Przetargi.pl
RDW w Chełmie. Usługi sprzątania pomieszczeń biurowych w 2021 r.

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Chełmie ogłasza przetarg

  • Adres: 22-100 Chełm, ul. Lwowska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 825 603 123 , fax. 825 603 123
  • Data zamieszczenia: 2021-02-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Chełmie
    ul. Lwowska 24
    22-100 Chełm, woj. lubelskie
    tel. 825 603 123, fax. 825 603 123
    REGON: 16771100000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.bip.lubelskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: samorządowa jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    RDW w Chełmie. Usługi sprzątania pomieszczeń biurowych w 2021 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres usług obejmuje: 1. Sprzątanie pomieszczeń biurowych obejmuje następująco a. pomieszczenia: - pomieszczenia biurowe o powierzchni – 186,00 m2, - ciąg komunikacyjny o powierzchni – 29,00 m2, - toalety o powierzchni – 5,00 m2, b. rodzaj podłoża: - panele podłogowe – 160,00 m2, - wykładzina dywanowa –55,00 m2, - terakota – 5,00 m2 c. okna drewniane o powierzchni całkowitej 25,2 m2. Czynności do wykonania w ramach zamówienia: a) Odkurzanie wykładzin dywanowych odkurzaczem udostępnionym przez Zamawiającego – codziennie b) Wycieranie na mokro i nabłyszczanie powierzchni wykonanych z terakoty i paneli podłogowych – codziennie, c) Wynoszenie śmieci, zakładanie w koszach na śmieci nowych worków – codziennie, d) Mycie i dezynfekcja toalet – codziennie, e) Wycieranie kurzu z biurek,parapetów, szafek, półek itp. Powierzchni – codziennie, f) Mycie okien (wewnątrz i na zewnątrz) w terminie uzgodnionym z Zamawiającym – dwa razy w roku. Wymagania: a) Wykonawca zobowiązuje się wykonać usługi starannie, własnym sprzętem, używając środków czystości dobrej jakości. b) Wszelkie środki czystości (płyny, pasty, szczotki, ścierki, worki do odkurzacza, worki na śmieci, itp.) Wykonawca zapewni we własnym zakresie i na własny koszt. c) Wykonawca zobowiązuje się do oszczędnego zużywania energii elektrycznej i wody niezbędnej do wykonania prac, o których mowa w umowie. d)Wykonawca otrzyma klucze do pomieszczeń biurowych w sekcji Administracyjnej (za pokwitowaniem) i będzie miał obowiązek po zakończeniu sprzątania pozamykać wszystkie okna, pomieszczenia, drzwi wejściowe do RDW w Chełmie. e) Czynności związane ze sprzątaniem będą wykonywane we wszystkie dni robocze zgodnie z regulaminem Zamawiającego w godz. 15.00 do 19.00. f) Zamawiający udostępni Wykonawcy pomieszczenie na przechowywanie środków czystości, sprzętu oraz odzieży roboczej. g)Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania tajemnicy służbowej, nie przeglądania dokumentów oraz nie włączania komputerów znajdujących się w pomieszczeniach biurowych. h) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wynikłe z jego winy ustalone protokołem przez strony umowy. 4. Usługi zostaną wykonane zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia w sposób gwarantujący należytą jakość. 5.Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6ustawy Pzp. 6. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę wszystkich osób/osoby wykonujących czynności w trakcie realizacji niniejszego zamówienia w zakresie sprzątania i utrzymania czystości w zakresie czynności objętych przedmiotem zamówienia (określonych w pkt. III.2.2. SIWZ.) 7. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy). Za rozwiązanie równoważne uznana będzie oferta na wykonanie usług przy wykorzystaniu technologii i sprzętu innego niż określone w OPZ, pod warunkiem że ich parametry będą nie gorsze niż określone przez Zamawiającego. Termin wykonania zamówienia ustala się od dnia 01 stycznia 2021 r. do dnia 31 grudnia2021 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90919200-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach