Przetargi.pl
Przystosowanie budynku szkoły w Kaliskach do potrzeb osób niepełnosprawnych w ramach programu PFRON

Gmina Kaliska ogłasza przetarg

  • Adres: 83-260 Kaliska, ul. Nowowiejska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 585 889 201 , fax. 585 889 206
  • Data zamieszczenia: 2018-04-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kaliska
    ul. Nowowiejska 2
    83-260 Kaliska, woj. pomorskie
    tel. 585 889 201, fax. 585 889 206
    REGON: 19167569800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kaliska.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przystosowanie budynku szkoły w Kaliskach do potrzeb osób niepełnosprawnych w ramach programu PFRON
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest przystosowanie budynku szkoły w Kaliskach do potrzeb osób niepełnosprawnych w ramach programu PFRON. 3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje: 3.2.1. podesty i pochylnie dla niepełnosprawnych na zewnątrz budynku: • modernizacja betonowych podestów i schodów do budynku (rozbiórka i budowa nowych) wraz z budową 3 szt. pochylni dla niepełnosprawnych o nawierzchni z kostki betonowej, • montaż barierek (poręczy) ze stali nierdzewnej – zgodnie z projektem, 3.2.2. platforma przyschodowa dla osób niepełnosprawnych: • dostawa i montaż wewnętrznej platformy przychodowej dla osób niepełnosprawnych, umożliwiającej transport wózka inwalidzkiego z poziomu wejścia na poziom parteru, 3.2.3. wymiana drzwi wejściowych zewnętrznych – wejście F (jednoskrzydłowe 2 szt.) i H (dwuskrzydłowe 1 szt.) na aluminiowe. 3.3. Roboty remontowe muszą być prowadzone w sposób umożliwiający normalne funkcjonowanie szkoły – roboty najbardziej uciążliwe (montaż stolarkidrzwiowej zewnętrznej, naprawa ścian i podłóg) muszą zostać wykonane w okresach braku zajęć szkolnych (weekendy, godziny popołudniowe – uzgodnione z dyrekcją placówki). 3.4. Minimalna wymagana gwarancja to 36 miesięcy. 3.5. Roboty winny zostać wykonane i ukończone zgodnie z prawem obowiązującym w Rzeczypospolitej Polskiej, w szczególności: Prawem Budowlanym, warunkami technicznymi, Prawem ochrony środowiska, Ustawą o odpadach, Ustawą o badaniach i certyfikacji i wymaganiami Zamawiającego, a kierowanie i nadzorowanie robót mogą wykonywać osoby, które posiadają wymagane prawem uprawnienia. 3.6. Przedmiot zamówienia opisują następujące nazwy i kody Wspólnego Słownika Zamówień: KODY CPV: 45453000 – 7 Roboty remontowe i renowacyjne 45233250 – 6 Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg 45450000 – 6 Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 29221600 – 0 Wyciągi pionowe i pochyłe, wyciągi, schody ruchome i chodniki ruchome 33196200 – 2 Sprzęt dla osób niepełnosprawnych 3.7. Szczegółowy zakres robót opisany jest w obmiarze robót stanowiącym załącznik do niniejszej specyfikacji. 3.8. Wykonawcy ponoszą wyłączną odpowiedzialność za zbadanie z należytą starannością SIWZ i za zapoznanie się z każdą ewentualną modyfikacją SIWZ wydaną w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia oraz za uzyskanie informacji, które będą niezbędne do właściwego przygotowania oferty i należytego wykonania robót. Uznaje się, iż złożenie oferty oznacza, że Wykonawcy zapoznali się ze wszelkimi odpowiednimi ustawami i innymi przepisami prawnymi obowiązującymi w Rzeczypospolitej Polskiej, które mogą w jakikolwiek sposób wpłynąć lub dotyczyć działań i czynności objętych ofertą i wynikającą z niej Umową. UWAGA: Jeśli gdziekolwiek w SIWZ przedmiot zamówienia określony został przez wskazanie znaków towarowych lub pochodzenie urządzeń i materiałów, to Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania materiałów i urządzeń równoważnych w stosunku do zaprojektowanych z zachowaniem tych samych standardów technicznych, technologicznych i jakościowych. Przez pojęcie urządzeń i materiałów równoważnych należy rozumieć urządzenia i materiały gwarantujące realizację robót zgodnie z wydanym zgłoszeniem zamiaru wykonania robót budowlanych oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarach robót. Ewentualne użycie w przedmiarach robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych określeń i nazw własnych ma jedynie charakter przykładowy i służy określeniu klasy i jakości przeznaczonych do wbudowania materiałów. Wykaz zastosowanych i przyjętych przez Wykonawcę do wyceny materiałów lub urządzeń równoważnych musi zostać załączony do oferty. Koniecznym jest podanie nazwy producenta, precyzyjnego i jednoznacznego typu urządzenia lub materiału oraz załączenie niezbędnych dokumentów, takich jak: atest PZH, deklaracja zgodności producenta / aprobata techniczna, karta katalogowa producenta zawierająca wszystkie parametry techniczno-eksploatacyjne ujęte w dokumentacji. Zamawiający nie wyraża zgody, by proponowane wofercie urządzenia równoważne były prototypami. Wymogiem bezwzględnym jest, by były to materiały i urządzenia sprawdzone, pracujące na innych zrealizowanych obiektach (umieszczonych w wykazie wykonanych robót – załącznik nr 4 do SIWZ z zaznaczeniem, że chodzi o te obiekty) przez okres nie krótszy, niż okres gwarancji jaki posiadają urządzenia przyjęte w dokumentacji projektowej. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania oględzin i sprawdzenia poprawności działania urządzenia równoważnego pracującego na wskazanym obiekcie. Zamawiający wymagać będzie od Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana, wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z opracowanym projektem, Wykonawca musi mieć świadomość, iż możliwość zastosowania urządzeń równoważnych uzależniona będzie od ich zgodności ze wszystkimi parametrami określonymi w projekcie, specyfikacji technicznej oraz akceptacji inspektora nadzoru i projektanta.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 15.1. Każdy Wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium najpóźniej do dnia i godziny (czasu lokalnego) składania ofert, tj. do dnia 30.04.2018 r. (do godz. 12:00) w wysokości 3 000 PLN (słownie złotych: trzy tysiące złotych 00/100). 15.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 poz. 110). 15.3. W przypadku, kiedy wadium jest wnoszone w pieniądzu, należy je wpłacić przelewem z dopiskiem: „Przystosowanie budynku szkoły w Kaliskach do potrzeb osób niepełnosprawnych w ramach programu PFRON” na następujące konto: Bank Spółdzielczy Skórcz o/Zblewo, nr 51 8342 0009 4000 0127 2000 0005 (ksero przelewu należy dołączyć do oferty) 15.4. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 15.5. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 15.6. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 15.7. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z pkt 15.4, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 15.8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie; b) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 15.9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust 3 i 3a, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 15.10. Jeżeli wadium zostało wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Wymaga się załączenia do oferty dokumentu wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy. W tym celu Wykonawcy winni potwierdzić i udokumentować, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Integralną częścią specyfikacji są następujące załączniki: a) Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy b) Załącznik nr 2 – Oświadczenie, że na dzień składania ofert Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania i spełnia warunki udziału w postępowaniu. c) Załącznik nr 3 - Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do jego wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 oraz art. 24 ust. 5 ustawy Pzp. d) Załącznik nr 4 – Wykaz wykonanych usług. e) Załącznik nr 5 – Wykaz urządzeń równoważnych. f) Załącznik nr 6 – Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, kierowców przeznaczonych do realizacji zamówienia. g) Załącznik nr 7 – Wykaz Podwykonawców, którym Wykonawca zamierza zlecić wykonanie zamówienia. h) Załącznik nr 8 – zaakceptowany Wzór umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach