Przetargi.pl
Przyjęcie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z firm.

Zakład Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 34120 Andrychów, ul. Batorego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 338 753 661 , fax. 338 753 109
  • Data zamieszczenia: 2018-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o.
    ul. Batorego 24
    34120 Andrychów, woj. małopolskie
    tel. 338 753 661, fax. 338 753 109
    REGON: 12017294600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgk.andrychow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka z o. o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przyjęcie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z firm.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przyjęcie i zagospodarowanie zmieszanych odpadów komunalnych zgodnie z wymogami określonymi w ustawie o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (tekst jednolity: Dz. U. z 2018 r. poz. 992 ze zm.) wraz z aktami wykonawczymi z podziałem na dwanaście części: CZĘŚĆ 1 przyjęcie i zagospodarowanie zmieszanych odpadów komunalnych o kodzie 200301 w ilości do 2400 Mg. CZĘŚĆ 2 przyjęcie i zagospodarowanie zmieszanych odpadów opakowaniowych o kodzie 150106 w ilości do 900 Mg. CZĘŚĆ 3 przyjęcie i zagospodarowanie odpadów opakowaniowych z papieru i tektury o kodzie 150101 w ilości do 15 Mg. CZĘŚĆ 4 przyjęcie i zagospodarowanie odpadów opakowaniowych z tworzyw sztucznych o kodzie 150102 w ilości do 30 Mg. CZĘŚĆ 5 przyjęcie i zagospodarowanie zużytych opon o kodzie 160103 w ilości do 10 Mg. CZĘŚĆ 6 przyjęcie i zagospodarowanie odpadów z betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów o kodzie 170101 w ilości do 50 Mg. CZĘŚĆ 7 przyjęcie i zagospodarowanie gruzu ceglanego o kodzie 170102 w ilości do 100 Mg. CZĘŚĆ 8 przyjęcie i zagospodarowanie zmieszanych odpadów z betonu, gruzu ceglanego, odpadowych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia inne niż wymienione w 170106 o kodzie 170107 w ilości do 180 Mg. CZĘŚĆ 9 przyjęcie i zagospodarowanie odpadów ulegających biodegradacji o kodzie 200201 w ilości do 10 Mg. CZĘŚĆ 10 przyjęcie i zagospodarowanie odpadów z targowisk o kodzie 200302 w ilości do 5 Mg. CZĘŚĆ 11 przyjęcie i zagospodarowanie odpadów z czyszczenia ulic i placów o kodzie 200303 w ilości do 50 Mg. CZĘŚĆ 12 przyjęcie i zagospodarowanie odpadów wielkogabarytowych o kodzie 200307 w ilości do 40 Mg. 1.1 Odpady, które zamawiający będzie dostarczał do instalacji to odpady komunalne pochodzące z nieruchomości niezamieszkałych z którymi Zamawiający ma zawarte umowy cywilnoprawne. 1.2 Wszystkie dostarczane odpady muszą być ważone na legalizowanej wadze samochodowej. 1.3 Wykonawca musi posiadać status instalacji regionalnej w regionie zachodnim województwa małopolskiego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym w szczególności zgodnie z ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. 1.4 Wykonawca zabezpieczy odbiór odpadów od poniedziałku do piątku w godzinach od 6:00 do 20:00, a w soboty od 6:00 do 14:00. 1.5 Na potwierdzenie faktycznej ilości dostarczonych odpadów Wykonawca będzie podpisywał karty przekazania odpadów. 1.6 Każda dostawa odpadów przez Zamawiającego będzie ewidencjonowana przez Wykonawcę z obligatoryjnym rozbiciem na: nr rej. pojazdu dostarczającego odpad, określony kod odpadu, rodzaj oraz datę i godzinę dostarczenia odpadów, a także informacją o miejscu (gminie, rejonie, sektorze), z którego odpady zostały zebrane. 1.7 Wykonawca zobowiązany jest po zakończeniu miesiąca (do 5-tego dnia roboczego następnego miesiąca) przesłać w formie elektronicznej zestawienie wag pojazdów Zamawiającego za dany miesiąc. 1.8 Wykonawca zobowiązany jest do osiągnięcia koniecznych poziomów odzysku i recyklingu odpadów wymaganych ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity: Dz. U. z 2018 r. poz. 1454) w terminie do 10 dnia miesiąca następującego po upływie półrocza, którego dotyczy. 1.9 Wykonawca będzie przekazywał Zamawiającemu informacje wymagane ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminie, konieczne do rozliczenia poziomów osiąganych poziomów odzysku i recyklingu poszczególnych grup odpadów. 2. Zamawiający zastrzega, że podane ilości są ilościami szacunkowymi, obrazują możliwą wielkość i zakres przedmiotu zamówienia oraz mogą być pomocne na etapie przygotowywania oferty. 3. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 4. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy PZP wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tekst jednolity: Dz. U. z 2018 r. poz. 917 ze zm.). • Wykonawca, w przypadku uznania jego oferty za najkorzystniejszą, zobowiązany jest do zatrudnienia na ww. warunkach co najmniej 3 osoby w wymiarze pełnego wymiaru czasu pracy (pełny etat) wykonujących prace związane z realizacja umowy. • Zamawiający uprawniony będzie do kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań dotyczących zatrudnienia ww. osób na każdym etapie realizacji umowy. Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca obowiązany będzie w terminie 3 dni od otrzymania wezwania Zamawiającego złożyć oświadczenie o zatrudnieniu pracowników na umowę o pracę ze wskazaniem czynności, jakie będą oni wykonywać. • W przypadku niezatrudnienia przy realizacji zamówienia osób wymaganych przez Zamawiającego, na zasadach wskazanych powyżej, Wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia Zamawiającemu kary umownej, w wysokości określonej we wzorze umowy. 5. Kod CPV: 90.53.30.00-2 – usługi gospodarki odpadami
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90533000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca będzie wpisany do Uchwały Semiku Województwa Małopolskiego w sprawie wykonania planu gospodarki odpadami województwa małopolskiego – Region Zachodni i będzie posiadał pozwolenie zintegrowane dla RIPOK-u w zakresie mechaniczno-biologicznego przetwarzania odpadów. b) Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi kopię aktualnego wpisu do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Andrychów, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminie (tekst jednolity: Dz. U. z 2018 r. poz. 1454) c) Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca przedstawi zezwolenie na transport odpadów wynikający z ustawy o odpadach.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składa się: a) Formularz oferty – sporządzony i podpisany zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ, b) Kopia uchwały w sprawie wykonania Planu potwierdzająca status RIPOK lub umowa z RIPOK. c) Aktualna informacja o statusie instalacji do mechanicznego biologicznego przetwarzania odpadów jako instalacji regionalnej. d) Kopii aktualnego wpisu do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Andrychów, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminie (tekst jednolity: Dz. U. z 2018 r. poz. 1454). e) Zezwolenie na transport odpadów wynikający z ustawy o odpadach. f) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków o których mowa w art. 24 ust. 1 i art. 24 ust 5) ustawy PZP – sporządzone zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ. g) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy PZP – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. h) Inne dokumenty: W przypadku, gdy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika ze stosownego dokumentu, a w szczególności z odpisu z właściwego rejestru, należy załączyć pełnomocnictwo dla osoby upoważnionej do podpisywania oferty. Pełnomocnictwo winno być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, adwokata, radcę prawnego lub osoby, których uprawnienia do reprezentacji wynikają z dokumentu rejestracyjnego, ewidencyjnego lub umowy spółki cywilnej Wykonawcy, zgodnie ze sposobem reprezentacji określonym w jednym z tych dokumentów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach