Przetargi.pl
Przywrócenie centrum wsi Szaflary funkcji społecznej i gospodarczej poprzez odnowę historycznego rynku.

Urząd Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 34-424 Szaflary, ul. Zakopiańska 18
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 2754703 , fax. 018 2754977
  • Data zamieszczenia: 2009-11-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
    ul. Zakopiańska 18 18
    34-424 Szaflary, woj. małopolskie
    tel. 018 2754703, fax. 018 2754977
    REGON: 49001550700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szaflary.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przywrócenie centrum wsi Szaflary funkcji społecznej i gospodarczej poprzez odnowę historycznego rynku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane dla zadania inwestycyjnego p.n.: Przywrócenie centrum wsi Szaflary funkcji społecznej i gospodarczej poprzez odnowę historycznego rynku. 2. Zakres robót budowlanych będzie obejmował w szczególności roboty polegające na : 1 przebudowie dróg gminnych zlokalizowanych na terenie miejscowości Szaflary odcinek od mostu km 0+000,00 do km 0+640,00 (skrzyżowanie w ul. Szkolną) wraz z przebudową rynku zlokalizowanego w pobliżu Kościoła Parafialnego, 2 wykonanie przykrycia istniejącej zabytkowej studni altaną, 3 wykonanie sieci kanalizacji opadowej 500 mm z odprowadzeniem wód opadowych poprzez istniejący wylot kanalizacji deszczowej, który należy umocnić betonowym murkiem czołowym, 4 wykonanie odprowadzenia ścieków sanitarnych od budynków mieszkalnych zlokalizowanych we wschodniej ścianie rynku, wykonanie odprowadzenia wód opadowych z rynien budynków zlokalizowanych we wschodniej ścianie rynku oraz płyty rynku, 5 przebudowie elektroenergetycznych i teletechnicznych sieci napowietrznych na kablowe oraz oświetlenia ulicznego i pomnika Augusta Suskiego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w następującej wysokości: 50.000,00 zł. (słownie: pięćdziesiąt tysięcy zł.). Wadium może być wniesione w jednej z kilku ustawowo dopuszczonych form. Szczegóły w SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj: a) zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (budowa, przebudowa drogi) o łącznej wartości nie mniejszej niż 3 500 000,00 zł oraz wykażą że przynajmniej trzy roboty zostały zrealizowane należycie, b) wykażą przy realizacji niniejszego zamówienia pracownika z uprawnieniami budowlanymi niezbędnymi do kierowania przedmiotowymi robotami (tj. drogowymi, kanalizacyjno -sanitarnymi, energetycznymi), c) dysponują następującym sprzętem lub przedstawią zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia następującego potencjału technicznego tj.: - rozścielacz mas bitumicznych na pełną szerokość jezdni, - mają możliwość zakupu asfaltobetonu w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotowego zamówienia lub posiadają wytwórnię masy bitumicznej mającą możliwość produkcji asfaltobetonów, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy). 2. Spełnienie wymogów podanych w rozdziale VII ust. 1 należy potwierdzić poprzez złożenie stosownego oświadczenia według załącznika nr 3, oraz przedłożenie dokumentów, o których mowa w rozdziale VIII. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 3. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana według formuły, spełnia - nie spełnia 4. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania - odrzuceniem jego oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, W przypadku wykonawców działających w formie spółki cywilnej, wykonawca dołączy zaświadczenie naczelnika urzędu skarbowego o nie zaleganiu z opłacaniem podatków odrębnie dla spółki (dotyczy podatku VAT, podatku dochodowego-funkcja płatnika), odrębnie zaświadczenia o nie zaleganiu z opłacaniem podatków dla poszczególnych wspólników spółki (dotyczy podatku dochodowego). 4) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4, 5, 6, 7, 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6) wykaz wykonanych robót budowlanych w ciągu ostatnich pięciu lat (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (budowa, przebudowa drogi), z podaniem ich wartości, daty oraz miejsca wykonania. Z wykazu powinno wynikać również że łączna wartość wszystkich w-w wykonanych w tym okresie robót budowlanych wynosi nie mniej niż 3 500 000,00 zł według - załącznika nr 4 do SIWZ, do wykazu należy dołączyć co najmniej trzy dokumenty potwierdzające należyte wykonanie w-w robót. 7) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, uprawnienia budowlane właściwe dla przedmiotowego zamówienia (tj. drogowymi, kanalizacyjno - sanitarnymi, energetycznmi), zaświadczenie o przynależności do izby samorządu zawodowego według - załącznika nr 5 do SIWZ. 8) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń według - załącznika nr 6 do SIWZ. 9) wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty porozumienie na zakup asfaltobetonu w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotowego zamówienia lub oświadczenie o posiadanej wytwórni mas bitumicznych - mającej możliwość produkcji asfaltobetonów. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w Rozdziale VIII ust 1 pkt 2, 3 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w Rozdziale VIII ust 2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu, gdy złożona przez wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnioną wątpliwość, co do jej prawdziwości, a zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szaflary.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach