Przetargi.pl
Przygotowywanie projektów decyzji o warunkach zabudowy, decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla terenu gminy i miasta Chęciny

Gmina Chęciny ogłasza przetarg

  • Adres: 26-060 Chęciny, Pl. 2 Czerwca 4
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3151006 , fax. 041 3151085
  • Data zamieszczenia: 2010-01-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Chęciny
    Pl. 2 Czerwca 4 4
    26-060 Chęciny, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3151006, fax. 041 3151085
    REGON: 00052766400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.checiny.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przygotowywanie projektów decyzji o warunkach zabudowy, decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla terenu gminy i miasta Chęciny
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003 r. , Nr 80, poz. 717 z póź. zm.) wraz z przepisami wykonawczymi do w/w ustawy: a. projektów decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu, b. projektów decyzji o lokalizacji celu publicznego, c. projektów zmiany decyzji, 2. projekty decyzji musza zawierać część tekstową oraz graficzną sporządzoną czytelnie umożliwiającą wykonanie kopii oraz dokumentację fotograficzną wraz z protokołem oględzin z przeprowadzonej wizji terenowej. 3. Sporządzany projekt decyzji o warunkach zabudowy będzie zawierał: a. część tekstową wraz z dokładną analizą, b. załącznik rysunkowy do projektu decyzji, c. załącznik rysunkowy do analizy, d. dokumentacje fotograficzną z przeprowadzonej wizji terenowej. 4. Projekty decyzji obejmują wykonanie analizy funkcji i cech zagospodarowania terenu (część tekstową i graficzną). Część tekstową i graficzną należy dostarczyć również w formie elektronicznej. 5. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania materiałów do uzgodnienia projektu z organami wymienionymi w ustawie oraz ponownego przygotowania projektu decyzji w przypadku naniesienia uwag przez organy uzgadniające, strony postępowania lub uchylenia decyzji przez organ II instancji. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji decyzji przez Burmistrza Gminy i Miasta 7. Zamawiający planuje, iż ilość opracowanych projektów decyzji w roku 2010 wyniesie ok 150 sztuk. 8. Zamówione projekty decyzji zostaną wykonane w terminie 14 dni od dnia otrzymania niezbędnych materiałów. Jeżeli liczba zamówionych w ciągu miesiąca kalendarzowego projektów decyzji przekroczy liczbę 20, termin realizacji 21-ego oraz kolejnych zamówionych projektów w danym miesiącu wynosić będzie 21 dni od dnia otrzymania materiałów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 714000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Potencjał techniczny oraz osoby zdolne do wykonania zamówienia, O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj., dysponują: co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia urbanistyczne (przedstawić uprawnienia) z aktualną przynależnością do Izby Urbanistów (potwierdzoną stosownym zaświadczeniem dla osoby z uprawnieniami) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz osób, Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. wykaz osób posiadających uprawnienia urbanistyczne z załączonymi uprawnieniami i zaświadczeniem o przynależnością do Izby Urbanistów., Oświadczenie, Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia., Oświadczenie o spełnianiu warunków,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.checiny.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach