Przetargi.pl
Przystosowanie budynku Sądu Okręgowego w Łomży przy ul. Dwornej 16 pod wymogi w zakresie ochrony przeciwpożarowej zgodnie z decyzją Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Łomży oraz zaleceniami i wytycznymi wynikającymi z opracowanej dokumentacji, tj.: „Ekspertyza techniczna w zakresie ochrony przeciwpożarowej” oraz zabezpieczenia kancelarii tajnej przed włamaniem

Sąd Okręgowy w Łomży ogłasza przetarg

  • Adres: 18400 Łomża, ul. Dworna
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 862 166 282 , fax. 086 2166281 w. 110
  • Data zamieszczenia: 2018-09-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Łomży
    ul. Dworna 16
    18400 Łomża, woj. podlaskie
    tel. 862 166 282, fax. 086 2166281 w. 110
    REGON: 57063100000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przystosowanie budynku Sądu Okręgowego w Łomży przy ul. Dwornej 16 pod wymogi w zakresie ochrony przeciwpożarowej zgodnie z decyzją Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Łomży oraz zaleceniami i wytycznymi wynikającymi z opracowanej dokumentacji, tj.: „Ekspertyza techniczna w zakresie ochrony przeciwpożarowej” oraz zabezpieczenia kancelarii tajnej przed włamaniem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część I. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie opracowania dokumentacji technicznej oraz wykonanie instalacji hydrantowej wraz z hydroforem zwiększającym ciśnienie wody w układzie wodnym w budynku Sądu Okręgowego w Łomży przy ul. Dwornej 16. Zadanie będzie realizowane w systemie zaprojektuj i wybuduj. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program funkcjonalno użytkowy, który stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. Część II. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie opracowania dokumentacji technicznej oraz wykonanie oddymiania dwóch klatek schodowych w budynku Sądu Okręgowego w Łomży przy ul. Dwornej 16. Zadanie będzie realizowane w systemie zaprojektuj i wybuduj. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program funkcjonalno-użytkowy, który stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. Część III. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oświetlenia ewakuacyjnego budynku Sądu Okręgowego w Łomży zgodnie z dokumentacją projektową, stanowiącą załącznik nr 9 do SIWZ, przedmiarem robót, który stanowi załącznik nr 10 do SIWZ, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, która stanowi załącznik nr 11 do SIWZ oraz Decyzją Prezydenta Miasta Łomża nr 166/18 z dnia 26.07.2018 r. która stanowi załącznik nr 12 do SIWZ. Część IV. Przedmiotem zamówienia jest przystosowanie drzwi pod wymogi ochrony przeciwpożarowej wraz z uwzględnieniem drzwi do kancelarii tajnej w budynku Sądu Okręgowego w Łomży, zgodnie z dokumentacją projektową, stanowiącą załącznik nr 13 do SIWZ oraz przedmiarem robót, który stanowi załącznik nr 14 do SIWZ, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, która stanowi załącznik nr 15 do SIWZ oraz Decyzja Prezydenta Miasta Łomża nr 166/18 z dnia 26.07.2018 r. która stanowi załącznik nr 12 do SIWZ. Uwagi i informacje dotyczące wszystkich częściach postępowania: 1. Wszystkie prace związane z przystosowaniem budynku Sądu Okręgowego w Łomży przy ul. Dwornej 16 pod wymogi w zakresie ochrony przeciwpożarowej należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami prawa oraz zgodnie z decyzjami i postanowieniami Państwowej Straży Pożarnej, które stanowią załącznik nr 5 do SIWZ oraz zaleceniami i wytycznymi wynikającymi z opracowanej dokumentacji „Ekspertyza techniczna w zakresie ochrony przeciwpożarowej”, która stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. 2. Wszystkie prace będą prowadzone w obiekcie czynnym w godzinach od 730 do 1530 od poniedziałku do piątku. Istnieje możliwość prowadzenia prac budowlano - remontowych w godzinach od 700 do 1800 oraz w soboty, po wcześniejszym zgłoszeniu i uzgodnieniu tego faktu z Zamawiającym. 3. Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania prac zapewnić na terenie objętym umową zapewnić należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów bhp i ppoż. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją umowy oraz na skutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę. 4. Do wykonania prac na wysokości powyżej 1m Wykonawca zobowiązany jest skierować osoby posiadające odpowiednie uprawnienia. 5. Zaleca się dokonanie wizji lokalnej w miejscu prowadzenia robót objętych przedmiotem zamówienia w niniejszym postepowaniu. Dokonanie wizji lokalnej możliwe będzie po wcześniejszym, telefonicznym uzgodnieniu terminu wizji, nr tel. 86 2154273 lub 601 327 947. 6. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z prztwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r., str. 1) dalej zwanym RODO, informuję, że: 6.1 Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Sąd Okręgowy w Łomży, ul. Dworna 16, 18-400 Łomża. 6.2 Z Inspektorem ochrony danych osobowych można skontaktować się telefonicznie, nr tel. 86 2154254 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej , adres e-mail. iod@lomza.so.gov.pl . 6.3 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podst. Art. 6 ust. 1 lit. C RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr DSO-226-5/18 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego pn. „Przystosowanie budynku Sądu Okręgowego w Łomży przy ul. Dwornej 16 pod wymogi w zakresie ochrony przeciwpożarowej zgodnie z decyzją Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Łomży oraz zaleceniami i wytycznymi wynikającymi z opracowanej dokumentacji, tj.: „Ekspertyza techniczna w zakresie ochrony przeciwpożarowej” oraz zabezpieczenia kancelarii tajnej przed włamaniem”. 6.4 Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2014 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 z późn. zm.). 6.5 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, prze okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia. 6.6 Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udzieleniem w postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp. 6.7 W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO. 6.8 Posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników), - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego). - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO. 6.9 nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31625200-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca wnosi wadium w wysokości: Część I – 1 400 zł, Część II – 840 zł, Część III – 600 zł, Część IV – 900 zł, najpóźniej do dnia i godziny składania ofert. Wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj. 30 dni od terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r., poz. 359 z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Sądu Okręgowego w Łomży w BGK nr 05 1130 1017 0021 1001 6290 0004 i kopię przelewu dołączyć do oferty. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek Zamawiającego. Wadium wnoszone w pozostałych formach należy dołączyć w oryginale do oferty, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem spiąć razem z dokumentami oferty. Wadium wnoszone w gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach bankowych, gwarancjach bankowych i poręczeniach określonych w podpunkcie 5 musi mieć charakter gwarancji (poręczenia) nieodwołalnej i bezwarunkowej. Poręczenie (gwarancja) musi umożliwiać wypłatę przez Poręczyciela (Gwaranta) kwoty wadium na rachunek wskazany przez Zamawiającego, nie później niż w terminie 14 dni od daty dostarczenia przez Zamawiającego do Poręczyciela (Gwaranta) pisemnego żądania zapłaty zawierającego oświadczenie, iż wadium Zamawiającemu jest należne z powodu wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 z późn. zm.). Zamawiający dokonuje zwrotu lub zatrzymania wadium na warunkach określonych w art. 46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 z poźn. zm.). Wykonawcę, który wniesie wadium w pieniądzu prosimy o podanie nr rachunku bankowego, na który należy zwrócić wniesione wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Część I – warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych bez ograniczeń uprawniające do projektowania [podstawa prawna - art. 14 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. poz. 1202 z późn. zm.) oraz Rozporządzenie Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r. poz. 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów]. Część II – warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń uprawniające do projektowania [podstawa prawna - art. 14 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. poz. 1202 z późn. zm.) oraz Rozporządzenie Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r. poz. 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów]. Część III - warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych bez ograniczeń [podstawa prawna - art. 14 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. poz. 1202 z późn. zm.) oraz Rozporządzenie Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r. poz. 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów] oraz posiadać uprawnienia kwalifikacyjne na dozór i eksploatację urządzeń elektroenergetycznych grupa D i grupa E oraz mieć min. 3 letnie doświadczenie w kierowaniu robotami. Część IV – warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń [podstawa prawna - art. 14 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. poz. 1202 z późn. zm.) oraz Rozporządzenie Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r. poz. 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów].

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach