Przetargi.pl
Przyjmowanie odpadów komunlanych w 2010r.

Zakład Usług Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 36-100 Kolbuszowa, ul. Piłsudskiego 111a
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 0-17 2271304 , fax. 0-17 2271922
  • Data zamieszczenia: 2009-12-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Usług Komunalnych
    ul. Piłsudskiego 111a 111a
    36-100 Kolbuszowa, woj. podkarpackie
    tel. 0-17 2271304, fax. 0-17 2271922
    REGON: 69049186800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zuk.kolbuszowa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: zakład budżetowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przyjmowanie odpadów komunlanych w 2010r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przyjmowanie odpadów komunalnych innych niż niebezpieczne i obojętne w ilości około 2950,00 Mg z grupy 20 oznaczone kodem 20 03 01, 20 03 02, 20 03 99 zgodnie z katalogiem klasyfikacji odpadów ( Dz. U. nr 112, poz. 1206) Kod CPV 90.51.12.00-4 - usługi gromadzenia odpadów pochodzących z gospodarstw domowych. Wskazane wyżej ilości odpadów należy traktować szacunkowo. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykonania w całości przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy jeżeli rzeczywiste potrzeby będą mniejsze od zmawiających. W przypadku gdy ilość dostarczonych odpadów w okresie obwiązywania umowy będzie mniejsza od ilości szacunkowej ma prawo odstąpić od dalszego dostarczania odpadów bez jakichkolwiek konsekwencji finansowych i odszkodowań na rzecz Wykonawcy. Wykonawca będzie odbierał od Zamawiającego odpady komunalne zebrane przez Zamawiającego i dostarczane pojazdami Zamawiającego tj. Zakładu Usług Komunalnych ul. Piłsudskiego 111a 36 - 100 Kolbuszowa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905112004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a). Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych tj.: -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia. b). Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych c) posiadają legalizowaną wagę o nośności minimum 50 Mg z podestem roboczym o długości minimum 16,00m wraz z oprogramowaniem do elektronicznego systemu ewidencji ważeń odpadów. Maksymalny czas rozładunku i zaewidencjonowania 1 transportu odpadów określa się na 30 minut. d) posiadają dojazd drogą publiczną wysokotonażową umożliwiającą ruch pojazdów o masie całkowitej do 45ton o nawierzchni twardej ulepszonej a w przypadku jej braku drogą wewnętrzną o nawierzchni twardej ulepszonej lub nawierzchni twardej nieulepszonej na odcinku nie przekraczającym 1,0km. e) wymagany czas pracy składowiska - instalacja czynna we wszystkie dni z wyjątkiem niedziel i świąt od 700 do 2000. f) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, g) posiadają doświadczenie w realizacji przedmiotu zamówienia tj. przyjęcia do przedmiotowej instalacji w ciągu 1 roku co najmniej 10 000 Mg odpadów stałych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, poparte dokumentami potwierdzającymi, że usługa została wykonana należycie. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego przepisy i wymagania dotyczące wykonawcy stosuje się do wszystkich wykonawców. Jeżeli oferta wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. W przypadku podmiotów składających ofertę wspólną o udzielenie zamówienia wymaga się, aby żaden z nich nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych i wspólnie spełniali warunki udziału w postępowaniu. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia Zamawiający dokona oceny spełniania warunków w postępowaniu na podstawie pełnomocnictwa oraz dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, składanych przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków w/w dokonana zostanie z formułą spełnia /nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 6 SIWZ oraz wizji lokalnej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postepowaniu należy dostarczyć: 1) Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1÷3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. 2) Oświadczenie wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w trybie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. 3) Koncesję, zezwolenie lub licencję jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. 4) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. 5) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt. od 4 do 8 ustawy Prawo zamówień publicznych. wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8) Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestracyjnych Na potwierdzenie spełniania warunków opisanych w pkt. 5.1 SIWZ ppkt. c, d, e, f, g Wykonawcy powinni przedłożyć następujące dokumenty: 9) dowód posiadania legalizowanej wagi o nośności minimum 50 Mg z podestem roboczym o długości minimum 16,00m wraz z oprogramowaniem do elektronicznego systemu ewidencji ważeń odpadów, 10)oświadczenie o realizacji wymaganego maksymalnego czasu rozładunku i zaewidencjonowania pojedynczego transportu odpadów, oraz żądanym czasie pracy we wszystkie dni z wyjątkiem niedziel i świąt od 7 do 20, 11) oświadczenie o posiadaniu dojazdu drogą publiczną wysokotonażową umożliwiającą ruch pojazdów o masie całkowitej do 45ton o nawierzchni twardej ulepszonej a w przypadku jej braku drogą wewnętrzną o nawierzchni twardej ulepszonej lub nawierzchni twardej nieulepszonej na odcinku nie przekraczającym 1,0 km wraz z załącznikiem graficznym w postaci mapy i określeniem długości odcinków od siedziby Zamawiającego ul. Piłsudskiego 111a w Kolbuszowej do Wykonawcy usługi. W przypadku korzystania z drogi prywatnej o wymaganej wyżej nawierzchni i tonażu dołączyć dowód prawa dysponowania. 12) polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 13) Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej tj. określonych w § 1 ust.1 w/w Rozporządzenia i w pkt 6.1 SIWZ ppkt 4, 5, 7 - składać dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b)nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania właściwego organu c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienia. W przypadku pkt. 6.1 ppkt. 6 SIWZ składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia lub zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 3 do 8 uPzp. Dokumenty w/w powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby, lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wymienionych w pkt. 6.2 niniejszej specyfikacji, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty w/w powinny być wystawione nie wcześniej niż odpowiadające im dokumenty określone w ppkt. 6.1 SIWZ ppkt 4,5,7. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez upoważnionego przedstawiciela oferenta. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców ( Konsorcjum), dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu określone w pkt. 6.1, podpunkty 1, 2, 3, 8 SIWZ (w odniesieniu do osób posiadających pełnomocnictwo), 4 ÷ 7 przedkładane są dla każdego Wykonawcy, a dokumenty i oświadczenia określone w pkt. 6.1 podpunkt 9,10,11,12,13 SIWZ wspólnie dla Wykonawców. W tym przypadku Wykonawcy zobowiązani są złożyć pełnomocnictwo ustalające podmiot uprawniony do występowania w imieniu grupy Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zuk.kolbuszowa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach