Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie ogłasza przetarg
- Adres: 20-262 Lublin, Bohdana Dobrzańskiego 3
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2024-02-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie
Bohdana Dobrzańskiego 3
20-262 Lublin, woj. lubelskie
REGON: 431019170 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.bip.lubelskie.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
RDW w Lublinie z/s w Bychawie: Wykonanie przeglądów podstawowych (rocznych) 33 szt. obiektów mostowych na sieci dróg woj. administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Lublinie z/s w Bychawie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przeglądy winny spełniać wymagania okresowych kontroli, określone w art. 62 ust. 1, pkt. 1 i ust. 1a ustawy z roku 1994 „Prawo budowlane (Dz. U z 2020 r. poz. 1333) celem sprawdzenia stanu technicznego elementów budowli narażonych na szkodliwe wpływy warunków atmosferycznych i niszczące działania czynników występujących podczas użytkowania obiektu.2. Przeglądy należy opracować w ilości 2 egz. (na każdy obiekt osobno) oraz w wersji na nośniku CD wg wzoru 1A i 1B „Instrukcji przeprowadzania przeglądów drogowych obiektów inżynierskich”.3. Protokoły z przeglądów należy sporządzić zgodnie z:- „Instrukcją przeprowadzania przeglądów drogowych obiektów inżynierskich” stanowiących załącznik do Zarządzenia Nr 35 Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad z dnia 28 września 2020 roku,- „Zasadami stosowania skali ocen punktowych stanu technicznego i przydatności do użytkowania, estetyki drogowych obiektów inżynierskich i ich otoczenia, część I, - obiekty mostowe, stanowiącym załącznik do Zarządzenia Nr 1 Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad z dnia 30 stycznia 2019 r.”4. Zawartość protokołu: - strona tytułowa zawierająca nazwę Zarządu Drogi, nazwę obiektu, JNI, nr drogi i kilometraż, fotografię ogólną obiektu,- protokół z uzupełnioną częścią dotyczącą proponowanych Decyzji / Wniosków,- wykaz potrzeb do planu bieżącego utrzymania i remontów. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71250000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności technicznej lub zawodowej2. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek:1) Doświadczenia Wykonawcy:jeżeli wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum 1 usługę polegającą na wykonaniu przeglądów rozszerzonych, szczegółowych lub podstawowych obiektów mostowych wykonaną należycie.2) Kwalifikacji zawodowych osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia:Dysponowanie co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności mostowej lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.3. Zamawiający może, oceniając zdolność techniczną lub zawodową, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, wszczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia na każdym etapie postępowania (art. 116 ust. 2 ustawy Pzp).4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazując warunek udziału w postępowaniu mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-03-05
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja boiska przy ul. Spółdzielczej w Kraśniku”
Dodano: 2022-09-01 - Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na rozbudowę istniejącego budynku Ochotniczej Straży Pożarnej o część garażowo-magazynową wraz z zagospodarowaniem terenu, na działce o nr ewidencyjnym nr 417, obręb geodezyjny: Piaski, m. Kraśnik
Dodano: 2021-01-11 - Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na budowę budynku hali sportowej przy ZPO Nr 1 w Kraśniku.
Dodano: 2020-08-21 - Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowych dla zadań inwestycyjnych na terenie Miasta Kraśnik
Dodano: 2020-07-20 - Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowych dla zadań inwestycyjnych na terenie Miasta Kraśnik.
Dodano: 2020-05-27 - Opracowanie dokumentacji do zmiany pozwolenia na budowę dla zadania pn. „Przebudowa ronda im. Żołnierzy Wyklętych w Kraśniku”
Dodano: 2020-05-19 - Opracowanie dokumentacji do zmiany pozwolenia na budowę dla zadania pn. „Przebudowa ronda im. Żołnierzy Wyklętych w Kraśniku”
Dodano: 2020-05-08 - Opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej dla zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja ul. Reja i ul. Przechodniej w Kraśniku”.
Dodano: 2020-04-29 - Opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej na przebudowę części budynku położonego w Kraśniku przy ul. Sikorskiego 22 na działkach ew. nr 100/19 obręb „Północ” w celu „Utworzenia Klubu Senior+”
Dodano: 2020-04-14 - Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania inwestycyjnego pn. ,,Przebudowa ciągu spacerowego wraz ze schodami wzdłuż budynku przy ul. Urzędowskiej 36” w Kraśniku
Dodano: 2020-04-02