Przetargi.pl
PT budowy drogi dojazdowej do ogródków działkowych im. M. Kopernika

Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 47-200 Kędzierzyn-Koźle, ul. Piramowicza 32
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 40 34 451 , fax. 77 40 34 451
  • Data zamieszczenia: 2016-07-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych
    ul. Piramowicza 32 32
    47-200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie
    tel. 77 40 34 451, fax. 77 40 34 451
    REGON: 00052450700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kedzierzynkozle.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PT budowy drogi dojazdowej do ogródków działkowych im. M. Kopernika
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    PT budowy drogi dojazdowej do ogródków działkowych im. M. Kopernika. 1. W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać następujące opracowania: I. Dokumentacja projektowa, zgodna z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego, składającą się z: 1) projektu budowlanego - w zakresie zgodnym z m.p.z.p., ustawą Prawo Budowlane oraz szczegółowości zgodnej z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego. Który, powinien zawierać m.in.: a) wyniki badań gruntowo-wodnych na terenie działki dla potrzeb posadowienia obiektów, spełniające wymagania rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie szczegółowych zasad ustalenia geotechnicznych warunków posadowienia obiektów budowlanych lub w przypadku inwestycji sieci wodno-kanalizacyjnych, badania geotechniczne określające parametry geotechniczne podłoża gruntowego, b) uzgodnienie konserwatora zabytków oraz konserwatora przyrody, jeśli teren inwestycji objęty jest ich ochroną, c) inwentaryzację zieleni, d) porozumienia, zgody lub pozwolenia oraz warunki techniczne i realizacyjne związane z przyłączeniem obiektu do istniejących sieci : energetycznych oraz chodników, ciągów pieszo-jezdnych, itp. 2) projektów wykonawczych, w zakresie o którym mowa w § 5 rozporządzenia powołanego w punkcie 1.A: a) związane z ewentualną przebudową uzbrojenia podziemnego na działce, dotyczące sieci: wodociągowej, kanalizacyjnej, gazowej, cieplnej, technologicznej, energetycznych, telekomunikacyjnych lub układu komunikacyjnego, b) dotyczące zmian lub likwidacji obiektów budowlanych albo podłączonych do nich sieci, kolidujących z projektowanym obiektem lub zamierzeniem budowlanym, c) ukształtowania terenu, w tym ewentualnie projekty makroniwelacji i gospodarki masami ziemnymi lub dotyczące sposobu wykonania robót ziemnych, d) szaty roślinnej, e) ciągów pieszo-jezdnych, placów manewrowych, miejsc postojowych, f) stałej organizacji ruchu, g) samodzielnych inwestycji sieci magistralnych i rozdzielczych: h) lokalnych linii i sieci oświetlenia ulic (dróg) i terenu (placów, parkingów, parków, zieleńców), 3) zbioru wszystkich niezbędnych opinii, uzgodnień i sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów. 4) przedmiarów robót, w zakresie o którym mowa w § 6-10 rozporządzenia powołanego w punkcie 1.A; 5) informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia ze względu na specyfikę projektowanego obiektu budowlanego, uwzględnianą w planie bezpieczeństwa i ochrony zdrowia ze wskazaniem w szczególności, czy zakres robót obejmuje jeden z rodzajów wymienionych w art. 21a ust. 2 ustawy Prawo Budowlane. Informacja winna uwzględniać warunki rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. II. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, w zakresie o którym mowa w rozdziale 3 rozporządzenia powołanego w punkcie 1.A. III. Kosztorysy inwestorskie, opracowane na zasadach określonych w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury w sprawie metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym wraz z zestawieniem kosztów dla całej inwestycji. Na podstawie rozporządzenia RM z dnia 03.07.2006r. w sprawie szczegółowego sposobu i trybu finansowania inwestycji z budżetu państwa (Dz.U. z 2006r. Nr 120, poz. 831) Zamawiający wymaga, aby w kosztorysie inwestorskim uwzględniony był podział kosztów w układzie następujących grup robót: 1) przygotowanie terenu 2) przyłączenie obiektów do sieci (przyłącza z podziałem na poszczególne media) 3) budowa obiektów podstawowych 4) instalacje 5) wyposażenie 6) zagospodarowania terenu 7) budowy obiektów pomocniczych 8) ewentualnie szkolenia, rozruch. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie następujących czynności: 1) uzyskanie od jednostki geodezyjno-kartograficznej map do celów projektowych, ewidencyjnych oraz wykazu właścicieli (zwane opracowaniami geodezyjnymi), 2) uzyskanie od jednostki geologicznej dokumentacji geotechnicznej/geologicznej (w 5 egz.), 3) uzyskanie zapewnień dostawy i odbioru mediów oraz niezbędnych warunków przyłączenia do sieci oraz warunków ewentualnej przebudowy istniejącego uzbrojenia kolidującego z projektowaną inwestycją, 4) wykonanie (w miarę potrzeby) inwentaryzacji zieleni (w 5 egz.) z wykazem drzew i krzewów przeznaczonych do usunięcia zgodnie z ustawą o ochronie przyrody w zakresie niezbędnym do uzyskania decyzji na jej usunięcie; dla drzew pod ochroną uzyskać decyzję na ich wycinkę; inwentaryzacja powinna obejmować: a) charakterystykę zieleni istniejącej, zestawienie zinwentaryzowanych drzew i krzewów kolidujących z inwestycją (uwzględniając wszystkie roboty budowlane branżowe) przeznaczonych do wycinki - każde drzewo na swoim pniu winno być opatrzone trwałym numerem inwentaryzacyjnym, dla drzew winna być określona masa z podziałem na drewno użytkowe i opałowe wraz z podaniem szacunkowej jego wartości wg aktualnych cen rynkowych b) plan sytuacyjny z naniesionymi numerami zinwentaryzowanych drzew i odległościami od charakterystycznych punktów w terenie (np. budynki, słupy itp.) oraz zaznaczonymi powierzchniami krzewów przeznaczonych do wycinki 5) wykonanie (w miarę potrzeby) planu nasadzeń zastępczych (w 5 egz.), 6) uzyskanie wszystkich wymaganych prawem uzgodnień, opinii i sprawdzeń, w tym uzgodnienie z użytkownikiem obiektu (w tym pozwolenia konserwatorskiego, wodno-prawnego itp.), 7) uzyskanie decyzji zatwierdzającej projekt stałej organizacji ruchu, 8) zinwentaryzowanie na osobnym rysunku (w 5 egz.) wszelkich tablic informacyjnych, umieszczonych w pasie drogowym, a nie związanych z jego funkcjonowaniem ze wskazaniem miejsca lokalizacji oraz treści tablicy w celu identyfikacji właściciela; bezwzględnie należy zaznaczyć na rysunku projektu zagospodarowania terenu tablice kolidujące z projektowaną inwestycją, 9) sporządzenie nie wymienionych imiennie opracowań, a niezbędnych z punktu widzenia kompletności przedmiotu zamówienia lub jego części składowej pod kątem uzyskania decyzji organów administracji państwowej i samorządowej czy innych jednostek branżowo uzgadniających opracowanie, 10) uzyskanie podpisania Umów korzystania z nieruchomości na cele budowlane wg wzorów dostarczanych przez Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają m.in.: cz. III SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia, cz. II Istotne postanowienia umowy wraz z załącznikami w wersji elektronicznej na stronie internetowej Zamawiającego: http://przetargi.kedzierzynkozle.pl/ stanowiące integralną częścią SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712400002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 125 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.kedzierzynkozle.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach