Przetargi.pl
PUBLIKACJA ARTYKUŁU SPONSOROWANEGO W INTERNECIE I W PRASIE W RAMACH PROJEKTU CENTRAL EUROPEAN LIVING LAB FOR TERRITORIAL INNOVATION - CentraLab

Kielecki Park Technologiczny ogłasza przetarg

  • Adres: 25-663 Kielce, ul. Olszewskiego 6
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 278 72 00 , fax. 41 278 72 01
  • Data zamieszczenia: 2013-01-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kielecki Park Technologiczny
    ul. Olszewskiego 6 6
    25-663 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 278 72 00, fax. 41 278 72 01
    REGON: 26022184000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.technopark.kielce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka organizacyjna JST

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PUBLIKACJA ARTYKUŁU SPONSOROWANEGO W INTERNECIE I W PRASIE W RAMACH PROJEKTU CENTRAL EUROPEAN LIVING LAB FOR TERRITORIAL INNOVATION - CentraLab
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest publikacja artykułu sponsorowanego w serwisie internetowym dziennika codziennego o zasięgu regionalnym i w serwisie internetowym dziennika codziennego o zasięgu ogólnopolskim oraz prasie ogólnopolskiej wydawanej w języku polskim i angielskim o charakterze gospodarczym. Ww przedmiot zamówienia zamawiany jest w ramach projektu pod nazwą Central European Living Lab for Territorial Innovation - CentraLab realizowanego w ramach Programu Komisji Europejskiej Central Europe. Zakres i wielkość realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia, który należy zrealizować w postaci dwóch zadań: Publikacja artykułu sponsorowanego w Internecie i w prasie ww projektu realizowana będzie przez Wykonawcę w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31-07-2013 r. Zamówienie należy zrealizować w postaci dwóch zadań: Zadanie I: Publikacja-zamieszczenie internetowych artykułów sponsorowanych Zadanie II: Publikacja-zamieszczenie artykułu sponsorowanego w prasie Zadanie I: Publikacja-zamieszczenie internetowych artykułów sponsorowanych Przedmiotem zamówienia jest zamieszczenie internetowego artykułu sponsorowanego w serwisie internetowym tj. dziennika płatnego, codziennego o zasięgu regionalnym obejmującym co najmniej województwo świętokrzyskie, na stronie głównej portalu, dotyczącej tematyki regionalnej w tym województwa świętokrzyskiego. Artykuł sponsorowany powinien zostać zamieszczony w sekcji strony głównej portalu w postaci linka reklamowego o charakterze stałym przekierowującego do treści artykułu. Treść artykułu i link reklamowy przekierowujący do artykułu powinien być utrzymany i być widoczny na wskazanej stronie głównej portalu przez okres nie krótszy niż 5 dni. Publikacja odbędzie się w okresie maj-lipiec 2013r. Data zamieszczenia artykułu będzie podana Wykonawcy 30 dni kalendarzowych wcześniej. Artykuł sponsorowany posiadał będzie nie więcej niż 5 000 znaków tekstu ze spacjami, zawierał nie więcej niż 5 odnośników hipertekstowych podlinkowujących strony www Wskazanej przez Zamawiającego, będzie opatrzony znakami graficznymi zgodnymi z wytycznymi Projektu w tym m.in.: logo projektu, logotypy wskazane przez Zamawiającego. Przedmiotem zamówienia jest zamieszczenie artykułu sponsorowanego w serwisie internetowym tj. dziennika płatnego, codziennego o zasięgu ogólnopolskim o tematyce ogólnogospodarczej. Artykuł sponsorowany powinien zostać zamieszczony w sekcji strony głównej portalu w postaci linka reklamowego o charakterze stałym przekierowującego do treści artykułu. Treść artykułu i link reklamowy przekierowujący do artykułu powinien być utrzymany i być widoczny na wskazanej stronie głównej portalu przez okres nie krótszy niż jeden dzień. Publikacja odbędzie się w okresie maj-lipiec 2013r. Data zamieszczenia artykułu będzie podana Wykonawcy 30 dni kalendarzowych wcześniej. Artykuł sponsorowany posiadał będzie nie więcej niż 5 000 znaków tekstu ze spacjami, zawierał nie więcej niż 5 odnośników hipertekstowych podlinkowujących strony www Wskazanej przez Zamawiającego, będzie opatrzony znakami graficznymi zgodnymi z wytycznymi Projektu w tym m.in.: logo projektu, logotypy wskazane przez Zamawiającego. Publikacja poszczególnych artykułów sponsorowanych dokonywana będzie sukcesywnie na podstawie podpisanej z Wykonawcą umowy z uwzględnieniem odrębnych zleceń składanych przez Zamawiającego drogą elektroniczną - za pośrednictwem poczty e-mail. Zlecenia realizacji przedmiotu zamówienia przezywane będą wraz z terminem publikacji, treścią artykułu, logotypami i adresami stron internetowych, do których będą prowadzić odnośniki hipertekstowe, w formacie doc. na minimum 7 dni kalendarzowych przed publikacją artykułu. Zamawiający przekaże Wykonawcy wstępny projekt artykułu sponsorowanego w formacie doc. zawierający treść merytoryczną oraz elementy graficzne realizowanego projektu. Wykonawca w ramach przekazanego materiału w ciągu 3 dni roboczych dostosuje przekazany przez Zamawiającego artykułu sponsorowanego zgodny z parametrami do publikacji, a następnie na podany przez Zamawiającego adres e-mail prześle go w celu akceptacji lub wskazania ewentualnych korekt. Wprowadzonej zmianie przez wykonawcę może ulec układ tzw. layout, przesłanego przez Zamawiającego artykułu. Wskazane przez Zamawiającego ewentualne korekty Wykonawca winien nanieść w ciągu 2 dni roboczych od dnia ich wskazania. W dniu zamieszczenia artykułu sponsorowanego w serwisie internetowym dziennika o charakterze regionalnym i ogólnopolskim Wykonawca prześle Zamawiającemu drogą elektroniczną na wskazany adres linka zamieszczonego artykułu. Dzień po zakończeniu publikacji każdego artykułu sponsorowanego - Wykonawca przedstawi Zamawiającemu drogą elektroniczną na wskazany adres screen ze strony artykułu. Zadanie II: Publikacja-zamieszczenie artykułu sponsorowanego w prasie Przedmiotem zamówienia jest zamieszczenie dwujęzycznego polsko-angielskiego artykułu sponsorowanego w miesięczniku ogólnopolskim o charakterze gospodarczym skierowanym do przedsiębiorców krajowych i zagranicznych wydawanym w języku polskim i angielskim. Artykuł sponsorowany razem z tłumaczeniem posiadał będzie nie więcej niż 4 000 znaków tekstu ze spacjami i będzie opatrzony znakami graficznymi zgodnymi z wytycznymi Projektu w tym m.in.: logo projektu, logotypy wskazane przez Zamawiającego. Zamawiający dostarczy artykuł sponsorowany w języku polskim 30 dni przed jego zamieszczeniem. Po stronie Wykonawcy należy przetłumaczenie artykułu na język angielski. Artykuły sponsorowany w języku polskim wraz z tłumaczeniem w języku angielskim łącznie będzie miał powierzchnię nie mniejszą niż 210 mm x 278 mm. W ramach usługi Wykonawca zobowiązuje się do opracowania projektu i publikacji artykułu sponsorowanego. Szczegółowy zakres prac obejmuje: tłumaczenie, dobór czcionek, skład, oprawę graficzną, korektę, przygotowanie do druku oraz publikację. Zamawiający przekaże Wykonawcy wstępny projekt ogłoszenia w formacie doc. zawierający treść merytoryczną oraz elementy graficzne realizowanego projektu w terminie 30 dni przed datą publikacji artykułu sponsorowanego. Wykonawca w ramach przekazanego materiału w ciągu 3 dni roboczych dostosuje przekazany przez Zamawiającego projekt ogłoszenia zgodny z parametrami do druku, a następnie na podany przez Zamawiającego adres e-mail prześle go w celu akceptacji lub wskazania ewentualnych korekt. Wprowadzonej zmianie przez Wykonawcę może ulec układ tzw. layout, przesłanego przez Zamawiającego artykułu. Wskazane przez Zamawiającego ewentualne korekty Wykonawca winien nanieść w ciągu 2 dni roboczych od dnia ich wskazania. Publikacja artykułu sponsorowanego dokonane będzie na podstawie podpisanej z Wykonawcą umowy z uwzględnieniem odrębnego zlecenia złożonego przez Zamawiającego drogą elektroniczną - za pośrednictwem poczty e-mail. Po publikacji artykułu sponsorowanego Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu trzech egzemplarzy miesięcznika, w którym zamieszczono wyżej opisany artykuł Zamawiającego. Zamawiający informuje, że ze względu na etapowy charakter realizowanego zamówienia wynikający z harmonogramu projektu Central European Living Lab for Territorial Innovation - CentraLab termin i dokładne parametry artykułów sponsorowanych w Internecie i w prasie zostaną Wykonawcy co najmniej na 30 dni kalendarzowych przed każdą z planowanych publikacji prasowych i internetowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793410004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.technopark.kielce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną