Przetargi.pl
Realizacja 2 zadań remontowych w Szkole Podstawowej nr 115 przy ul. Okrężnej 80 w Warszawie: 1) Remont instalacji grzewczej, ciepłej i zimnej wody wraz z węzłem cieplnym oraz remont instalacji kanalizacyjnej, instalacji elektrycznej wraz z wymianą oświetlenia; 2) Remont szatni wraz z izolacją fundamentów budynku.

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Mokotów ogłasza przetarg

  • Adres: 02-517 Warszawa, Rakowiecka
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 225651560, , fax. 225651560
  • Data zamieszczenia: 2018-05-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Mokotów
    Rakowiecka 25/27
    02-517 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 225651560, , fax. 225651560
    REGON: 015259663
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mokotow.waw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja 2 zadań remontowych w Szkole Podstawowej nr 115 przy ul. Okrężnej 80 w Warszawie: 1) Remont instalacji grzewczej, ciepłej i zimnej wody wraz z węzłem cieplnym oraz remont instalacji kanalizacyjnej, instalacji elektrycznej wraz z wymianą oświetlenia; 2) Remont szatni wraz z izolacją fundamentów budynku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres remontu instalacji grzewczej, ciepłej i zimnej wody wraz z węzłem ciepłowniczym oraz remontu instalacji kanalizacyjnej, instalacji elektrycznej wraz z wymianą oświetlenia w Szkole Podstawowej nr 115 przy ul. Okrężnej 80 w Warszawie i obejmuje: 1.demontaż instalacji grzewczej wraz z grzejnikami oraz montaż nowej (rozliczenie finansowe ze szkołą za sprzedany złom stalowy i żeliwny), 2.demontaż instalacji kanalizacji oraz montaż nowej w tym montaż separatora tłuszczu i instalacji tłuszczowej, wykonanie zewnętrznej instalacji do studni przy ogrodzeniu. 3.demontaż instalacji wody użytkowej oraz montaż nowej (cw, ccw i zw) w tym instalację zewnętrzną do studni wodomierzowej, 4.demontaż węzła ciepłowniczego oraz montaż nowego wraz ze zleceniem odpłatnego nadzoru do Veolia Warszawa S.A., 5.badanie, regulacja i uruchomienie instalacji sanitarnych w tym równoważenie instalacji c.o., 6.demontaż istniejących instalacji: oświetleniowej, gniazd 230V i 400V, komputerowej i elektrycznej węzła ciepłowniczego, 7.wymiana elektrycznej rozdzielni głównej, 8.wymiana elektrycznych tablic lokalnych, 9.wymiana WLZ-ów, 10.wykonanie instalacji Przeciwpożarowego Wyłącznika Prądu, 11.wykonanie instalacji oświetlenia podstawowego i awaryjnego ewakuacyjnego, 12.wykonanie instalacji gniazd 230V i 400V, 13.wykonanie instalacji połączeń wyrównawczych, 14.wykonanie instalacji elektrycznej węzła ciepłowniczego, 15.wykonanie instalacji komputerowej, 16.badania i pomiary instalacji elektrycznych i teleinformatycznej, 17.wykonanie robót budowlanych, poinstalacyjnych w zakresie remontu łazienek wraz z wyposażeniem, 18.wewnętrzne malowanie obiektu wraz z lamperią wykonaną z wykładziny ściennej w klasie EI15. Zakres remontu szatni wraz z izolacją fundamentów budynku Szkoły Podstawowej nr 115 i obejmuje: 1.wykonanie hydroizolacji i ocieplenia ścian fundamentowych, 2.wykonanie opaski wokół budynku, 3.wykonanie trawnika, 4.wykonanie remontu ścian i sufitów szatni, 5.montaż stolarki drzwiowej i ścianek przeszklonych aluminiowych, 6.roboty malarskie, 7.dostawa i montaż szafek i ławek.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45332000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 6.800,00 zł (sześć tysięcy osiemset złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 Ustawy (wzór druku załącznik nr 2 do SIWZ). W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy wykonawca. 2. Oświadczenie wykonawcy dotyczące podstaw wykluczenia wymienionych w art. 24 ust.1 pkt 13-14, 16-20 Ustawy (wzór druku załącznik nr 3 do SIWZ) W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy wykonawca. 3. Oświadczenie wykonawcy dotyczące podmiotu, na którego zasoby powołuje się wykonawca (wzór druku załącznik nr 4 do SIWZ). 4. Oświadczenie wykonawcy potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu (wzór druku załącznik nr 5 do SIWZ). W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie podpisuje pełnomocnik. 5. W przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, celem udowodnienia, że będzie dysponował niezbędnym zasobem tych podmiotów w szczególności składa pisemne zobowiązanie tych podmiotów, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wykonawca składa zobowiązanie w formie oryginału (wzór druku załącznik nr 6 do SIWZ). Zamawiający wymaga aby składany dokument w szczególności zawierał informacje dotyczące w szczególności: zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposobu wykorzystania zasobu innego podmiotu przez wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia, zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą (podwykonawstwo). 6. Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (wzór druku załącznik nr 7 do SIWZ). 7. Pełnomocnictwo (o ile dotyczy). 8. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (o której mowa w ustawie z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2017, poz. 229 ze zm.) z innymi wykonawcami biorącymi udział w postępowaniu - wykonawca składa, bez wezwania, w terminie trzech dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust.5 Ustawy (wzór druku załącznik nr 8 do SIWZ). W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie oświadczenie musi złożyć każdy wykonawca.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach