Przetargi.pl
Przywracania pojazdów do stanu użytkowego

Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, ul. Grudziądzka 159
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 6398119, 6398166 , fax. 056 6398120
  • Data zamieszczenia: 2015-03-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Spółka z o.o.
    ul. Grudziądzka 159 159
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 6398119, 6398166, fax. 056 6398120
    REGON: 87052597300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpo.torun.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przywracania pojazdów do stanu użytkowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi naprawy w zakresie prac blacharsko - lakierniczych 5 sztuk specjalizowanych samochodów ciężarowych do transportu odpadów następujących marek: Jelcz SM-115, Liaz skrzyniowy ,Volvo Ekocel, MAN z dźwignikiem do kontenerów oraz naprawa 2 sztuk ładowarek marki Stalowa Wola i Bobcat. Wymagania : 1) Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji za wykonaną usługę naprawy przedmiotu zamówienia z zastrzeżeniem, że długość okresu gwarancji nie może być krótsza niż 12 miesięcy. 2) Przedmiot zamówienia kierowany do wykonania naprawy będzie przekazany Wykonawcy w siedzibie Zamawiającego. Koszt przyjazdu przedstawiciela Wykonawcy do siedziby Zamawiającego leży po stronie Wykonawcy . 3) Fakt przyjęcia przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia do naprawy zostanie potwierdzony protokółem przekazania przedmiotu zamówienia (do naprawy) podpisanym przez strony . 4) Naprawy poszczególnych części przedmiotu zamówienia wykonane będą przez Wykonawcę w terminach wskazanych w Rozdziale II siwz - Opis przedmiotu zamówienia. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody które mogą wyniknąć w czasie od momentu przekazania Wykonawcy przedmiotu zamówienia (do naprawy) do czasu odbioru przedmiotu zamówienia (po naprawie) przez Zamawiającego. Wykonawca ponosi odpowiedzialność ( ryzyko, utraty, uszkodzenia itp.) za przedmiot zamówienia do czasu jego formalnego przyjęcia przez Zamawiającego tj. do czasu podpisania przez Strony protokołu odbioru. 5) Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z zastosowaniem nowych części zamiennych o potwierdzonej jakości i o parametrach nie gorszych niż oryginalne części producenta przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania regeneracji podzespołów. 6) Zamawiający nie dopuszcza wprowadzenia zmian konstrukcyjnych przedmiotu zamówienia (samochodów i ładowarek oraz ich podzespołów i układów. 7) Wykonawca powiadomi Zamawiającego o wykonaniu naprawy przedmiotu zamówienia nie później niż na 2 dni robocze przed upływem terminu wykonania zamówienia wskazanym w siwz w celu uzgodnienia szczegółów przekazania Zamawiającemu przedmiotu zamówienia. 8) Wykonawca na własny koszt dostarczy do siedziby Zamawiającego przedmiot zamówienia. W siedzibie Zamawiającego z czynności odbioru przedmiotu zamówienia zostanie sporządzony protokół odbioru podpisany przez Strony. Szczegółowy zakres prac i harmonogram czasowy wykonania poszczególnych części przedmiotu zamówienia zawarto w Rozdziale II opis przedmiotu zamówienia. Integralna częścią niniejszej siwz jest projekt umowy, którego postanowienia należy brać pod uwagę przygotowując ofertę. Zamawiający przewiduje organizację wizji lokalnej w celu zapoznania się przedmiotem zamówienia. Każdy Wykonawca może obejrzeć przedmiot zamówienia w siedzibie Zamawiającego w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 1300 - 1500 po uzgodnieniu telefonicznym. Osobą upoważnioną do przeprowadzenia wizji jest Kierownik Działu Technicznego Kazimierz Witt tel. 56 63 98 141, kazimierz.witt@mpo.torun.pl
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 501173001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium z uwzględnieniem podziału zamówienia na części w wysokości: Część 1 - 500,00 zł. Część 2 - 500,00 zł. Część 3 - 3000,00 zł. Część 4 - 2500,00 zł. Część 5 - 350,00 zł. Część 6 - 500,00 zł. Cześć 7- 1000,00 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Długość okresu gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpo.torun.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną