Przetargi.pl
Przystosowanie budynku szkoły w Kaliskach do potrzeb osób niepełnosprawnych w ramach programu PFRON

Gmina Kaliska ogłasza przetarg

  • Adres: 83-260 Kaliska, ul. Nowowiejska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 585 889 201 , fax. 585 889 206
  • Data zamieszczenia: 2017-09-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kaliska
    ul. Nowowiejska 2
    83-260 Kaliska, woj. pomorskie
    tel. 585 889 201, fax. 585 889 206
    REGON: 19167569800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kaliska.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przystosowanie budynku szkoły w Kaliskach do potrzeb osób niepełnosprawnych w ramach programu PFRON
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest przystosowanie budynku szkoły w Kaliskach do potrzeb osób niepełnosprawnych w ramach programu PFRON. 3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje: 3.2.1. podesty i pochylnie dla niepełnosprawnych na zewnątrz budynku: • modernizacja betonowych podestów i schodów do budynku (rozbiórka i budowa nowych) wraz z budową 3 szt. pochylni dla niepełnosprawnych o nawierzchni z kostki betonowej, • montaż barierek (poręczy) ze stali nierdzewnej – zgodnie z projektem, 3.2.2. platforma przyschodowa dla osób niepełnosprawnych: • dostawa i montaż wewnętrznej platformy przychodowej dla osób niepełnosprawnych, umożliwiającej transport wózka inwalidzkiego z poziomu wejścia na poziom parteru, 3.2.3. wymiana drzwi wejściowych zewnętrznych – wejście F (jednoskrzydłowe 2 szt.) i H (dwuskrzydłowe 1 szt.) na aluminiowe. 3.3. Roboty remontowe muszą być prowadzone w sposób umożliwiający normalne funkcjonowanie szkoły – roboty najbardziej uciążliwe (montaż stolarki drzwiowej zewnętrznej, naprawa ścian i podłóg) muszą zostać wykonane w okresach braku zajęć szkolnych (weekendy, godziny popołudniowe – uzgodnione z dyrekcją placówki). 3.4. Minimalna wymagana gwarancja to 36 miesięcy. 3.5. Roboty winny zostać wykonane i ukończone zgodnie z prawem obowiązującym w Rzeczypospolitej Polskiej, w szczególności: Prawem Budowlanym, warunkami technicznymi, Prawem ochrony środowiska, Ustawą o odpadach, Ustawą o badaniach i certyfikacji i wymaganiami Zamawiającego, a kierowanie i nadzorowanie robót mogą wykonywać osoby, które posiadają wymagane prawem uprawnienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 15.1. Każdy Wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium najpóźniej do dnia i godziny (czasu lokalnego) składania ofert, tj. do dnia 19.09.2017 r. (do godz. 12:00) w wysokości 3 000 PLN (słownie złotych: trzy tysiące złotych 00/100). 15.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 15.3. W przypadku, kiedy wadium jest wnoszone w pieniądzu, należy je wpłacić przelewem z dopiskiem: „Przystosowanie budynku szkoły w Kaliskach do potrzeb osób niepełnosprawnych w ramach programu PFRON” na następujące konto: Bank Spółdzielczy Skórcz o/Zblewo, nr 51 8342 0009 4000 0127 2000 0005 (ksero przelewu należy dołączyć do oferty) 15.4. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 15.5. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 15.6. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 15.7. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z pkt 15.4, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 15.8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie; b) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 15.9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust 3 i 3a, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 15.10. Jeżeli wadium zostało wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Wymaga się załączenia do oferty dokumentu wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy b) Załącznik nr 2 – Oświadczenie, że na dzień składania ofert Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania i spełnia warunki udziału w postępowaniu. c) Załącznik nr 3 - Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do jego wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 oraz art. 24 ust. 5 ustawy Pzp. d) Załącznik nr 4 – Wykaz wykonanych usług. e) Załącznik nr 5 – Wykaz urządzeń równoważnych. f) Załącznik nr 6 – Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, kierowców przeznaczonych do realizacji zamówienia. g) Załącznik nr 7 – Wykaz Podwykonawców, którym Wykonawca zamierza zlecić wykonanie zamówienia. h) Załącznik nr 8 – Wzór umowy. i) Załącznik nr 9 - Dokumentacja projektowa.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach