Przetargi.pl
Publikacja ogłoszeń Urzędu Miejskiego Wrocławia w prasie codziennej o zasięgu ogólnopolskim

Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia ogłasza przetarg

  • Adres: 50-141 Wrocław, pl. Nowy Targ 1-8
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 7779230, 7779231 , fax. 71 7779229
  • Data zamieszczenia: 2014-12-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia
    pl. Nowy Targ 1-8 1-8
    50-141 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 7779230, 7779231, fax. 71 7779229
    REGON: 00109467000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Publikacja ogłoszeń Urzędu Miejskiego Wrocławia w prasie codziennej o zasięgu ogólnopolskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest publikacja ogłoszeń zleconych przez Urząd Miejski Wrocławia od poniedziałku do soboty w prasie codziennej w wersji drukowanej, o zasięgu ogólnopolskim (wydania od poniedziałku do soboty) a także w jej stałych i okazjonalnych dodatkach branżowych oraz tematycznych wraz ze wszystkimi stronami ukazującymi się w jej wydaniach i w serwisie internetowym gazety, w tym opracowanie składu i grafiki ogłoszenia. 2. Publikacja ogłoszeń w prasie codziennej o zasięgu ogólnopolskim (wydania od poniedziałku do soboty) oznacza publikację w gazecie zarejestrowanej w Związku Kontroli Dystrybucji Prasy (ZDKP) jako dziennik płatny (nie będący tabloidem ani periodykiem, którego celem jest wyłącznie publikacja ogłoszeń i reklam), polska wersja językowa, rozpowszechniany od poniedziałku do soboty, o zasięgu obejmującym teren kraju (Polski). 3. Treść ogłoszeń związana jest przede wszystkim z gospodarką nieruchomościami, przetargami, działalnością gospodarczą i adresowana jest do instytucji, przedsiębiorstw, przedsiębiorców i ogółu społeczeństwa. Treść ogłoszeń musi być publikowana w prasie codziennej, dostarczanej (tj. rozpowszechnianie płatne) do urzędów administracji państwowej i samorządowej, posiadającej wyodrębnione tematycznie strony dotyczące zagadnień gospodarczych, finansowych, przetargowych. 4. Ogłoszenia muszą ukazywać się we wskazanych przez Zamawiającego terminach na podstawie przekazanego zamówienia i treści ogłoszenia faksem lub e-mailem. Wykonawca każdorazowo będzie informował o terminie i cenie emisji zamawianego ogłoszenia. 5. Wszystkie ogłoszenia Zamawiającego muszą być oznaczone znakami graficznymi Wrocławia, ustalonymi i przekazanymi Wykonawcy przez Zamawiającego, zgodnie z Systemem Identyfikacji Wizualnej Urzędu Miejskiego Wrocławia. Przykład ogłoszenia czarno-białego i kolorowego przedstawia załącznik 2 do SIWZ. 6. Wykonawca otrzyma, po podpisaniu umowy, bazę elektroniczną ww. znaków graficznych w formacie Adobe Ilustrator. 7. Wszystkie ogłoszenia muszą być minimalizowane tak, aby jego tekst był przejrzysty i czytelny. 8. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za błędy powstałe w wyniku opracowania szaty graficznej i treści ogłoszenia, na koszt własny dokonuje sprostowań treści i zamieszczonych ogłoszeń. 9. W przypadku nie opublikowania ogłoszenia z przyczyn zawinionych przez Wykonawcę, Zamawiający uprawniony jest do żądania publikacji ogłoszenia w innym ustalonym terminie na koszt Wykonawcy. 10. W przypadku, gdy opublikowanie ogłoszenia jest niemożliwe z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, jest on zobowiązany przedstawić propozycję zamieszczenia ogłoszenia w innej gazecie przy zachowaniu tego samego terminu lub za zgodą Zamawiającego Wykonawca ustali nowy termin ukazania się ogłoszenia. 11. Podane ilości cm2 ogłoszeń w formularzu cenowym stanowią jedynie ilości szacunkowe i w trakcie realizacji zamówienia mogą ulec zmianie w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. 12. Wszystkie ogłoszenia muszą być publikowane w ramach jednego tytułu prasowego. 13. Termin publikacji ogłoszeń w prasie od dnia otrzymania zamówienia przez Wykonawcę nie może przekroczyć 2 dni roboczych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 799700004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 2.900,00 zł (słownie: dwa tysiące dziewięćset złotych 00/100).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin publikacji ogłoszeń od daty otrzymania zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach