realizacja badań marketingowych w podziale na 2 części”

Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN ogłasza przetarg

  • Adres: 00-157 Warszawa, Anielewicza 6
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-04-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN
    Anielewicza 6
    00-157 Warszawa, woj. mazowieckie
    REGON: 140313762
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://polin.pl/pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Realizacja badań marketingowych w podziale na 2 części”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie realizacji badań marketingowych świadczonych na rzecz Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN Postępowanie zostało podzielone na 2 części, przy czym:Część 1 zamówienia – Badania ilościowe:a) Badania świadomości społecznej Akcji Żonkile oraz rozpoznawalności organizatora Akcji;b) Badania satysfakcji zwiedzających wystawę stałą „1000 lat historii Żydów polskich”;2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: W zakresie części 1 zamówienia – maksymalnie 40 dni od dnia podpisania umowy, z tym, że:a) badania świadomości społecznej Akcji Żonkile oraz rozpoznawalności organizatora Akcji - nie później niż 25 dni roboczych od dnia zawarcia umowy; b) badania satysfakcji zwiedzających wystawę stałą „1000 lat historii Żydów polskich” - nie później niż 40 dni roboczych od dnia zawarcia umowy.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz opis sposobu wykonania zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (dalej: „OPZ”), stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie realizacji badań marketingowych świadczonych na rzecz Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN Postępowanie zostało podzielone na 2 części, przy czym:Część 2 zamówienia - Badania jakościowe:a) Badanie odbioru programu towarzyszącego wystawie czasowej „Wokół nas morze ognia”;b) Badanie doświadczenia wśród zwiedzających wystawę stałą „1000 lat historii Żydów polskich”;c) Badanie ewaluacyjne oferty przewodnickiej.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz opis sposobu wykonania zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (dalej: „OPZ”), stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79310000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej;Wykonawca spełnia warunek jeśli udowodni, że:- W zakresie części 1 zamówienia:1) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że od co najmniej 3 lat dysponuje własnym badawczym panelem internetowym, przy czym Zamawiający uzna warunek za spełniony także, jeżeli wykonawca wykaże, iż jest właścicielem lub współwłaścicielem badawczego panelu internetowego.2) W zakresie doświadczenia – posiada niezbędne doświadczenie umożlwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości, tj. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych – wykonuje) należycie co najmniej 1 usługę polegającą na przeprowadzeniu badania satysfakcji techniką CAPI lub CAWI o wartości łącznej nie mniejszej niż 60 000 PLN brutto (sześćdziesiąt tysięcy złotych), przy czym elementem badania i zadaniem Wykonawcy było przygotowanie rekomendacji.Ww. wykonane lub wykonywane usługi muszą być potwierdzone dowodami określającymi, czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie; przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.W zakresie części 2 zamówienia:Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że skieruje do realizacji zamówienia osobę umożliwiającą realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości, tj. Kierownika Projektu, który będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia i będzie posiadać odpowiednie doświadczenie, tj. co najmniej:1) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, osoba ta wykonywała usługę polegającą na przeprowadzeniu badania doświadczenia metodą jakościową o wartości łącznej nie mniejszej niż 70 000 PLN brutto (siedemdziesiąt tysięcy złotych), przy czym elementem badania i zadaniem Kierownika Projektu było przygotowanie rekomendacji. Wykonawca przedstawi referencje wystawione przez odbiorcę wyżej opisanego badania2) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert osoba ta pełniła funkcję kierownika projektu co najmniej jednego badania jakościowego, którego celem było wypracowanie rekomendacji dotyczących komunikacji usługi. Wykonawca przedstawi referencje wystawione przez odbiorcę wyżej opisanego badania
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-05-02

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach